mies lähdössä työreissulle Saksaan. Koronavaara todellinen. Mitä tekisitte?
Olen ihan hukassa nyt tän kanssa. Olen miettinyt, että kun mies tulee takaisin niin kulkisi 14 päivää vain terassin kautta ja menisi suoraan vierashuoneeseen koskematta mihinkään ja toisin hänelle käsidesiä ja pitäisimme maskia kotona 2 viikkoa.
Kommentit (36)
Ja AP:n mielestäkö Suomessa ei ole koronavaaraa? Täällä voi elää kuin pellossa, mutta heti rajan yli mentäessä vaara kasvaa exponentiaalisesti? Onko ukolla testamentti ja henkivakuutus kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työreissulle Saksaan? Vähän erikousta, kun siellä ollaan etätöissä ja lockdownissa. Koulut kiinni, raflat kiinni, hotellit kiinni...
Mun mies lähtee ensi viikolla. On siellä sit varmaan kuukauden. Oli jo ennen joulua ja takaisin tullessa testi Saksasssa kentällä, Suomessa kentällä ja kolmen päivän päästä vielä testi. Niinkuin suositellaan. On siellä muitakin töitä, kuin etätyötä. Tehtaat ja muu teollisuus toimii normaalisti.
Hotelleissa voi työmatkalainen majoittua, kunhan siitä on todistus, että on työmatkalla. Ravintoloista saa ruokaa mukaan noudettuna ja ruokakaupat sekä huoltoasemat auki.Testattiinko sukupuolitauditkin?
Mikä sun ongelma on?
Pettävät miehet.
Ihan todellinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työreissulle Saksaan? Vähän erikousta, kun siellä ollaan etätöissä ja lockdownissa. Koulut kiinni, raflat kiinni, hotellit kiinni...
Mun mies lähtee ensi viikolla. On siellä sit varmaan kuukauden. Oli jo ennen joulua ja takaisin tullessa testi Saksasssa kentällä, Suomessa kentällä ja kolmen päivän päästä vielä testi. Niinkuin suositellaan. On siellä muitakin töitä, kuin etätyötä. Tehtaat ja muu teollisuus toimii normaalisti.
Hotelleissa voi työmatkalainen majoittua, kunhan siitä on todistus, että on työmatkalla. Ravintoloista saa ruokaa mukaan noudettuna ja ruokakaupat sekä huoltoasemat auki.Testattiinko sukupuolitauditkin?
Mikä sun ongelma on?
Pettävät miehet.
Ihan todellinen ongelma.
Tämä. Ottaisin kyllä tarkasti selvää onko prostituutio just siinä kaupungissa kielletty koronan varjolla. Voihan netissä tosin muutenkin etsiä seksiseuraa. Huolestuttaisi kyllä.
90% työmatkalla olevista miehistä miettii ainakin pettämistä ja se on jo yhtä kuin oikea pettäminen. Henkinen pettäminen on rajumpaa kuin fyysinen.
Monessa maassa kahden viikon karanteeni on itsestäänselvyys, ollut vuoden. Mutta Suomessa ei vieläkään tajuta.
Katsoin John Campbellin tuoreita videoita.
Hän totesi, että kuolemat lisääntyvät n. 3 viikon päästä altistuksesta. Ja nyt tehokkaasti tarttuva mutantti on levinnyt kaikille mantereille. Jokainen osannee laskea 3 viikkoa vuodenvaihteesta.
Jenkeissä ohjeistetaan lisähapen antamisesta tiukennetuin kriteerein, ja että liian sairaita ei hoideta, ts. heidän annetaan kuolla.
Yrittäkää käsittää, että tämä on edessä Suomessakin. Olemme pöyristyttävän leväperäisiä. Tänne lappaa halpaduunareita ilman karanteenia, matkustaminen on vapaata, siinä on olevinaan rajoituksia mutta oikeasti jokainen saa tehdä kuten lystää.
Kannattaisi kuunnella millaisia oireita on tuhansilla pitkää koronaa sairastavilla suomalaisilla. He ovat oman onnensa nojassa, lääkärit levittelevät käsiään.
Joo en laita linkkiä, mun tiedot on peräisin yksityisestä lähteestä, googlaa itse long covid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Pettävät miehet.
Ihan todellinen ongelma.
Tämä. Ottaisin kyllä tarkasti selvää onko prostituutio just siinä kaupungissa kielletty koronan varjolla. Voihan netissä tosin muutenkin etsiä seksiseuraa. Huolestuttaisi kyllä.
Mitäpä jos huolestuisit siitä, että olet huolestunut toisten ihmisten työmatkoista.
Vierailija kirjoitti:
90% työmatkalla olevista miehistä miettii ainakin pettämistä ja se on jo yhtä kuin oikea pettäminen. Henkinen pettäminen on rajumpaa kuin fyysinen.
Eli, siis jos vaan ihan nopeasti polkaisen naapurin Pirkkoa, mutta en ajattele asiaa sen enempää, niin en oikeastaan syyllisty edes pettämiseen?
Aion jatkaa elämääni ihan normaalisti vaikka miehes lähteekin saksaan.
Hohhoijaa. Lakkaa pelkäämästä elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Pettävät miehet.
Ihan todellinen ongelma.
Voi kuule, kyllä ne on kiinni koko Saksassa. Seksiseuraa voi etsiä netistä Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkästä reissusta on kyse ja millaisissa oloissa miehesi siellä on?
Vaakamambaa enimmäkseen.
Vauva palstan mukaan työssä ei ole enää muita kuin etätyöläiset, sairaanhoitajat ja kaupassa työskentelevät. Tehtaita ei enää ole, muuta terveydenhoitoa ei enää ole ja logistiikka ei enää pelaa. Kaikki on suljettu, niin suljettu.
Töihin pääsee myös ulkomaille edelleen. Itse olen tällä hetkellä Puolassa komennuksella kotimaastani Ruotsista. Asiakkaan tehdasta tukemassa ja kouluttamassa meidän uutta asiakaspalvelua. Asiakaspalvelua on rajoitettu niin, että minun lisäksi on toimistolla 4 henkilöä, tehtaalla ovat kaikki paikalle päässeet. Paikan päälle pääsin lentokoneella, negatiivisella testituloksella, karanteenill ja työnantajan virallisella todistuksella työmatkasta. Tietenkään en täällä ole muualla kuin töissä ja hotellihuoneessani, mutta samaa se on Ruotsissa.
Mitä teksin...? Menisin sinne, mihin työnantaja käskee tai sitten ottaisin /saisin loparit.
Mikä sun ongelma on?