UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona. Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi. Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Lordin voiton juhlissa torilla uhrattiin symbolisesti vauvanukkea ja nauhalta kuului lapsen itku..
Ja kansa hurrasi.
Muistat väärin. Tuo nukkehomma on ihan toisessa kappaleessa ja lordin keikalla tehty. Ei euroviisujen voitonjuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan JÄRKYTTÄVÄ biisi! Mikä hemmetti ihmisiä vaivaa? Ihan 12-vuotiaille esiteineille tehty angstibiisi. Kehen tommonen ”MIDDLE FINGERS UP COME TO DARKSIDE” pàska vetoaa? Sentään itse olen metallimusiikin suuri ystävä, mutta toi biisi on kuin joku 14-vuotiaan tekemä, lyricsit ja muu.
Metallimusiikin suurena ystävänä sinun pitäisi tietää, ettei Blind Channelin biisi ole metallia.
t- huge metal fan
Vierailija kirjoitti:
Surkee. Mut eipähän tartte maksaa ens vuoden kisoja.
Paras voitti ☺️🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nää järjestetään tänä vuonna? Striimaako kaikki kotoaan esityksen vai ihanko oikeasti matkustavat paikan päälle?
Kaikki esiintyjät näillä näkymin menossa esiintymään livenä, mutta yleisöä tuskin tulee ainakaan kovin paljon olemaan, jos onkin niin varmaan paikallista porukkaa lähinnä.
No sehän on tärkeää matkustelua näinä päivinä. Ei muuta kun rajoituksia muille, että euroviisut saadaan hoidettua kunnialla. Onhan se nyt merkittävää.
Ja yllätys yllätys kun yle pistää ohjelman loputtua heti jotain ilmastopr*pagandaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan JÄRKYTTÄVÄ biisi! Mikä hemmetti ihmisiä vaivaa? Ihan 12-vuotiaille esiteineille tehty angstibiisi. Kehen tommonen ”MIDDLE FINGERS UP COME TO DARKSIDE” pàska vetoaa? Sentään itse olen metallimusiikin suuri ystävä, mutta toi biisi on kuin joku 14-vuotiaan tekemä, lyricsit ja muu.
Henkisesti lapsen tasolle jääneet luuserit antaneet äänivyöryn. Ei sitä muu selitä.
Tämäkin on persujen vika! Oishan tuolla ollut komea homppelipoikakin.
Tuleeko Suomelle nyt kalliiksi kun voittajabiisissä paljon esiintyjiä vrt jos olis vain 1 esiintyjä?
Homput voi äänestää tuota koska nehän elää pimeillä kujilla ja varjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa jo paremmalta kuin aiempi esitys!!
Se oli ihan sama esitys.
Öö no eipä ollut kun esittivät livenä uusiks.
Ei. Se tuli nauhalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti lapsen tasolle jääneet luuserit antaneet äänivyöryn. Ei sitä muu selitä.
Terveisin huono häviäjä
Ihana biisi. Mie tykkäsin ja meillä vanhainkodilla laitettiin oikein tanssiksi.
Martta-86v
Mikä pettymys :( toivottavasti ei pääse finaaliin asti. Tai jos pääsee, niin toivon, että Suomea nöyryytetään oikein toden teolla! Finland: 0 points. Haha.
Olisikohan Danny istunut mielummin Helmin vieressä?
Pitääpä sanoa BC:n vedosta sen verran, että luojan kiitos ei taustalla pyöriny mitään epilepsiavaloa tai tulta ja liekkejä tai muuta typerää, vaan annettiin jätkille se tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, että minä olen nyt onnellinen.
T. Mummi 65vNii miekii! Mummo 59
Ja mä 50 v.
Tosin Linkin Park on yks mun suosikki, joten en ihmettele että tää kolahti.
Linkin Parkin kulta-ajasta on lkkimain 20vuotta. Ens vuonna joku Olavi Virta-kopio viisuihin?
Mitä sitten, ei hyvät biisit muutu huonoiksi sen takia että niiden tekemisestä on kauan aikaa. Tykkään mä klassisestakin musiikista, sekä monen eri vuosikymmenen mustasta.
Miksi jo kun kuuntelu pitäisi lopettaa vain siksi että se ei ole just nyt in. Mulle on ja fiiliksen mukaan musa vaihtuu ei trendien.
50 v.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Suomelle nyt kalliiksi kun voittajabiisissä paljon esiintyjiä vrt jos olis vain 1 esiintyjä?
No tulee ihan helvetin kalliiksi koska menevät voittamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny pieras Erikan vieressö! Kuulitteko?
Ei kai?
Pääsiköhän Erika taas mustan mersun kyytiin?
Miten tää Umk meni näin nopeasti? 1h 45 min ja hirveä kiireentuntu. Ois kiva, jos kestäisi useamman viikon esikarsintoineen.