Pitääkö geisha/harjoituskuulien tuntua?
Mulla sellainen kaksiosainen eikä tunnu että olisivat edes sisällä. Yritän puristella ja tunnustella mutta en tunne mitään :(
Miten niitä käytetään...
Onko mulla liian pienet/isot kuulat... Mitä se kertonee, olenko tunnoton ja löysä? Sisällä ne pysyy kyllä.
Kommentit (34)
tai sitten kokeile sitä valkosipulia, antaa hyvän sävyksen.
Otin tosissani varoitukset keski-ikäisten virtsankarkailusta (jota minulla ei ollut eikä edelleenkään ole) ja hankin kaksiosaisen, silikonisen geishakuulasysteemin lihasten harjoittamiseen. Kuulien läpimitta on muistaakseni 30 milliä, ja niiden asettaminen on ikävää, kun jokin tuntuu emättimen suulla joka kerralla repeävän ja sekunnin ajan sattuu. Kuulat ovat niin isot, että niitä ei voi olla tuntematta, ja niiden huono puoli on se, etten pysty keskittymään yhtään mihinkään niin kauan, kun ne ovat sisällä: silmät kääntyvät päässä nurin ja henki salpautuu ajatuksesta, että olisipa kuulien sijasta mies. Ohjeissa kerrotaan, että kuulien kanssa voi vaikka käydä kävelyllä tai kaupassa, mutta kyllä minut pidätettäisiin siveettömästä käytöksestä hyvin äkkiä.
Hankin sitten pienemmät kuulat, jotka eivät ole toisiinsa yhteydessä. Niitä en tunne ollenkaan, eivätkä ne tule ulos kaivelematta, joten niistä ei taida olla mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kaksiosainen. Ei niitä erityisesti tunne. Pidän niitä kotona esimerkiksi siivotessa tai muuten puuhatessa.
Munuakin kiinnostaa tämä.
Auttaako ne mitään? Jos siis niitä vaan pitää tuolla arjen touhuissa mukana? Ei tarvitse itse tehdä mitään?
Auttaa. Se perustuu siihen, että ne lihakset on jatkuvasti pienessä jännityksessä. Etenkin, kun samalla liikkuu normaalisti. Sen lisäksi voi tehdä jännitysharjoituksia kuulilla tai ilman. Voi vaikka morsettaa seksin aikana.
Omissani on yhteensä 4 kuulaa, joista 2 on kevyempiä 27 g ja 2 painavempia reilu 30 g painavia. Ne voi yhdistää haluamalla tavalla silikonivyöllä, johon mahtuu kaksi kuulaa tai halutessaan voi käyttää vain yhtä. Kyllä sen kehityksen huomasi esimerkiksi käyttöajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi jumiin en meinannu saada millään pois. En uskalla enää käyttää
Mulla ei mitään ongelmaa et jäisi jumiin :( tunnoton löysäkö oon..
Oon tavannut miehen ja haluaisin että nauttisi enemmän yhdynnästä. Hänellä tavallisen kokoinen, mutta tuntuu etten itse tunne juuri mitään.. exällä tosi iso (nykyisellä pienempi,mutta tuhat kertaa parempi tyydyttämään minut). Haluaisin tuntua edes joltain yhdynnässä.
Virtsanpidätyskyky normaali. Synnytyksiä useampi.
Ja olen ihan hulluna tähän uuteen mieheen
Ap
Apteekissa myydään sellasia Come merkkisiä... Lantionpohjan lihasten harjoitteluun. Se on todella hyvä. www.come.info
Eikö teitä häiritse se, että niiden kuulien kolina kuuluu vatsan peitteiden läpi? Käytin aiemmin kotitöissä ja sitten aloin nolostella sitä kopistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi jumiin en meinannu saada millään pois. En uskalla enää käyttää
Mulla ei mitään ongelmaa et jäisi jumiin :( tunnoton löysäkö oon..
Oon tavannut miehen ja haluaisin että nauttisi enemmän yhdynnästä. Hänellä tavallisen kokoinen, mutta tuntuu etten itse tunne juuri mitään.. exällä tosi iso (nykyisellä pienempi,mutta tuhat kertaa parempi tyydyttämään minut). Haluaisin tuntua edes joltain yhdynnässä.
Virtsanpidätyskyky normaali. Synnytyksiä useampi.
Ja olen ihan hulluna tähän uuteen mieheen
Ap
Apteekissa myydään sellasia Come merkkisiä... Lantionpohjan lihasten harjoitteluun. Se on todella hyvä. www.come.info
Tuote oli poistunut myynnistä.
Nosto
PS. Mun kuulat ei kuulu mihinkään...
Ap
Älä missään nimessä pidä koko päivää! Ensinnäkin voit saada kramppeja jos piristelet liikaa ja toisekseen se ei kai ole kovin hygieenista. Mä oon saanut muutaman kerran kuulat jumiin kun oon jättänyt yöksi. Kuten muillakin lihaksilla, taukoa tarvitsee kehitykseen.
Itse olen pikkuhiljaa lisännyt narullisiin peruskuuliin painoa jo 500 g, ympäryksestä en ole varma, ehkä 2,5 cm. Käytän aina tiskatessa tai siivotessa 10-30min kerrallaan. Tosin puristus ei saa olla yhtä mittainen. Ihan kun muussakin treenissä, pito ja tauko, pito ja tauko.
Exällä oli kans iso vehje ja nykyisellä tuntuvasti pienempi, vähän pelotti alkuun että tuleeko tuntumaan niin aloitin treenaamaan. Hyvin on paikat mukautunut, vehje tuntuu isommalta ja oon saanut jopa yhdyntäorgasmeja :)
Suositelkaa kokeneemmat kuulia, joilla olette saaneet tuloksia. Kertokaa myös miten kauan pidätte niitä yleensä kerrallaan ja monenako päivänä viikossa.
Voiko nainen saada orgasmin siitä, että geishapallot ovat sisällä, vai ovatko vain tarkoitettu siihen että naiset saavat tiukennettua lantiopohjalihaksiaan?
Kysyn kun en miehenä oikeasti tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko nainen saada orgasmin siitä, että geishapallot ovat sisällä, vai ovatko vain tarkoitettu siihen että naiset saavat tiukennettua lantiopohjalihaksiaan?
Kysyn kun en miehenä oikeasti tiedä.
Oletko mustasukkainen geishakuulille?
Jotkut käyttävät noita myös itsetyydytyksessä muiden leikkien ohessa mutta treeniin ne on tarkoitettu.
Nosto