Peukutusketju: kamalat ruokaan liittyvät sanat
Kerätään tähän vastenmielisiä ruokaan tai ruokailuun liittyviä sanoja. Yksi sana per viesti. Nuoli ylös = minustakin tämä on kamala sana, nuoli alas = ihan tavallinen ei-yököttävä sana. Aloitan:
Limpsa
Kommentit (489)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pehmyt, arrgghh! Se on pehmis
Hesburger voi joutua hiukan liemeen jos alkaa myydä Valion tuotemerkittyä Pehmis-tuotetta.
Valio: Pehmis
Hesburger: Pehmyt
Ingman: SoftisPehmis on niitä tuotteita, missä yksi tuotemerkki on alkanut tarkoittaa tuotetta ylipäänsä. Yksi ruokiin liittyvä on Trip, oli pillimehu mitä tahansa merkkiä niin ihmiset ostaa trippiä.
Kyllä minä sen ymmärrän, mutta ensimmäinen tätä koskeva viesti oli "pehmyt, argh, se on pehmis!!!" ja pehmyt nyt vaan on ihan todellinen Hesen tuotemerkki. Eli ei se todellakaan ole väärin jos Hesburgerilla tilaa pehmytjäden Dumble-kastikkeella.
On se väärin, koska sen karkin nimi on Dumle.
Pääkallomuhennos (jonnet ei tiedä, se on ysärin pula-ajan ruokaa eli makaronijahelihamössö)
Hamppari
En minä halua pöytääni mitään puliukkoja vaikka syön pikaruokaa.
Mättö
Mässy
sori, jos ne oli jo.
Mutta kaikki sellainen mikä alentaa ruuan pelkäksi vatsantäytteeksi, joka huuhdellaan alas . Kaikki, mikä heijastaa sellaista amerikkalaistyylistä ruokakulttuuria, jossa ruokaa sopii vaikka heitellä päin toista ruokailijaa, tai täytekakkuun voi upottaa päänsä.
Monet ammattikokkien sanonnat kuten "pieni suola".
Kiva ketju!
Kohtuuden nimissä täytyy sanoa, että joitakin typeriä sanoja tulee itse käytettyä juuri siksi kun ne ovat hölmöllä tavalla hauskoja.
Itse ainakin syön nunnukoita ja voikkoleipää sekä juon kaffetta ja mehukkaa päälle. Ehkä jopa limukkaa 🙃
Vierailija kirjoitti:
Bursa.
Hyi hitto, sehän tarkoittaa oikeasti limapussia (anatomiassa)! 🤢 On myös joku maakunta Turkissa. Joka tapauksessa ei missään nimessä mitään mitä haluaisi työntää suuhunsa.
Vegaani, kun pitäisi käyttää adjektiivia vegaaninen.
Vegaanimakkara, vegaanipasta, vegaanijuusto, vegaanileipä, vegaanipulla...
Vegaaneistako nuo ruoat on tehty? Vegaani on se ihminen!
Minua on alkanut ärsyttämään sana "rouskuva". Esiintyy nykyään joka toisessa reseptissä. "Ihanan rouskuvaa ... jne". Kaikki syömisen äänet ärsyttävät muutenkin, maiskuttelu, ryystäminen ymv.
Vierailija kirjoitti:
Herkuttelujäätelö
Onko muita jäätelöitä kuin herkuttelujäätelöitä? :D Ruokajäätelöitä? Lääkejäätelöitä?
Pieruliemi (hernekeitto) voi jumalauta
Jämä.