Missä vaatteissa nukutte?
Minkälaisessa vaatetuksessa nukutte, onko eroa kesällä ja talvella ja kerro myös miten kumppani nukkuu?
Kommentit (91)
Kesäisin yleensä väljä t-paita ja shortsit, talvisin pitkä yöpaita
Vierailija kirjoitti:
Villasukat, fleecehousut ja paita missä on huppu. Huppua pidän päässä. Näiden alla on miestenboxerit ja ohut pitkähihainen paita. Kesät talvet
Hyi hitto, kuumaa ja ahdistavaa! Pelkät pikkarit mulla aina.
Kesällä pitkä t- paita, talvisin lämmin pyjama ja villasukat. En kehtaisi ikinä nukkua alasti, vaikka asun yksin. Jos tulee palohälytys tms. hätätilä, olisi noloa alasti lähteä ulos. Olen lihava, ruma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joutuvat nukkumaan alushousut jalassa koska valuttavat muuten sängyn märäksi eikä lammikossa ole kiva nukkua. Meillä mehillä ei onneksi tuota ongelmaa ole.
Aijaa.. vähempää tiedät. Nukun AINA alasti, koskaan ei ole sänky märkä. Mutta mistäpä sellainen joka ei naista alasti ole koskaan nähnyt tietäisi.
Tiedän koska eilenkin
Soitit minulle ettet jaksa valuttaa
Ja mun on pakko tulla koska sua haluttaa. 💋
Ihanan lämmintä. Ja talvisin huushollin sisälämpötila voi aamulla olla +13
Vierailija kirjoitti:
Kesällä pitkä t- paita, talvisin lämmin pyjama ja villasukat. En kehtaisi ikinä nukkua alasti, vaikka asun yksin. Jos tulee palohälytys tms. hätätilä, olisi noloa alasti lähteä ulos. Olen lihava, ruma nainen.
Kauanko kestää vetästä paita ja housut päälle?
Vierailija kirjoitti:
Oi että. Tuollaisen oon aina halunnu 🤗
Eikö teitä hävetä nukkua alasti? Ihmiset ovat rumia ilman vaatteita. Suomalaiset ovat lihavaa kansaa, jos 2 lihavaa nukkuu alasti samassa sängyssä, eikö ole hikistä ja ahdasta, kun läskit löllyvät?
Talvella nukun pyjamassa, koska tykkään nukkua viileässä. Kesällä nukun mahdollisimman vähissä vaatteissa tai alasti lakana peittona, jos on sisälläkin kuuma. Mutta tätä tapahtuu harvoin.
En jaksa kokoajan vaihtaa lakanoita, niin vältän alasti nukkumista. Helpompi vaihtaa puhdas pyjama.
Eevan asussa. Mies käyttää boksereita.
Pitkissä yöpaidoissa jotka on valmistettu joko silkistä tai puuvillasta. On hihatonta, selästä avointa, halkioita, lyhyt ja pitkähihaista. Ovat myös eri paksuisia materiaalilta. Tilaan Ranskasta kahdesta eri firmasta, ovat myös valmistettu Ranskassa. Sukat lisänä tarpeen tullen. Mies nukkuu yö pyjamassa ja sukissa.
Joku ikivanha t- paita kesäisin, talvella collegehousut ja pusero, villasukat. Asun mökissä, jossa puulämmitys.
Kesällä alasti, talvella villasukat jalassa. Mies nukkuu myös alasti.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka nukutte nakuna: kuinka usein pyykkäätte lakanat?
Kerran viikossa. Käyn suihkussa joka ilta ennen nukkumaanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä hävetä nukkua alasti? Ihmiset ovat rumia ilman vaatteita. Suomalaiset ovat lihavaa kansaa, jos 2 lihavaa nukkuu alasti samassa sängyssä, eikö ole hikistä ja ahdasta, kun läskit löllyvät?
Tuo koskee vain naisia sillä kyllä suomalaisen miehen vartalo on sitten kaunis. Just peilistä katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan lämmintä. Ja talvisin huushollin sisälämpötila voi aamulla olla +13
Missä varastotilassa sun sänky on :D
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä, on peitto päällä, niin kukaan ei näe.
Villasukat, fleecehousut ja paita missä on huppu. Huppua pidän päässä. Näiden alla on miestenboxerit ja ohut pitkähihainen paita. Kesät talvet