Mies kuorsasi taas kuin katujyrä
Enkä saanut nukuttua, kuten en monena muunakaan yönä. Ei auta korvatulpat tai mikään. Mies kuorsaa sekä selällään että kyljellään. Ei ole toista huonetta, mihin mennä. Rytmihäiriöt vaan taas pahenee. Mistä syrjäytyneenä rahat omaan kotiin? T. Ammattivalittaja
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Pihalle teltta ja sinne patja ja termomakuupussi sekä kuumavesipulloja. Nukutte siellä vuoroöin. Muussa tapauksessa muutat vaikka läheisimpään kodittomien yömajaan, ehkä siellä ei satu olemaan ketään katujyrää. Ehkä sossu eli Kela voi myös auttaa yksiön vuokraamisessa asumuseron ottamisen jälkeen. Ei sossu melkein koskaan ketään kadulle jätä jos on aktiivinen itse.
Mä olen sossussa käynyt ennenkin. Meillä on yhteinen yritys ja velat, niistä pitäisi sopia. Mies on jäärä eikä halua sopia mistään. Lisäksi on teini, jonka asumiskuvioista pitäisi sopia. On vaikeaa, kun miehen mielestä kaikki ok vaikka kuinka sanot, ettei ole eikä hän halua mistään asioista sopia. Menettäisin erossa mm työni yhteisessä yrityksessä, koska eron jälkeen mies ei haluaisi tehdä yhdessä töitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihalle teltta ja sinne patja ja termomakuupussi sekä kuumavesipulloja. Nukutte siellä vuoroöin. Muussa tapauksessa muutat vaikka läheisimpään kodittomien yömajaan, ehkä siellä ei satu olemaan ketään katujyrää. Ehkä sossu eli Kela voi myös auttaa yksiön vuokraamisessa asumuseron ottamisen jälkeen. Ei sossu melkein koskaan ketään kadulle jätä jos on aktiivinen itse.
Mä olen sossussa käynyt ennenkin. Meillä on yhteinen yritys ja velat, niistä pitäisi sopia. Mies on jäärä eikä halua sopia mistään. Lisäksi on teini, jonka asumiskuvioista pitäisi sopia. On vaikeaa, kun miehen mielestä kaikki ok vaikka kuinka sanot, ettei ole eikä hän halua mistään asioista sopia. Menettäisin erossa mm työni yhteisessä yrityksessä, koska eron jälkeen mies ei haluaisi tehdä yhdessä töitä. ap
En ole se jolle vastasit. Osaat jo ne hommat hyvin, ilman miestäkin, ehkä et loppupeleissä ole riippuvainen miehestä kuitenkaan. Kun päätät olla rohkea ja lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se jolle vastasit. Osaat jo ne hommat hyvin, ilman miestäkin, ehkä et loppupeleissä ole riippuvainen miehestä kuitenkaan. Kun päätät olla rohkea ja lähteä.
Mä teen vaan ajanvaraushommia eli niitä ei olisi ilman miestä ja muita töitä en lukuisten sairauksieni takia saa, joten kyllä valitettavasti olen riippuvainen miehestäni. ap
Ukko tutkimuksiin heti. Mä sain raahattua mun mieheni ja todettiin että nenän väliseinä oli vino joka aiheuttaa kuorsaamista. Tehtiin septoplastia marraskuun lopussa ja nyt tilanne paljon parempi.
Hankkikaa kunnon puusänky ja kovat patjat. Mieheni kuorsaus loppui siihen. Jenkkisänky oli liian pehmeä ja upottava, ja mies oli koko ajan huonossa asennossa, joka aiheutti kuorsausta. Nyt kun on uusi sänky ja kovimmat patjat mitkä löytyi, niin myös kuorsaaminen loppui. Ihana rauha.
Aina höpistään vaan uniapneasta, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan missä nukkuu. Sänky voi olla todella monella syypää kuorsaukseen, mutta asiasta ei puhu kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen vaan ajanvaraushommia eli niitä ei olisi ilman miestä ja muita töitä en lukuisten sairauksieni takia saa, joten kyllä valitettavasti olen riippuvainen miehestäni. ap
Saat olla miehesi kanssa eikä kukaan epäile riippuvuutta. Mutta jos haluat erota, niin jotain muuta vaihtoehtoa maapallolla on, ei mies ole ainoa.
Juuri tätä minäkin olin tulossa kirjoittamaan. En tajua miksi ihmiset enää edes ehdottelevat mitään ratkaisuja, kun tietää jo etukäteen, että joku selitys sieltä taas tulee, miksi tämäkään ei käy. Ja silti on kohta taas palstalla ammattivalittajan aloitus, jossa kysellään mitä tehdä kun on sitä ja tätä ongelmaa.