Pitääkö geisha/harjoituskuulien tuntua?
Mulla sellainen kaksiosainen eikä tunnu että olisivat edes sisällä. Yritän puristella ja tunnustella mutta en tunne mitään :(
Miten niitä käytetään...
Onko mulla liian pienet/isot kuulat... Mitä se kertonee, olenko tunnoton ja löysä? Sisällä ne pysyy kyllä.
Kommentit (34)
Minullakin on kaksiosainen. Ei niitä erityisesti tunne. Pidän niitä kotona esimerkiksi siivotessa tai muuten puuhatessa.
Mulla jäi jumiin en meinannu saada millään pois. En uskalla enää käyttää
Kokeile 2kg kahvakuulaa. Se sopii sinulle paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kaksiosainen. Ei niitä erityisesti tunne. Pidän niitä kotona esimerkiksi siivotessa tai muuten puuhatessa.
Munuakin kiinnostaa tämä.
Auttaako ne mitään? Jos siis niitä vaan pitää tuolla arjen touhuissa mukana? Ei tarvitse itse tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi jumiin en meinannu saada millään pois. En uskalla enää käyttää
Mulla ei mitään ongelmaa et jäisi jumiin :( tunnoton löysäkö oon..
Oon tavannut miehen ja haluaisin että nauttisi enemmän yhdynnästä. Hänellä tavallisen kokoinen, mutta tuntuu etten itse tunne juuri mitään.. exällä tosi iso (nykyisellä pienempi,mutta tuhat kertaa parempi tyydyttämään minut). Haluaisin tuntua edes joltain yhdynnässä.
Virtsanpidätyskyky normaali. Synnytyksiä useampi.
Ja olen ihan hulluna tähän uuteen mieheen
Ap
Vinkkejä hyviin harjoitus tai Geishakuuliin? Linkkejä. Ostinko ihan vääränlaiset... Ei oo kokemusta
Ap
Esim jos heiluttelen itseäni sohvalla ollessa niin tekeekö ne siellä työtänsä :) Vaikken tunne mitään...
Eihän tamponikaan tunnu. Voit kokeilla laittaa kaksi sormea sisään ja puristaa, jos ei tunnu puristusta tai se on heikko niin tarvii treenausta. Kuulia voi pitää vaikka kävellessä tai siivotessa. Lisäksi tehdä netistä löytyvää lantionpohjan jumppaa ilman kuulia. Jos mies saa seksin aikana niin varmaan joltain tunnut kuitenkin.
En tykkää noista kuulista. En kerkee ottamaan pois kun kakkahätä tulee ja sitten saa penkoa niitä pöntöstä paskan seasta.
Ap, yks hyvä liike lihasten harjoittamiseen on tää, kuulien kanssa (en oo kokeillut) tai ilman:
Jalat haara-asentoon, syväkyykky niin alas kuin pääset, sitten purista lantionpohja ja pakarat tiukaksi ja nouse pitäen ylös.
Ylhäällä rentouta, ja taas alhaalla tiukaksi.
Tehokas, ei-tylsä liike.
Toinen on lantionpyöritys eestaas samalla lantionpohjalihaksia jännittäen, voit vaikka tanssia samalla.
Tiedän sun tilanteen, onnea suhteeseen❤
Ilolihaksia voi treenata ilman mitään kuulia.
K.ullia vaan kehiin;)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää noista kuulista. En kerkee ottamaan pois kun kakkahätä tulee ja sitten saa penkoa niitä pöntöstä paskan seasta.
Harvinaisen löysä p***u ja jatkuva ripuli?
Vierailija kirjoitti:
Ap, yks hyvä liike lihasten harjoittamiseen on tää, kuulien kanssa (en oo kokeillut) tai ilman:
Jalat haara-asentoon, syväkyykky niin alas kuin pääset, sitten purista lantionpohja ja pakarat tiukaksi ja nouse pitäen ylös.
Ylhäällä rentouta, ja taas alhaalla tiukaksi.Tehokas, ei-tylsä liike.
Toinen on lantionpyöritys eestaas samalla lantionpohjalihaksia jännittäen, voit vaikka tanssia samalla.
Tiedän sun tilanteen, onnea suhteeseen❤
Kiitos
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän tamponikaan tunnu. Voit kokeilla laittaa kaksi sormea sisään ja puristaa, jos ei tunnu puristusta tai se on heikko niin tarvii treenausta. Kuulia voi pitää vaikka kävellessä tai siivotessa. Lisäksi tehdä netistä löytyvää lantionpohjan jumppaa ilman kuulia. Jos mies saa seksin aikana niin varmaan joltain tunnut kuitenkin.
Yhdynnän aikana ei saa, suuseksin aikana kylläkin. Haluaisin tuntua hyvältä yhdynnässäkin... (Kondomi käytössä...)
Ap
bambumetsästä reväistyn kopiogeishan vaihtaminen aitoon vaikuttaa enemmän; ei vikuroi itkuisena ja kaatuile korttelissa.
Mikä auttaa liikaan tiukkuuteen? Olen synnyttänyt. Mieheen sattuu ja itestäkin olisi kiva olla väljempi.
Mä käytän tennispalloja, ei ne geishakuulat mitään auttaneet.:(