UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona.
Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi.
Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Tyhjä biisi. Miksi se on tehty?
Odotan Pandoraa eniten ja päivän vaihtuessa toiseen saa kuulla sen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset laita kuunneltavaksi sitä ensimmäistä UMK2021 ehdokasta, kun kuitenkin linkität näitä muita?
Miksi aina näitä lyriikkavideoita? Lyriikat vie liikaa huomiota pois itse esiintyjästä ja laulusta. Itse tykkään mielummin vain kuunnella ja tehdä omia tulkintoja laulun sanomasta. En halua, että lyriikoita alleviivataan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkittäjälle 🙏
Hyvä ääni, tulkinta ja lyriikat.
Mitä toi ruotsalainen vanha akka Pandora Suomea edustais tai verotar, vaikka kuin asuisvat Suomessa. Vähän noloo, luulis täältä löytyvän ihan syntyperäsiä suomalaisiakin naisartisteja.
Odotan eniten Pandoraa ja Teflareita. Virolaisia tsi Dannyä en halua edustamaan Suomea oli biisit millaisia tahansa.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Odotan eniten Pandoraa ja Teflareita. Virolaisia tsi Dannyä en halua edustamaan Suomea oli biisit millaisia tahansa.
Seuraava kappalehan julkaistaan jo reilun kahden tunnin kuluttua ja taitaa olla juuri tuo jo eniten odotat.
Kannattaa varautua pettymykseen Teflareiden stygen osalta. Olen sen päässyt jo kuulemaan ja on keskinkertainen. Ja miten olen kuullut? Työni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varautua pettymykseen Teflareiden stygen osalta. Olen sen päässyt jo kuulemaan ja on keskinkertainen. Ja miten olen kuullut? Työni puolesta.
Oletko kuullut kaikki muutkin? Mikäli kyllä, niin mikä on oma suosikkisi?
Blind Channelin kappaletta odotellessa. Bändillä on aika mielenkiintoinen tyyli joka erottuu hyvin porukasta. Nostaisin bändin kisan mustaksi hevoseksi
Eikös 2021 Euroviisuissa ole mukana ainakin jo 2 huumoribändiä? Islannin ja Venäjän edustajat. Suomen ei siis kannata kilpailla huumorilla noita vastaan, ovat parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nelonen Krista?
Toivottavasti ei. En vaan jaksaisi taas.
Miksei? Kristahan kuitenkin vetäisi finaaliin, joka oli viime vuosikymmenellä ihan hyvä saavutus. Hieman rasittava hän on..
Teflarit kuunneltu. Pettymys isolla P:llä. En muista heiltä hetkeen noin huonoa kappaletta. Ja se Pandora on biisissä yhdentekevä. Kalastellaan vain ääniä.
Mä taas tykkäsin Tefloneista ja Pandorasta. Siinä oli luotu juuri sellainen kiva pelimaailman tuntu, millaista itsekin paukutti joskus kasarin lopulla, ysärin alussa.
Myös kommentit videon katselijoilta viisufaneilta kertoivat, että tuo ajatus oli löydetty.
Ei mutta viimeisin viisuvoittaja kyllä. Liian samaa tyyliä.