Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään järkeä...

Vierailija
27.06.2006 |

..Ostaa uusi 110 neliön rivari melkein samalla hintaa (215 000) kuin itse rakentaisi 150m2 omakotitalon kaikilla herkuilla?? Meillä loppuu tila nykyisestä asunnosta, mutta en jaksaisi sitä, että mies asuisi raksalla vuoden ja mä olisin kotona lasten kanssa ja päivät töissä. Harmittaako myöhemmin ja ollaanko ihan idiootteja jos laitetaan rahamme tuohon rivariin. Kokemuksia? Ehtii kai sen omakotitalon joskus myöhemminkin rakentamaan...

Mitä muuten ennustatte asuntojen hinnoille tapahtuvan? Onkohan nyt just huonoin aika ostaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
2/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ei välttämättä halua omakotitaloon ja toisekseen meitä itseä ei kiinnosta ainakaan tällä hetkellä rakentaminen yhtään eikä meillä olis edes aikaa!! Joten en usko että tämä päätös kaduttaa, jos joskus tulee se tilanne eteen että halutaan oma talo, niin katotaan sitä sitten...uskon että siitä asunnosta päästään kyllä eroon, on sen verran hyvällä ja halutulla alueella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihänse o mies eikä mikään jos ei perheelleen taloa rakenna!

Vierailija
4/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme asuneet rivarissa nyt muutaman vuoden ja tilanpuutteen takia on isomman asunnon tarve. Itse päädyimme omakotitaloon, joskaan ei täysin itserakennettuun, mutta itsemaksettuun kylläkin...

" Se ei ole tosimies, joka perheelleen talon tekee vaan se, joka sen pystyy teettämään" , on mun mieheni motto!

Vierailija
5/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vain ja ainoastaan omakotitalon kannalla. Mä ku en mihinkään rivariin halua muiden pällisteltäväks. Omkotitalo ja isolla tontilla, ettei naapurit jaksa valittaa millon mistäkin asiasta. Kerrostaloon en koskaan muuta jos ei o pakko.