Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Signal?

Vierailija
08.01.2021 |

Miksi juuri se? Esim. Telegram, Line, Kik ja Viber ovat olleet myös laajassa käytössä maailmalla. Silti nyt 9/10 niistä, jotka vaihtavat whatsappista pois latasivat Signalin. Oliko tämä Signal jo pitkään tiedossa vai suositteliko joku sitä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, jota itsekin mietin. Signalin takana on voittoa tavoittelematon amerikkalainen yhtiö. En tiedä kuka sitä rahoittaa ja mistä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, jota itsekin mietin. Signalin takana on voittoa tavoittelematon amerikkalainen yhtiö. En tiedä kuka sitä rahoittaa ja mistä syystä.

Se syy kannattais kyllä selvittää...

Vierailija
4/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi whatsappin perustajista on Signalin perustajista. Otti facebookilta rahat ja teki uuden. Signalin omistajat ovat jo varakkaita, joten eivät tavoittele voittoja sitä kautta. He myös ovat aiemmin tehneet viestisovelluksia maihin missä sensuuri on ollut kova, mutta ovat lopetelleet niitä. Päälle päin ei vaikuta huonolta, mutta en luota siihen etteivät taas myy tai lopeta ja aloita alusta.

Vierailija
5/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Acton

"836th-richest person in the world, with a net worth of $2.5 billion." Ei oo fyffest kii. :D

Vierailija
6/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signal on ollut pitkään tiedossa. Itse asiassa WhatsApp käyttää nykyään Signalin protokollaa, mutta on tehnyt siihen jotain muutoksia. Telegram ei ole oletuksena päästä päähän salattu, vaan se pitää valita itse, Signal on sitä aina.

En kyllä varsinaisesti näe mitään syytä vaihtaa WhatsAppista pois koska se on edelleen päästä päähän salattu, mutta on mulla Signalkin käytössä.

Vierailija
7/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singaalissa on avoimia takaportteja viranomaiskäyttöön jolloin voivat vakoilla kansalaisia paremmin.

Vierailija
8/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Singaalissa on avoimia takaportteja viranomaiskäyttöön jolloin voivat vakoilla kansalaisia paremmin.

Mikä on Singaali?

Vierailija
9/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Singaali?

Finska versio Signalista. Vähemmän ominaisuuksia, mutta enemmän seurantaa eli just the way we want it.

Vierailija
10/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsääntöisestihän näillä viestisovelluksilla ei tee yhtään mitään jos niillä keiden kanssa haluaa pitää yhteyttä ei ole samaa sovellusta. joten ehkä siksi signal kun muillakin? mulla on juurikin tästä syystä whatsapp edelleen, millään mulla sovelluksella en tee yhtään mitään.

Vierailija
11/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Acton

"836th-richest person in the world, with a net worth of $2.5 billion." Ei oo fyffest kii. :D

Usko ihmisten pyyteettömään hyvyyteen ilman taka-ajatuksia on kadonnut jo aikoja sitten.

Vierailija
12/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lataa mitään. Jatkan edelleen tekstiviesteillä.

Vierailija
13/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musk ja Snowden ovat suositelleet molemmat Signalia.

Vierailija
14/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snowdenistä minulla ei ole mielipidettä, mutta Musk on aivan karsea k-pää. Eli miinus piste signalille.

Vierailija
15/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telegram!

Toki Musk Signaalia mainostaa kun itse kytköksissä siihen

16/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä signaalis löytää yhteystiedot? Vai eikö mun yhteystiedoista kukaan oo siellä?

Vierailija
17/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jollain teoriaa miksi WA halutaan poistoon?

Vierailija
19/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/24 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jollain teoriaa miksi WA halutaan poistoon?

Jopa whatsappin perustaja, joka hetkeä ennen möi whatsappin facebookille ennen kuin perusti tilalle signalin liittyi mukaan whatsappin kaatamiseen. Aika dick move, jos multa kysytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä