Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 34-vuotias vanha esikoissynnyttäjäksi?

Vierailija
07.01.2021 |

Av-raati?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen 35-vuotiaana, ja olin elämäni kunnossa. En tiedä missä kohtaa minun olisi pitänyt kokea olevani vanha.

Raskaaksi tuleminen varmasti monella on jo vaikeampaa tuossa iässä, viimeiset hetket.

Vierailija
22/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ihan normaali ikä, mutta biologisesti toki "vanha". Itse kun synnytin 37 vuotiaana , oli ikäloppu fiilis itsellä, mutta kaikki sielä osastolla oli käytännössä vanhempia...Paitsi yksi oli 18v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian vanha. Äitini sai minut 34-vuotiaana ja olen esikoinen. Veljeni sai 38-vuotiaana. Itse sain esikoisen 31-vuotiaana. Joskus parikymppisenä olisin ajatellut olevani ikäloppu ja halusinkin lapsen viimeistään 25-vuotiaana, jotta "jaksaisin nuorena paremmin", mutta nyt en kyllä koe olevani kovinkaan vanha vaan ihan normaalia ikäluokkaa. Myönnän kyllä, että ennen raskaaksi tuloa panikoin kuollakseni olenko biologisesti liian vanha saamaan lapsia, että miten pitkään raskaaksi tulossa kestää ja saanko lapsia ollenkaan, mutta eipä siinä mennyt kuin muutama kierto ensiyrittämällä (oli kohdunulkoinen) ja tokalla kertaa heti toisesta kierrosta keskenmenon jälkeen, että turha paniikki minulle, mutta jollain toisella voi olla aihettakin pelkoon. Toivotaan, että ehdin vielä saada jossain vaiheessa toisenkin lapsen.

Vierailija
24/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana lähinnä vaihdevuodet. Monilla sen ikäisillä ne on jo käynnissä, ja myös seksuaalinen halukkuus tipotiessään.

No höpön höpö.

Jos puhut itsestäsi niin ok. Muutoin naisten seksuaalinen halukkuus elää nousukauttaan.

Normaalisti vaihdevuodet eivät tuolloin ole vielä käynnissä ja nekin koetaan hyvin yksilöllisesti sitten kun ovat.

Vierailija
25/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana lähinnä vaihdevuodet. Monilla sen ikäisillä ne on jo käynnissä, ja myös seksuaalinen halukkuus tipotiessään.

Ei monilla 34-vuotiailla ole jo vaihdevuodet käynnissä.

Ei kenelläkään ole.

Vierailija
26/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä eka luomuraskaus onnistui vasta 34 vuotiaana. Yritettiin lasta jo kun olin 22 ja esikoinen syntyi kun olin 28.

Myös seksuaalinen halukkuus vain paranee +30 vuotiaana.

Vierailija
27/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä monen mielestä yli 30 vuotias nainen on liian vanha ihan mihin tahansa. Et ole vanha. Tsemppiä! Mun ystävä Hollannissa sai juuri esikoisen 31 vuotiaana ja hänelle oli kätilö sanonut että on nuori äiti. Siellä suurissa kaupungeissa monet naiset saa lapset vasta 35 ikävuoden tienoilla.