UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona. Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi. Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Danny näyttää siltä että haluaisi huomio-erikan poistuvan viereltään muttei kohteliaana sano
Vierailija kirjoitti:
Onko Dannylla Erika seurana?
Eikö hänellä ole joku nuorempi heila jo?
Oksennus..
Vanha setä
Onks oskar kirjotettu väärin ku lukee oskr telkkaris
Joo, tämä oli myös Kristan juontouran hautajaiset. Ei kukaan halua enää sitä sössöttäjää Antin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuisku on hyvä juontaja
Tuiskun juonnot on Tuisku-showta. Nähtiin jo muutama vuosi sitten kun hän päätuomaroi idolssia. Tääkin menee Tuiskun erinomaisuuden korostamiseen. "Kattokaa mua".
Mua meinasi naurattaa, kun Akselille oli tuotu lavalle se murikka, jonka päällä löhöili, hetkeksi nousi ja sitten lopuksi taas töpsähti istumaan. Tuli sellainen olo, ettei jaksanut seisoa, vaikka tuskin kyse siitä oli...
Hienosti äänesti ylllilauta, lol. :D
Haloo Helsinki, ihana niinkuin aina!
Viisuihin BC, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Antti voisi juontaa muutakin.
Juu, Tanssii tähtien kanssa ja Masked Singer.
Ollut aivan mahtava lukea kerrankin Anttia kehuvia kommentteja, kun yleensä tällä palstalla sitä aina mollataan syystä tai toisesta.
Antti on oman kylän poikana ja puolituttuna ollut aina mun suosikki. Ihan persoona, mahtava esiintyjä. Kaikille aina mukava.
Vierailija kirjoitti:
Antti oli mahtava juontaja! Ei paremmin olisi voinut mennä. Hauska, rento , asiallinen silti ja hyvä ulosanti. Wau! Antti Tapani Tuisku on ihana 🥰
Samaa mieltä!
Paljonko pisteitääää jäljellää...
Toivottavasti ilkka jaksaa rakastella erikaa vielä yöllä
Älkää nyt Teflonia lähettäkö, saiko yhtää ääntä raadilta?
Ugh...