UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona.
Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi.
Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Eerikan ääni on ihan erilainen (siistimpi) kuin Cicciolinan live-esityksessä?
Playback ja käsitelty.
Erika lihonnut ihan mielettömästi
Erikan esitys aiheuttaa myötähäpeää, nolo ja suttuinen.
Kun vertaa Ruotsin euroviisukarsintaan niin kuin yö ja päivä.
Nyt Antin ja Erikan shiw valaistu suttuiseksi.
Lattiapinnat kuluneita ja likaisia.
Ruotsissa kiiltävät tasot ovat virheettömiä!
Hui, miten pulskassa kunnossa tuo Erika
Antti se jaksaa puhua itsestään. Eikö olisi löytynyt juontajaa tuohon hommaan?
Play back ja silti huonosti laulettu
Aika erikoinen fiilis tulee Antista ja Erikasta yhdessä esiintymässä. Hyvä sovitus.
Ihan fiiliksissä olisin, jos alkaisi tekemään yhteis levyä.
Juomapeli: aina huikka, kun Tuisku sanoo "mie".
Blind Chanel epäilyttää livenä...
Ja ihme Reeberbahn-tunnelma!
Kankaanranta olisi pitänyt lähettää edelleen illman uutta UMK:a!
Antti 😍 voisi juontaa itse viisutkin
Miten tuo Tuisku painottaa sanoja ja pitää taukoja ihan oudosti?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tuo hevahtavan musiikin kiihkoisa fanittaminen ole jo vähän vanhanaikaista. Suomalaisten omaa herkkua. Muissa maissa Euroviisujen seuraajissa tuskin juuri on tuon musiikkilajin kannattajia.
Luultavasti BC:n fanit ovat täpinöissään bändin vuoksi, ei niinkään biisin. Taitaa olla bändin ensimmäinen tv-esiintyminen ikinä, harva heistä on edes kuullut ennen euroviisuja.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Eerikan ääni on ihan erilainen (siistimpi) kuin Cicciolinan live-esityksessä?
Ei esiintyneet livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Playback ja käsitelty.
Aa, ilmankos kun kuulosti paremmalta kuin mun mielestä koskaan. En oo tykännyt biisistä.
Ei kannata ottaa niin vakavasti. Itse annan alapeukun sillä perusteella, että en ole samaa mieltä.