Oletko isäsi näköinen nainen?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Olen isän ja isän äitini näköinen.
Samoin minä. Onneksi.
Meitä on 10 lasta, joista 3 isän ja hänen äitinsä näköisiä ja loput 7 äidin nykerönenä porukkaa.
Voi hyvä luoja, toivottavasti en!
Olen, sekä kroppa että naamataulu. Juu, eipä ollut mukavaa 10 v tyttösen kuulla kuinka on isänsä näkönen. Persjalkasuuden ja kävelytyylinkin perin. Ohuet hiukset sitten äidin puolelta.
Valitettavasti.. Isäni on ihan hirveän näköinen ja äitini upea luonnonkaunis missi. Miksei se hommannut komeaa miestä niin kuin kauniit naiset yleensä?
Nuorempana näytin isältäni nuorempana ja noudatin hänen sisarrustensa "linjaa". Mutta olen kuullut myöhemmin että näytän ihan äidiltäni joten taidan olla sitten aika sekoitus. Nykyisin keski-ikäisenä tuntuu että mummojeni piirteet tulevat esiin kuten ohuet hiukset toiselta puolelta ja vähän valahtaneet leukapielet toiselta.
Kuulema olen, nenä on ainakin samanlainen.
Näytän isältäni. En näytä oikeastaan yhtään samalta kuin äitini, mutta isäni äidistä olen kuin kopio.
Näytän äidiltä, kasvonpiirteet ja nenä. Suu ja paksut vaaleat hiukset sen sijaan isältä, samoin haikea ilme silmissä, jotka tosin ovat vähän molemmilta. Mutta kaikki sanovat että äitiä muistutan. Olen kyllä kiitollinen etten perinyt isäni perunanenää. :D
Näytän isän äidiltä, en isältä, joka puolestaan näyttää omalta isältään.