Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa olet vanhanaikainen?

Vierailija
06.01.2021 |

Itselläni varmaan se, etten omista luottokorttia. Nykyään pidetään outona. MobilePay-äppi jankkaa jatkuvasti, että sinulla on vain yksi linkitetty maksukortti... no joo, en omista sen enempää :D

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole nettipankkisovellusta puhelimessa, käyn siellä vain koneella. Mobilepay tosin löytyy. N24

Vierailija
22/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kiroilua ja varsinkin sitä V-sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kihlaus on lupaus avioliitosta, ei tapa merkitä toinen varatuksi tai sitoutua johonkin välimuotoon

- en itse olisi sitoutunut mieheen, jolla olisi ollut taustallaan enemmän kuin yksi kihlaus ja/tai avo- tai avioliitto

Vierailija
24/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheet eivät haittaa, mutta haluan muuten kunnollista suomenkieltä. Mä ja sä tai sulle mulle tyylinen murre ei haittaa - mutta pahemmat slangit ja eri murteet ärsyttävät kuin rottweileria. Rauman murre ei ärsytä jostain kumman syystä.

Haluat kunnollista suomen kieltä etkä edes osaa sitä😂 Haluat siis itsellesi suomen kielen opettajan?

Vierailija
25/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi jatkuvasti muuttuvaa digiaikaa. Känny, tv, läppäri jne.

Vierailija
26/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan oven auki toki itsekin, mutta on viehättävää jos mies sen minulle avaa. Pidän kauniista ja perinteisistä vaatteista, nykymuoti on rumaa.

Vierailija
27/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä, että parisuhteessa ollessa ei petetä.

mies52v

Ei tämä ole mitenkään vanhanaikaista. Vanhoina aikoina vasta petettiinkin. Miehet kävivät bordelleissa ja pitivät hyvinkin avoimesti rakastajattaria. Naisille se ei toki ollut samalla lailla sallittua.

Kaikenlainen ulkokultaisuus ja kaksinaamaisuus on aina ollut miesten luonne. Naisia on pitänyt rajoittaa siksi, että eivät häiritsisi miesten sikailuja.

Vierailija
28/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kauniita käytöstapoja. Sitä, että ruokapöydässä käyttäydytään hyvin, käytetään veistä ja haarukkaa tai tilanteen mukaan vaihtoehtoisesti syömäpuikkoja, haarukkaa pastan kanssa jne. Ei hörpitä keittoa ja pidetään viinilasia oikein kädessä. Jne.

Kätellessä (jos nyt ikinä enää kätellään) katsotaan silmiin.

Tervehditään ja tarvittaessa esitellään.

Ehdottomasti miehiltä lakki pois päästä sisällä, erityisesti kirkossa ja ruokaillessa.

Jne.

Vierailija
29/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheet eivät haittaa, mutta haluan muuten kunnollista suomenkieltä. Mä ja sä tai sulle mulle tyylinen murre ei haittaa - mutta pahemmat slangit ja eri murteet ärsyttävät kuin rottweileria. Rauman murre ei ärsytä jostain kumman syystä.

Haluat kunnollista suomen kieltä etkä edes osaa sitä😂 Haluat siis itsellesi suomen kielen opettajan?

Kyllä, haluan että suomenkieltä puhutaan kunnolla. Kuten sanottua kirjoitusvirheet eivät haittaa. 

Vierailija
30/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä, että miesten kuuluu olla herrasmiehiä eli avata ovet, kantaa kauppakassit, tehdä raskaammat työt, ylettyä ylähyllylle ja tuoda naiselleen kukkia.

N45

Mä teen raskaat työt itse, haluan että lihakset on kunnossa. En halua olla "avuton nainen".

Vierailija
31/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, haluan että suomenkieltä puhutaan kunnolla. Kuten sanottua kirjoitusvirheet eivät haittaa. 

*suomen kieli

Vierailija
32/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole nettipankkisovellusta puhelimessa, käyn siellä vain koneella. Mobilepay tosin löytyy. N24

Tuossa ei ole mitään vanhanaikaista, vaan siinä jos maksaisit laskusi pankissa.

Vierailija
33/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä, että instabimbojen, sieppiaitolehmäbelorfjne tekeminen on oikeasti bornoa, pehmosellaista. Eli harjoittavat rahaa saadakseen sitä ikiaikaista naisen vanhinta ammattia. Raha tulee muuta kautta mutta keho on myynnissä. En kunnioita, pidän heitä luntsukoina. Ja kyllä, voin jertoa tämän kasvokkainkin jos tarpeellista.

Toisaalla naiset tekevät työtä naisen esineellistämistä vastaan ja nämä tyhjäpäät tekevät kaikkensa, että nainen edelleen on vain H. Uo...ra.

Vierailija
34/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuminen ja uskollisuus. Olen yhden miehen nainen ja odotan vastaavaa sitoumusta myös mieheltä. Minua ei haittaa olla miestä heikompi, päinvastoin se sytyttää. Sytyttää ajatus myös siitä, että aviomieheni päättäisi, milloin haluaa panna minut paksuksi, eikä odottaisi minun tekevän päätöstä siitä, milloin olen valmis.

Muilta osin olen modernin tasa-arvon kannattaja, niin hullulta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
35/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole älypuhelinta eikä pankkikorttia mutta onneksi on rahaa.

Vierailija
36/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä, että miesten kuuluu olla herrasmiehiä eli avata ovet, kantaa kauppakassit, tehdä raskaammat työt, ylettyä ylähyllylle ja tuoda naiselleen kukkia.

N45

Joo, meillä mies avaa mulle aina auton oven :D Äitini ihmetteli tätä alkuun kovasti. AP

Just näin pitääkin tehdä <3 Ihmettelen enemmän silloin kun ei avata!

N45

Vain ja ainoastaan pinnallista ja ärsyttävää!

Vierailija
37/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ydinperhe on paras perhemuoto. Ydinperhettä pitäisi vaalia ja tukea enemmän.

Prismaperhettäkö tarkoitat? Hyi helevetti.

Vierailija
38/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei pidä tehdä yhdenillantyperyyksissä, hoidoilla tai parantamaan parisuhdetta.

Vierailija
39/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ydinperhe on paras perhemuoto. Ydinperhettä pitäisi vaalia ja tukea enemmän.

Mielenkiintoista! Itse olen aikuinen, joka kasvoi ei-ydinperheessä. Kuvittelisin, että jos pitää muita kuin ydinperheitä lapselle huonompana mallina, haluaisi tukea näitä perheitä ja etenkin lapsia.

Sen ymmärrän, että eron partaalla olevia vanhempia pitäisi tukea. Tähänhän onkin paljon keinoja tiedossa, esimerkiksi tasavertaisen vanhemmuuden tukeminen ja myös yhteiskunnan palvelut perheille - tosin en tajua, miksi näitä suunnattaisiin vain ydinperheille.

Ehkäpä joku voisi avata tätä?

Vierailija
40/89 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä ehkäisyä. Ei tosin ole seksiäkåån.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän