UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona.
Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi.
Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blind Channel voittaa selkeesti
Älä uskottele semmoista mikä voi kääntyä toisin.
En usko, että selkeästi voittaa, mutta voi voittaa, jos kaikki BC:n kannattajat äänestävät heitä.
Tästä kisasta voi tulla tiukkaakin.Viime vuonna ihmiset olivat ihan varmoja että Erika voittaa, joten eivät äänestäneet. Sitten saikin vain niukasti enemmän ääniä kuin Aksel, ja kokonaispisteissä Aksel voitti.
Eli ei kannata jättää äänestämättä, vaikka olisi kuinka ennakkosuosikin leima.
Ainakin mammat vihaa Erikaa?...
Ahaa, tää tuli yllätyksenä. Mutta nähtävästi joo :D
En vihaa Erikaa.. Vieläkin tällä viikolla kuuntelin Cicciolinaa. :D Se on ihan legendaarinen biisi.
Lähinnä viittasin tuohon yhteen sun jälkeen kommentoineeseen tyyppiin, joka sanoi suurin piirtein menneensä torille siinä vaiheessa kun Aksel voitti Erikan sijaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PUT UR MIDDLE FINGERS UP :DDD HAHA , MAMMAT RAIVOO JO?? :D
Katsoitko klipin? Ei näytä luontevalta, vaan ennalta suunnitellulta. Siltä että esiintyjät keskittyy oikein miettimään, että missä kohtaa se käsi nyt pitikään nostaa ylös, jotta tulee tehtyä oikein. Kaikki videolla nähty aito energia loistaa poissaolollaan.
Pyh ja pöh, rauhotu
En itsekkään oo ihan innoissani noista keskareista mutta tuliko se oikeasti kaikille niin yllätyksenä kun tuntuu että Blind channel on koko ajan ollut välittämättä muitte mielipiteistä ja pitänyt ns. rock asennetta yllä. Toivottavasti noita keskareita ei kuitenkaan ihan joka säkeistössä tarvitse korostaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten Blind Channel hyvältä, mutta tämä keskisormien heiluttelu on vaan jotenkin hölmöä.
Joo, jotenkin tönkköä ja korostaa vaan sitä lyriikoiden emomaista uhoa, mikä on biisin heikko kohta. Keskarit olisi saaneet jäädä vain lyriikoihin
Ihan sama heilutteleeko Blind Channel keskareita vai ei, ei nyt anneta sen vaikuttaa äänestämiseen. :D Pikkujuttuja moiset.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama heilutteleeko Blind Channel keskareita vai ei, ei nyt anneta sen vaikuttaa äänestämiseen. :D Pikkujuttuja moiset.
tää, pitääkö aina tiukka pipoilla kaikesta? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten Blind Channel hyvältä, mutta tämä keskisormien heiluttelu on vaan jotenkin hölmöä.
Joo, jotenkin tönkköä ja korostaa vaan sitä lyriikoiden emomaista uhoa, mikä on biisin heikko kohta. Keskarit olisi saaneet jäädä vain lyriikoihin
No eiks siin biisis lauleta "never grow up" tai jotain? Sopii hyvin.
Onko se Laura muuten 100% virolainen, ei näytä ainakaan?
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla ainakaan vaikuta äänestämiseen, mutta onhan tuo jotenkin väkinäistä. Parempi olis ollu sellanen rento perus rockveto. Mutta jos tuo on suurin kritiikin aihe niin se on UMK-esitykseltä jo todella hyvin. Vähän arvelluttaa millaista säätöä noilla muilla on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla ainakaan vaikuta äänestämiseen, mutta onhan tuo jotenkin väkinäistä. Parempi olis ollu sellanen rento perus rockveto. Mutta jos tuo on suurin kritiikin aihe niin se on UMK-esitykseltä jo todella hyvin. Vähän arvelluttaa millaista säätöä noilla muilla on...
Miksi oletat c-osan lopun perusteella, että koko esitys ei ole rento? Sitä paitsi, euroviisuesitykset on AINA koreografioituja. Ihan jo kameratyön takia. Siinä on rentous kaukana.
Keskareiden heiluttelu tuntuu kyllä hiukan lapselliselta teiniuholta. Anteeksi :D Vielä kamalampaa on jo se tehdään vielä osana koreografiaa joka kertosäkeessä. "Nyt me sanottiin et heilutellaan keskaria niin heilutellaan sitä sitten joka kerta kun kerran sanotaan niin". Keskaria voi vilauttaa silleen coolisti vaan yhdessä kohtaa vaikka ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat c-osan lopun perusteella, että koko esitys ei ole rento? Sitä paitsi, euroviisuesitykset on AINA koreografioituja. Ihan jo kameratyön takia. Siinä on rentous kaukana.
No joo, ehkä oon turhan pessimistinen. Pitää ensin nähdä koko esitys. Mutta sattuneesta syystä ei ole luotto hirveän korkeella lavastuksen ja koreografian suhteen kun UMK:n aikaisempia live-esityksiä katsoo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, ehkä oon turhan pessimistinen. Pitää ensin nähdä koko esitys. Mutta sattuneesta syystä ei ole luotto hirveän korkeella lavastuksen ja koreografian suhteen kun UMK:n aikaisempia live-esityksiä katsoo :D
No jätä sitten äänestämätä ja tule tänne seuraavana päivänä inisemään kun lempparisi ei voittanutkaan.
MÄ EN MALTA ODOTTAA HUOMISEEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jätä sitten äänestämätä ja tule tänne seuraavana päivänä inisemään kun lempparisi ei voittanutkaan.
Kyllä mä aion äänestää, ei se nyt johonkin keskareihin kaadu. Ja jos jollain on mun mielestä parempi show kuin BC:llä, niin äänestän sitten sitä.
Ja mulle nyt on periaatteessa ihan sama kuka sinne Rotterdamiin menee. Viihdettä tää vaan on.
Ootteko ladanneet jo ton Yle apin?
Tämä video näyttää hyvin minkälaisen vastaanoton I love you kappale voi hyvinkin saada.
Again and again🤯
Mitäs Umk-eväitä aiotte hankkia/olette jo hankkineet?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Umk-eväitä aiotte hankkia/olette jo hankkineet?
Pistaasi ja cashew pähkinöitä, hedelmäsalaattia ja sitten teen curry kanaa :P
Katsoitko klipin? Ei näytä luontevalta, vaan ennalta suunnitellulta. Siltä että esiintyjät keskittyy oikein miettimään, että missä kohtaa se käsi nyt pitikään nostaa ylös, jotta tulee tehtyä oikein. Kaikki videolla nähty aito energia loistaa poissaolollaan.