Missä vaatteissa nukutte?
Minkälaisessa vaatetuksessa nukutte, onko eroa kesällä ja talvella ja kerro myös miten kumppani nukkuu?
Kommentit (91)
Naiset joutuvat nukkumaan alushousut jalassa koska valuttavat muuten sängyn märäksi eikä lammikossa ole kiva nukkua. Meillä mehillä ei onneksi tuota ongelmaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Muna paljaana
Muut paikat peitettynä?
Vierailija kirjoitti:
Nakuna paras uni. Eniten ihmettelen jos pitää jotain alkkareita jonka kuminauhat puristaa.
Ihmettelen, jos joku omistaa alkkareita joiden kuminauhat puristaa..
Stringit ois kivat mut hiertää vakoa eli alasti ;)
Alasti, en kyllä valuta nesteitä, kuten yllä kuvaillaan.
Te, jotka nukutte nakuna: kuinka usein pyykkäätte lakanat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset nuku pitkä yöpaita päällä?
Oma äiti ei ole =naiset.
Useimmiten naiset juurikin ovat niitä äitejä.
Sinä tietystikin olet hieman erilainen äiti ja nukut lunttuna reva paljaana ilkimulki perheenne yhteisessä perhesängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Nukun aina alasti, on helpompi peräpään pörähdellä ja saatella minut rauhalliseen uneen!😲
Oot joku suolikaasuista kiihottuva uusi palstahullu?!
Vierailija kirjoitti:
Naiset joutuvat nukkumaan alushousut jalassa koska valuttavat muuten sängyn märäksi eikä lammikossa ole kiva nukkua. Meillä mehillä ei onneksi tuota ongelmaa ole.
Aijaa.. vähempää tiedät. Nukun AINA alasti, koskaan ei ole sänky märkä. Mutta mistäpä sellainen joka ei naista alasti ole koskaan nähnyt tietäisi.
Frakkipuvussa ja silinterihatussa tietysti silkkihansikkaineen. Herrasmies on herrasmies nukkuessaankin.
Vierailija kirjoitti:
itse nukun kesähelteillä joko isossa t-paidassa tai kuumimmalla kelillä topissa, talvisin yleensä pyjamahousut ja pitkähihainen. syys- ja kevätkelillä pitkähihanen tai t paita ilman pitkiä housuja... alushousut aina jalassa kun mulla on niin paha aistiyliherkkyys että ällöttää ajatuskin siitä tunteesta kun ei oo alushousuja jalassa, hyvä että osaan ilman rintsikoita sentään nukkua..
Mulla taas toisinpäin, kotiin kun pääsen olen melkeinpä aina ilkosillaan, kun kaikki vaatteet tuntuu ikäviltä. Sohvilla makoilen omissa vilteissä yms. Vaatteiden saumat on pahimpia ja alusvaatteet.
Jos mun torkkupeitosta pystyis tekee vaatteet ilman saumoja, se olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Kurahaarat ja rakoperseet. Räkä valuu nenästä ja jotain perästä.puhumattakaan naurun tirskahduksista.
Identifioidun Nukku-Matiksi yöllä, eli sellaiseen hauskaan hattuun ja joko punaiseen tai siniseen tonttumaiseen asuun ja käyräkärkisiin kenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka nukutte nakuna: kuinka usein pyykkäätte lakanat?
Yhtä usein kuin sinä
Nykyään päällä tekninen alusasu. Se ei ärsytä ihoa ja toimii laajalla lämpötila-alueella. Alkuilta ilman peittoa, yöllä peitto vedetään vierestä päälle kun huoneen lämpötila tuppaa hieman laskemaan.
Lakanat eivät likaannu kun ei ole suoraa ihokosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Alasti, en kyllä valuta nesteitä, kuten yllä kuvaillaan.
Sahara 🎶 on suuri hiekkaerämaa 🎶
Nukun housuvaipoissa. Alapää tuhruttaa sen verran, että pakko pitää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse nukun kesähelteillä joko isossa t-paidassa tai kuumimmalla kelillä topissa, talvisin yleensä pyjamahousut ja pitkähihainen. syys- ja kevätkelillä pitkähihanen tai t paita ilman pitkiä housuja... alushousut aina jalassa kun mulla on niin paha aistiyliherkkyys että ällöttää ajatuskin siitä tunteesta kun ei oo alushousuja jalassa, hyvä että osaan ilman rintsikoita sentään nukkua..
Mulla taas toisinpäin, kotiin kun pääsen olen melkeinpä aina ilkosillaan, kun kaikki vaatteet tuntuu ikäviltä. Sohvilla makoilen omissa vilteissä yms. Vaatteiden saumat on pahimpia ja alusvaatteet.
Jos mun torkkupeitosta pystyis tekee vaatteet ilman saumoja, se olisi kiva.
Mitä muuta harmia sinulla on ollut autismistasi?
Oma äiti ei ole =naiset.