Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WhatsApp-käyttäjien joukkopako alkoi

Elon Musk
08.01.2021 |

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000007726825.html

Eikö helpompi olisi lopettaa Facebookin käyttö?

Kommentit (443)

Vierailija
21/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa suomeksi mitä nyt tapahtuu jos jatkan whatsuppin käyttöä?

Kaikki puhelimessasi olevat tiedot siirtyy whatsapille. Yhteystiedot, muistio, kuvat, tekstiviestit, sijaintisi, kaikki. puheluthan ne jo kuunteleekin.

Onko totta? Sittenhän me eletään kuin DDR ja Neuvostoliitossa aikoinaan.

Vierailija
22/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi aina lähettää normi textarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puhelimessasi olevat tiedot siirtyy whatsapille. Yhteystiedot, muistio, kuvat, tekstiviestit, sijaintisi, kaikki. puheluthan ne jo kuunteleekin.

Jos minulla ei ole Whatsappia, mutta kaverilla on, siirtyykö minun nimeni ja puhelinnumeroni hänen yhteystiedoistaan Whatsappille?

Vierailija
24/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla ei ole Whatsappia, mutta kaverilla on, siirtyykö minun nimeni ja puhelinnumeroni hänen yhteystiedoistaan Whatsappille?

Kyllä.

Vierailija
25/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Itseasiassa se on siellä jo, mutta uudistuksen jälkeen siirtyy kaikkien muidenkin formaattien yhteydenpito whatsapille

Vierailija
26/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telegram parempi

27/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Watsappihan kysyy lupaa noiden käyttöön jo silloin kun sen lataa puhelimeen 😃

Ja samoja kyseli tuo signal, kun sen yritin ladata.

Vierailija
28/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaveri ei uskonut tohon kyttäykseen yhtään. Sanoin sille, että mennää metrolla keskustaan ja laitetaan luurista netti päälle. Käveltiin pitkin keskustaa kaduilla ja sanoin, että katso noita firmoja ja paina mieleen nimet. Oli ok. Mentiin takaisin metrolle ja suljettiin netit luurista. Mentiin hänen luokse ja sanoin avataan luurista netti. Mene facebookkiin ja katso omaa bookkias ja katso mainokset mitä tulee. Se oli suu auki, kun oli stokkaa, ravintolaa, kukkakauppaa jne jne. Sanoin, että noin se luuri kartottaa sut missä liikut. Firmojen mainokset tuli sun facebookkiin, vaikka et ole ikinä tykänny tai ollut missään tekemisissä niiden kanssa. Riitti kun kulki niiden ohi ja näin sait mainokset facebookkiis.

Vierailija
29/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tilalle?

Vierailija
30/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaveri ei uskonut tohon kyttäykseen yhtään. Sanoin sille, että mennää metrolla keskustaan ja laitetaan luurista netti päälle. Käveltiin pitkin keskustaa kaduilla ja sanoin, että katso noita firmoja ja paina mieleen nimet. Oli ok. Mentiin takaisin metrolle ja suljettiin netit luurista. Mentiin hänen luokse ja sanoin avataan luurista netti. Mene facebookkiin ja katso omaa bookkias ja katso mainokset mitä tulee. Se oli suu auki, kun oli stokkaa, ravintolaa, kukkakauppaa jne jne. Sanoin, että noin se luuri kartottaa sut missä liikut. Firmojen mainokset tuli sun facebookkiin, vaikka et ole ikinä tykänny tai ollut missään tekemisissä niiden kanssa. Riitti kun kulki niiden ohi ja näin sait mainokset facebookkiis.

Tämä on totta, en vain keksi mitä haittaa noista mainoksista on?

Vierailija
31/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tilalle?

Telegramista en oo vielä löytänyt vikaa ja kauan sitä olen käyttänyt jo.

Vierailija
32/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voi aina lähettää normi textarin.

Onneks! Ainoa turvallinen jota ei kaapata, eikä nuuskita. Turvallisempi siis kuin sähköposti.

Vierailija
33/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM HUOM Muistakaa, ettei pelkkä sovelluksen poistaminen riitä. Pitää poistaa WhatsApp-tili. Sama koskee muitakin sovelluksia, joissa on rekisteröityminen.

Vierailija
34/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jo ällöttävää kun marketit kyttää mitä ostan ja jos olen ostanut jotain juustoa muutama päivä aiemmin niin saan tarjouksen juuri siitä samasta juustosta sähköpostiin!

Vierailija
35/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi käyttää sovellusta kun voi soittaa tai lähettää tekstarin?

Vierailija
36/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voi paeta? Vain 10-20% kavereista käyttää jotain Signalia tai Telegrammia joten jos lopettaa Whatsapin käytön, ei voi pitää yhteyttää kavereihin. Olen kokeillut ja korkeintaan viidesosa kavereista jossain telegrammissa, eli kelvoton. 99% käyttää whatsappia.

Ihmettelen myös mitä te lähettelette Whatsapissa jos noin kauheaa jos FB saa jotain tietoja?

Vierailija
37/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa poistaa sitten muutkin vastaavat sovellukset jotka kerää ja luovuttaa tietoja, mobilepay muun muassa.

Vierailija
38/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsDown

Vierailija
39/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin intialaisten Signal tai Putinin (venäläisten) Telegram ei vuotaisi tietoja :D:D:D No, saahan sitä elää uskossa... Mutta aika sinisilmäinen saa olla jos pitää muita vähemmän vakoilevana.

Vierailija
40/443 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin voi paeta? Vain 10-20% kavereista käyttää jotain Signalia tai Telegrammia joten jos lopettaa Whatsapin käytön, ei voi pitää yhteyttää kavereihin. Olen kokeillut ja korkeintaan viidesosa kavereista jossain telegrammissa, eli kelvoton. 99% käyttää whatsappia.

Ihmettelen myös mitä te lähettelette Whatsapissa jos noin kauheaa jos FB saa jotain tietoja?

Eikö kaverit osaa käyttää muuta kuin whatsappia? Miksi ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi