Ei juma, voiko olla totta että jossain perheessä istutaan arkena ns. suorat housut ja skraka kaulassa töiden jälkeen.. Eikä
Riisuta niitä pois. Naapurissa piipahdin eilen illalla klo 18.30 aikaan ja siellä mies istui ja katsoi televisiota skraka kaulassa.
Kommentit (25)
Miesten pukukengät ovat myös mukavat eivätkä kärsimystä kuten korkkarit, siksi monet naiset käyttävät nykyään herrakenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan haluaisi samoissa vaatteissa istua kotisohvalla, missä on koko päivä oltu töissä tai kaupungilla. Hyh.
Vaihtaako sun ystävät ja vieraat myös kotivaatteet kun tulee luoksesi ja luultavasti istahtaa sohvallesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan haluaisi samoissa vaatteissa istua kotisohvalla, missä on koko päivä oltu töissä tai kaupungilla. Hyh.
Vaihtaako sun ystävät ja vieraat myös kotivaatteet kun tulee luoksesi ja luultavasti istahtaa sohvallesi?
Meillä on sohvalla aina viltti (samaa väriä mitä sohvakin) istuinosan päällä, ja vaihdan uuteen ja pesen kun vieraat lähteneet.
Tänään mieheni pukeutui lauantai asuun. Vihreät samettihousut, Marimekon raita paita, vihreä-kelta raidallinen slipoveri ja pieni violetti rusetti.
Mieheni on biologian lehtori.
Kahvin juomme kahvikupeista. Paljon fiinimpää kun kotiasuna on miehellä puku ja minulla leninki. Mukeja meidän perheessä ei käytetä. Myös soppakauha ja sokeriottimet ovat käytössä.