Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaosta riittää, miten osaisin järjestyksen ja siisteyden?

Vierailija
06.01.2021 |

En vaan osaa mut nyt ois pakko.
Kuusi päivää mennyt eikä keittiö ole täysin ok.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka keräämällä ja lajittelemalla roskat. Pese sitten astiat.

Vierailija
2/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pienin askelin. Olen itse todella suurpiirteinen ja kaaoksen siivous on vaan asiasta toiseen hyppimistä, kunnes uuvun ja en näe että olisi yhtään siistimpää.

Nykyään teen vähän kerrallaan. Yhtenä iltana siivoan keittiön, seuraavana kerään tavarat tasoilta ja lattioita paikalleen, kolmantena pyyhin pölyt ja imuroin. Näkee heti eron kun on siistimpää eikä ala uuvuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitä tavaraa ja paljon

Vierailija
4/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaran määrä suhteessa säilytystiloihin on suurin syy kaaokseen meillä. Erityisesti kodinhoitohuone on jatkuvasti kuin helvtin esikartano.

Vierailija
5/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävitä tavaraa ja paljon

En hävitä vaan pari juttua vien Fidaan.

Muutamia on joita voin myydä.

Mutta sitten on vaan kaikkea muuta joille en jaksa etsiä paikkoja.

Vierailija
6/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaran määrä suhteessa säilytystiloihin on suurin syy kaaokseen meillä. Erityisesti kodinhoitohuone on jatkuvasti kuin helvtin esikartano.

Näinhän se on.

Ap

Vierailija
7/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita pienin askelin. Olen itse todella suurpiirteinen ja kaaoksen siivous on vaan asiasta toiseen hyppimistä, kunnes uuvun ja en näe että olisi yhtään siistimpää.

Nykyään teen vähän kerrallaan. Yhtenä iltana siivoan keittiön, seuraavana kerään tavarat tasoilta ja lattioita paikalleen, kolmantena pyyhin pölyt ja imuroin. Näkee heti eron kun on siistimpää eikä ala uuvuttamaan.

Näin oon aloittanut.

Vierailija
8/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet siis joka päivä jotakin, kamalaa, en jaksaisi. Oma sotkuisuuteni taitaa selittyä sillä, että siivoan vain kerran viikossa.

en ole ap

Vierailija
9/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet siis joka päivä jotakin, kamalaa, en jaksaisi. Oma sotkuisuuteni taitaa selittyä sillä, että siivoan vain kerran viikossa.

en ole ap

Ennen mullakin oli kerran viikkoon siivouspäivä, mutta siivouksessa meni koko ilta töiden jälkeen kun muina päivinä en siivonnut mitään koska inhoan siivousta ja jätän tavarat minne sattuu :D

Ja kun kaikki teki yhtenä päivänä niin viikon päästä oli taas kauhea urakka. Nyt kun tekee ruoan ja siivoaa keittiön samalla, pari päivää on tekemättä mitään, sitten kerää tavarat paikalleen ja siivoaa vessan ja parin päivän päästä imuroi niin yleisilme on siistimpi vaikka olisi viikon tekemättä kotitöitä. 😁

Vierailija
10/10 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on siis aivan kamalaa.

Olis pakko saada siisteys nyt lähiaikoina.

Pakko hankkia jokin komero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän