UMK 2021
Tähän keskustelua ja spekulointia Uuden musiikin kilpailusta 2021. Suomen euroviisu edustaja toukokuuksi valitaan Uuden musiikin kilpailun finaalissa helmikuussa. Finaalin kilpailijat julkaistaan ensi viikon keskiviikkona.
Uuden musiikin kilpailun Instagram-tilillä on jo julkaistu vihje ensimmäisestä kilpailijasta: Hän on turkulainen, joka on tehnyt musiikkia sekä suomeksi että englanniksi.
Mukana siis yhteensä 7 kilpailijaa.
Kommentit (3410)
Ylen tekniset ongelmat jatkuu. Onko tekstin pakko olla ruudussa koko loppuajan.
Oscar raapi partaansa tuolla lavalla odotellessaan 😂
A n t t i T a p a n I! Rupee juontohommiin, jos vähänkään kiinnostaa, puhut niin selkeesti, ihanasti ja iloisesti ja r a k a s t a n sun ääntäsi!
Täi tippui Oscarin hiuksista äsken! Huomasittrko??
Laulaako Oskr ja Aksel samaa piisiä?
Vierailija kirjoitti:
Tuiskun mukaan Oskr on nuori, uusi kyky. Mies on 33v.
Oskari on siis keski-ikää vahvasti lähestyvä kyky?
Vierailija kirjoitti:
Tuiskun mukaan Oskr on nuori, uusi kyky. Mies on 33v.
No on se nuorempi kuin Tuisku itse, ja varmasti Tuisku on omasta mielestäänkin vielä ihan nuori.
Danny ja hänen biisinsä erottuun tässä kisassa joka tavalla edukseen. Laulajalla, lavaesiintymisellä ja sanoituksella.
Oskarin tukka kaipaisi käsittelyä.
erika oli jotenkin kömpelö, ihan eri paria tuiskun kanssa. teko-muka seksikäs, ei ole oikeesti yhtään sexy
Apua kun tätä laulajaa jännittää
Oskr symppis, jännitys havaittavissa
Tuo pianon toistava renkutus on ärsyttävä. Tää olisi paljon parempi llman sitä.
Oskr:lla saisi olla erilaiset vaatteet. Mut hyvä(hkö) veto ja kappale menee mulla soittolistaan ja jään mielenkiinnolla odottamaan hänen tulevaa tuotantoa, mutta Blind Channelia odotellessa..
Vierailija kirjoitti:
Olipa huikean hieno esitys Dannyltä. Biisi toimi livenä vielä paremmin kuin videolla. Kun miehellä on karismaa, voi esittää millaisen biisin tahansa. Hieno tarina, hieno koruton esitys.
Minä taas ajattelin koko esityksen ajan, että tämä voisi olla Ruotsin laivalla jonkun humalaisen kuusikymppisen sedän karaoke-esitys
Yksi palstailija on nyt pois pelistä kovan pääsäryn takia. Saa nähdä saanko ääneni BC:lle annettua.
Oskr vedä hyvin!