Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisylaastari! kokemuksia?

Vierailija
02.08.2006 |

Mulle ei mitkään pillerit sovi ja kierukkaa en halua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki vituttaa. Vaihdoin renkaaseen ja sekään ei ole hyvä. meni halut ja vituttaa entistä rankemmin.

Vierailija
2/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin takaisin vanhaan pillerimerkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epämukava. Nimenomaan sen kanssa oli väsäämistä, kun meinasi unohtaa käyttösäännöt. Tulin raskaaksi siinä vaiheessa, kun olin vaihtamassa ehkäisyä laastarista " aivan sama mihin tahansa muuhun" . Suosittelen kierukkaa (itsellä vieläpä kupari), koska asian voi jättää niin aivan oman onnensa nojaan lukuunottamatta kontrollikäyntejä.

Vierailija
4/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon vaihtaa sen ja thats it. Mulle ei oo tullu mitään sivuvaikutuksia. Ainut miinuspuoli on, että laastari todellakin on aika epäsiistin näköinen parin päivän jälkeen, mutta laitankin sen aina pakaroihin kiinni, mistä se ei näy muille.

Vierailija
5/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes itseekin vähän arveluttamaan sitten toi laastari. Mutta kokeilen nyt kuitenkin.

Voi vitsit!

Vierailija
6/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reunojen alle tosiaan kertyy nukkaa, mutta ei häiritse kun se on sellaisessa paikassa joka ei näy kun on vaatteet päällä. Repsottamaan se ei ole ryhtynyt.

Minulle tuo on paras mahdollinen ehkäisymuoto :)

Vierailija
7/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laastari persukseen!

ap

Vierailija
8/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin pari kuukautta ja koko ajan oli ihan hirveen huono ja kuvottava olo. En jaksanut pidempään kokeilla häviääkö kuvotus.

Vierailija
9/9 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenka kokeilin laastaria ja olen tykännyt tosi paljon. Pakarassa ei näy ne nukatkaan muille ja ei tuo ainakaan mua ole järin haitannut. Ei oo tullu mitään sivuoireita yms. suosittelen. Ja tosiaan helppo kun tarvii kerran viikossa vaihtaa. Ei tarvi raahata mukana aina, kuten pillerit piti olla jos lähti viikonlopuksi jonnekkin. Ja se vaihataminen käy suh nopeaan ku ensin oppii tekniikan.

Suosittelen kokeilemaan