UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona. Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi. Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Vierailija kirjoitti:
Huijausta koko äänestys, voittaja on valittu etukäteen
Danny hiljaa siellä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi invk lyhenne tarkoittaa?
invalidikerho
Vierailija kirjoitti:
Eiiii... En jaksa kuunnella metallia.
Ei tarvitsekaan, kun tuo ei ole metallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta <3
Islannilla oli samantapainen biisi vuonna 2009, Is it true, laulajana Johanna ja tuli toiseksi Norjan Alexander Rybakin jälkeen.
Jos Islanti ja Suomi laitetaan viivalle tismalleen samalla kappaleella, sijoittuu Islanti vähintään 10 pykälää korkeammalle tuloksissa.
Ette taida ymmärtää kuinka vähän Suomea ja suomalaisia arvostetaan näissä(kin) kinkereissä.
JEEEEEEEEEEEEESSS
Ekan kerran ikinä äänestin. Olisivat toki voittaneet ilman mun ääntänikin 😂
Klo 23 Melodifestivalen niin näkee eron Itä- ja Länsi-Euroopan välillä
Nyt kuulostaa jo paremmalta kuin aiempi esitys!!
Vierailija kirjoitti:
Hyihitto. Ei tuu menestystä suomelle tällä.
Ihan sama. Biisi on silti hyvä.
Ei noista biiseistä mitään mutta Antti Tuisku veti hienon shown. Itseironiaa ja taitoa samassa paketissa. En ole tyypistä koskaan välittänyt mutta nyt kyllä täytyy antaa täydet pisteet.
Miten nää järjestetään tänä vuonna? Striimaako kaikki kotoaan esityksen vai ihanko oikeasti matkustavat paikan päälle?
Vierailija kirjoitti:
Eiiii... En jaksa kuunnella metallia.
Tuo on rockpoppia. Ei metallia.
Vierailija kirjoitti:
Klo 23 Melodifestivalen niin näkee eron Itä- ja Länsi-Euroopan välillä
ja höpöhöpöheijaa taas. :D Eipä ole päätä huimannut taso Melloissa tänä vuonna tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyihitto. Ei tuu menestystä suomelle tällä.
Ihan sama. Biisi on silti hyvä.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti äänesti ylllilauta, lol. :D
Oikeasti?
Mitä ne äänesti?
Siellä oli operaatio Danny euroviisuihin mutta onneksi oli myös Operaatio BC euroviisuihin.
Teflonien biisi oli paras, muttei toiminut livenä ollenkaan! Tämä voittaja oli tasalaatuisempi levyltä ja livenä. En itse tykännyt sanoista, mutta pidetään peukkuja.
Kerrankin oli voitto harvinaisen selvä, lykkyä tykö Rotterdamiin.
Onko tää joku itsemurhan ylistys tää voittokappale. Vai mihin pimeelle puolelle ne on menossa.
Tais tulla nauhalt toi esityksen uusinta lopus??
Blind chanel ei ole heviä! Vaatteetko tekevät musiikista hevin? vitsin Dannylläkin oli hevimmät lyriikat kuin näillä yläastelaisilla ;)
Mitäs minä sanoin. Tässä on sama henki kuin Lordissa. Ja se voi menestyä näissä kisoissa.
Mutta ei ole minun suosikkini.
Eikä ollut Lordikaan.
Suomi parka.
Voima on haettava aina alakerran herralta.