Oletko isäsi näköinen nainen?
Kommentit (52)
Olen kasvonpiirteiltäni isäni ja isänäitini näköinen ja vartaloltani aivan kuin kopio äidistäni.
Olette kaikki mun näköisiä koska olen pannut teidän äitejä! Uuaaaah! - PanoJorma
Valitettasti joo. Isäni on oikein komea mies, ja äitini kaunis, mutta minä ollen ruma ja kolho koska olen perinyt monia isäni "supermaskuliinisia" piirteitä kuten laatikkoleuan ja vahvan nenän. Kroppakin on enemmän iso ja vahva kuin äitini siro ja keskipituinen.
Ehkä joo enemmän isän näköinen kuin äidin. Krapula-aamuina kyllä tuijottaa äidin naama peilistä...
Olen isäni näköinen,jotain on äidistäkin.
Isäni oli komea vaalea vanhan ajan mies,olen tyytyväinen tavaliseen mutta jotenkin näyttävään ulkonäkööni.
Äiti oli kaunispiirteinen ja hoikka,isä oli myös hoikka,minä valitettavasti olen kilot kerännyt ihan itse.
En ole mikään ylilihava.
Ohuet hiukset olen perinyt äidiltä,oispa isän vahvat hiukset.
Olen isän näköinen enemmän kuin äidin. Äitini on Siiri Angerkosken näköinen, joten hyvä, etten perinyt hänen ulkonäköään.
Olen. Onhan se ikävää näyttää mieheltä, mutta minkäs teet. (Tuolle yhdelle)
Olen tullut näöltäni äitini sukuun. Näin vanhemmiten muistutan enemmän äidinäitiä kuin äitiä. Lapsen kuulemma näytin aivan toiselta isoäidiltäni. On siinä sukunäöt mukavasti sekoittuneet!
Olen. Isälläni oli komeat piirteet, olen perinyt ne naisellisina. Olla isänsä näköinen, ei tarkoita miehekästä ulkonäköä, kuten täällä kuvitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen isän näköinen enemmän kuin äidin. Äitini on Siiri Angerkosken näköinen, joten hyvä, etten perinyt hänen ulkonäköään.
Äitini myös kuin Siiri. Ensin minä olin selkeästi isäni piirteinen, mutta vanhemmiten olen alkanut muistuttamaan enemmän äitiäni ja siten myös Siiriä.
Olen. Äitini oli omassa nuoruudessaan todella kaunis ja isäni niin komea. Usein ihmettelen, miten juuri he ovat päätyneet yhteen (erosivat monta monta vuotta sitten) ulkonäön puolesta. Minä näytän aivan tavalliselta enkä ole mikään hätkähdyttävän kaunokainen niin kuin äitini oli. Minussa on sekä isäni että äitini piirteitä. Olen kuullut useimmilta näyttäväni isältä ja usein kun katson peiliin, näen siinä isäni.
Olen