Mihin uskot?
Uskotko että on olemassa Jumala?Mihin sinä uskot?
Kommentit (229)
Kyllä Jumala on aivan ehdottomasti on.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
En usko jumaliin enkä muuhun yliluonnolliseen.
Uskon siihen, minkä voi perustellusti olevan totta.
Uskon siihen, että kannattaa pyrkiä olemaan hyvä ihminen, auttamaan muita.
Mikäli uskon voisi rationaalisesti todistaa, se ei olisi enää uskoa, vaan valintakysymys ikuisen helvetin ja lustitarhan väliltä.
Niinpä. Se vain on kumma että uskovien mielestä tuollainen vailla todisteita -usko on jotenkin arvokkaampi asia vaikka se oikeasti on tyhmyyttä.
Minä uskon Jeesukseen Kristukseen Jumalan ainoaan Poikaan. Uskon mitä Raamatussa sanotaan että se on totta. Luotan Jeesukseen. Jeesus painotti kirjoituksia (meidän nykyistä Vanhaa Testamenttia.
En luota mediaan. Seuraan kyllä mitä maailmassa tapahtuu, mutta tarkastelen kaikkea Raamatun valossa. Kuuntelen paljon Raamatun tutkijoita, mutta tiedän että joukossa on paljon eksyneitä ja eksyttäjiä. Ja kukaan meistä ei pysty kaikkea käsittämään oikein.
Valvokaa ja rukoilkaa. Jeesus tulee pian.
Valheisiin, koska muuta ei tässä mailmassa ole.
Olen realisti. Toivon ettei heikkolahjaiset enää lisääntyisi ja että kiina valtaisi koko maailman ja tekoälyrobotit tuhoaisi ihmiskunnan.
Vierailija kirjoitti:
Olen realisti. Toivon ettei heikkolahjaiset enää lisääntyisi ja että kiina valtaisi koko maailman ja tekoälyrobotit tuhoaisi ihmiskunnan.
Kyllähän nuo kaikki eugeniikkasuunnitelmat ja hankkeet toteutuisivatkin ellei Jeesus sitten tulisi ja viheltäisi peliä poikki.
Vierailija kirjoitti:
Oikeinkin heikkolahjaisilla taitaa kuitenkin olla lisääntymisen lahja tallella.
Rahajärjestelmä pysyy yllä pitkälti uskon vuoksi, eli varmaan siihen.
On olemassa meitä hallitseva taho joka vastaa elämästämme.
Uskon siihen ja uskon itseeni.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa meitä hallitseva taho joka vastaa elämästämme.
Uskon siihen ja uskon itseeni.
No hups, olinkin vastannut jo ketjuun kysymykseen.
Uskon Jeesuksen, suureen ylimmäiseen pappiin. Uskon Jumalaan, josta on kirjoitettuna:
katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
Uskon, että jumaluus asuu kaikissa ihmisissä ja olemme täällä toteuttamassa suurempaa suunnitelmaa jonka tarkoitus on hieman hämärä.. ehkä vain kerätä kokemuksia tai ehkä muuttaa energiaa eri muotoon.
Uskon Jeesuksen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jeesuksen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan.
Amen.Siunausta sinulle.
Kelpo oluen hyväätekevään voimaan.
Jo muinaiset egyptiläiset ymmärsivät tämän.