Miten te muut hylkiösinkut kulutatte vapaapäivänne?
Tänään olen katsonut telkkaria, olen kirjoitellut provoja vauvapalstalle ja olen käynyt mielikuvitustyttöystäväni kanssa kävelyllä haikeana katselemassa lapsiperheiden riemua pulkkamäkeä laskiessa.
Nyt loppupäiväksi ei meinaa keksiä tekemistä.
Kommentit (14)
En ole enää hylkiö sinkku mutta kun olin niin pidin hyvää huolta itsestäni ja kehosta. Yleensä aamukahvin jälkeen tunnin lenkille, sit venyttelyt. Terveellisen ruuanlaittoa, ristikoita, sudokuja, lukemista, lihaskuntoa, musiikin kuuntelua, soittamista, kiertelin kirppiksiä. Välillä tuli lähdettyä kauppaan vaan katselemaan jotain.
Nuorempana myös piirsin ja kirjoitin paljon.
Nyt oon suhteessa ja jämähtänyt jo parissa kuukaudessa sohvalle miehen kanssa kun ei se oikeen tee muuta kun plärää kännykkää.
Mihin se kaikki aina häviää? Olin paljon aktiivisempi ja timmimpi sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Hakkaa tattia
Lumen alla.
Urheilen, teen opintoja avoimessa ja luen. Katson myös paljon sarjoja ja ulkoilen paljon. Aika kivasti menee aika..
Löisin vaikka vetoa, että ap on joku pitkässä avo- tai avioliitossa elävä tylsistynyt täti, joka kokee ylemmyydentunnetta sinkkuja kohtaan ja nyt tällaisella aloituksella koettaa v*ttuilla yksinäisille. Menikö oikein?
No tänään esimerkiksi olen ollut ihan yksin ja puhumatta kenellekään:
aamukahvi + palstailu
sukan kutomista + Rillit Huurussa -maratonia
5 km kävelylenkki, kaupassa käynti
lounas: sushia
päikkärit
illalla tulossa vielä sauna
En oikein mihinkään näistä olisi toista ihmistä tarvinnut/halunnutkaan
Xbox One S käyntiin ja latasin uuden pelin. Uuden pelin jännitys tuo nuoruuden mieleen joten aina kiva tapa unohtaa yksinäisyys ja tekemisen puute.
32v ikisinkku
Tein töitä 9-15, sit pikku lenkki ja töllää loppuilta.
Eikö mielikuvitustyttöystävän kanssa voi tehdä muuta kuin lenkkeillä...?
Lenkkeilen koiran kanssa, luen kirjoja, pelailen videopelejä, juttelen kavereiden kanssa discordissa, pesen pyykkiä.
Olisinkin sinkku. Haaveilen että sais pari päivää rauhassa vain olla tekemättä yhtään kotitöitä. Käydä ulkoilemassa, lukea, tehdä käsitöitä tai palapeliä tai ristikoita, syödä vaikka sipsejä niin ettei joku ole sanomassa että mulle kans, tai kyselemässä koska on ruoka.
Loukkaavasti sanottu tuo hylkiösinkku. Ei kukaan ole hylkiö. Sinkut ovat upeita ihmisiä, kuten kaikki muutkin!
Vierailija kirjoitti:
Loukkaavasti sanottu tuo hylkiösinkku. Ei kukaan ole hylkiö. Sinkut ovat upeita ihmisiä, kuten kaikki muutkin!
Ne ovat eri asioita. Sinkku on sellainen joka nai kaikkea mikä liikkuu eikä halua sitoutua, vaikka siihen olisi mahdollisuus.
Hylkiösinkku on sellainen, jota kukaan ei huoli.
Hakkaa tattia