Tätä se on laihdutus alkaa...aina tätä samaa
Ylläpidän painoani syömällä suunnilleen 2300kcal päivässä, enkä edes harrasta liikuntaa. Nyt olen 3 päivää syönyt 1800kcal ja meinaan "pyörtyä" nälästä.
Kehoni on niin älykäs että se vaa ymmärtää että se saa vähemmän ruokaa. Tähän laihdutus kaatuu viimeistään 2 viikon päästä tai sit käy niin että pikkuhiljaa alan syömään enemmän ja enemmän ja laihdutus pysähtyy.
Kommentit (19)
Unohtakaa laihdutukset. Pikkuhiljaa alkaa tekemään muutoksia. Jos siinä menee pari vuotta niin parempi se kuin aloitat kahden vuoden aikana 20 kertaa laihdutuksen samalla vanhalla tyylillä etkä saa mitään aikaiseksi.
Nuku enemmän
Suosi ruokia joissa kaloreita Max 130 sataa grammaa kohden
Aloitin maanantaina dieetin. Tänään ostin kebabin ja irtokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on alkanu vahvasti :D
Ei tarvitse erikseen laihduttaa kun vaan palaa normaaliin pyhien jäljiltä.
Heti huomaa miten tällä normi 1500 kcal:la lähtee paino putoamaan. Nälkäinen en ole yhtään, syön 2 lämmintä ateriaa päivässä ja tietty aamu- ja iltapalan
Vierailija kirjoitti:
Ruokavaliota nekin ovat ;-)
Sama juttu kuin ap:lla. Syön nyt oikeasti tosi vähän ja paino ei putoa. Ennätys on 2kg väärään suuntaan päivässä D:
Elkää mitään tyhmiä laihdutuskuureja aloittaako, vaan vaihtakaa pikkuhiljaa ruokavaliota terveellisempään. Pienemmät annoskoot ja monipuolista ruokaa. Sokeri pois. Kuurit on aina kuureja vain ja ne loppuu aina. Joko lankeat ja lannistut tai onnistut ja palaat normaaliin elämään ja lihot takaisin. Vain pysyvä elämänmuutos auttaa.
Jos pikadieetit ja laihdutuskuurit alkaa tympiä, ja pysyvä painonhallinta ja oman ihannepainon terveellisempi tavoittelu kiinnostaa, kannattaa tsekata facebookissa Pysyvä painonhallinta -ryhmä:
https://www.facebook.com/groups/129419362308848/
Luvassa keskustelua pysyvästä muutoksesta, laihdutuksesta ja painonhallinnasta. Sekä siiitä, mitä nämä tarkoittavat käytännössä, ja pintaa syvemmältä psykologisella tasolla.
Kero ap esimerkkipäivä mitä syöt niin katsotaan
Jos meinaat "pyörtyä nälästä" 1800 kcal päiväannoksella niin vika on vaan puhtaasti siinä mitä syöt. Jos suunnittelet ruokavalion oikein, ihan varmasti et edes tunne nälkää. Mutta siinä ruokavaliossa sitten merkkaa myös se mistä kalorit tulee ,ei vain niiden määrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei noista tarvi luopua vaikka laihduttaa, kebab on oikein passeli arkeenkin, kunhan ottaa annoksen salaatilla ja majoneesilla. Irtokarkkeja eurolla kerran kuussa ei kaada dieettiä kunhan muu syöminen on pääosin kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on alkanu vahvasti :D
Miten niin? Kaikka saada syödä ja juoda, kunhan muistaa sen kohtuuden. Ja avain asemassa on sana VÄ-HEN-TÄ-MI-NEN. Syön vähemmmän sitä ja tätä, mutta olen toki lisännyt kasviksia ja liikuntaa.
N45, 6 viikkoa ja - 6kg, kesäkuntoon kesäksi 2022.
(ja olen eri)
Ei laihdutuskuurille , kyllä hyvälle ja terveelliselle elämäntavalle. Näillä opeilla puolessa vuodessa miinus 8 kg. Ei nälkää eikä kituuttamista vaan järkeviä jokapäiväisiä valintoja.
Minäkin olen iki-dieetillä. Irtokarkkeja ja suklaata päivästä toiseen. Pastaa ilman kastikkeita välipalaksi. Päivällä muutama olut ja illalla muutama lisää. Ei tipu paino ei, olen epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos pikadieetit ja laihdutuskuurit alkaa tympiä, ja pysyvä painonhallinta ja oman ihannepainon terveellisempi tavoittelu kiinnostaa, kannattaa tsekata facebookissa Pysyvä painonhallinta -ryhmä:
Luvassa keskustelua pysyvästä muutoksesta, laihdutuksesta ja painonhallinnasta. Sekä siiitä, mitä nämä tarkoittavat käytännössä, ja pintaa syvemmältä psykologisella tasolla.
Kiva, mutta kuka enää on facessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en enää liity yhteenkään ryhmään. Tämä toki on varmasti kaikkia muita parempi. Millä korvaatte leivät? Millä korvaatte kahvipullat, jne...Miten pärjäätte ilman kaurapuuroa? Jatkuvaa romahtamista, kuin ei saa vetää sitä pussillista ruisleipää ja kahvinkin joutuu juomaan ilman sitä pullaa.
Ja höpöhöpö taas.