Miksi naisten harrastamasta ahdistelusta urheilussa ei saa keskustella?
Ollut suuri ongelma ainakin pallopeleissä jo vuosikymmeniä.
Kommentit (71)
Naisten välinen ahdistelu ei ole vakavaa. Se on vaan läppää kun puku/suihkutiloissa puristaa tisseistä/perseestä tai yllättäen suutelee!
Itse olen poika, 14v ja kiihottaa oikeesti ihan sikana kun vanhemmat tädit vähän puristaa tai tulee pukuhuoneeseen ilman koputtamatta.
Tiiättekö yhtään mitään keinoo miten sen saisi vietyä seuraavalle tasolle? esim se seksi
Kylläpä menee taas palstan naisasianaisilla tunteisiin, kun naisten rikoksia nostetaan esille
Vierailija kirjoitti:
Itse olen poika, 14v ja kiihottaa oikeesti ihan sikana kun vanhemmat tädit vähän puristaa tai tulee pukuhuoneeseen ilman koputtamatta.
Tiiättekö yhtään mitään keinoo miten sen saisi vietyä seuraavalle tasolle? esim se seksi
14-vuotiaat pojathan roikkuukin av-palstalla. Hyvin sä vedät Hermiina.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ohjeeksi: palaa asiaan sellaiset 4-ääretön vuoden päästä. Nauti lapsuudesta ja nuoruudesta vielä kun pystyt, sitä et tule saamaan nimittäin takaisin kun kasvat aikuiseksi.
Miten ne naiset voivat ahdistella seksuaalisesti? Lätistivätkö lesbolättää? Törkkivätkö sormin?
Ei ole yhteyskunnallisesti "oikea aika". Vain pari suurempaa juttua per aika tuntuu mahtuvan julkisille areenoille.
Vaimoni on kertonut mitä kaikkea pelaajauransa aikana joutui kokemaan ja ihmettelen että ei lopettanut jo aikaisemmin. Noissa joukkoeissahan on ollut ihan selkeitä saalistajia jotka olisi pitänyt tuomita seksuaalirikoksista.