Mies kuorsasi taas kuin katujyrä
Enkä saanut nukuttua, kuten en monena muunakaan yönä. Ei auta korvatulpat tai mikään. Mies kuorsaa sekä selällään että kyljellään. Ei ole toista huonetta, mihin mennä. Rytmihäiriöt vaan taas pahenee. Mistä syrjäytyneenä rahat omaan kotiin? T. Ammattivalittaja
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käske mennä lääkäriin. Varmaan sillä on uniapneakin.
Olen sanonut, ei suostu menemään lääkäriin. ap
Tuo on piittaamattomuutta häntä itseään sekä sinua kohtaan. Kyse ei ole vain hänestä. Se on otettava vakavasti jos et saa nukuttua.
Toivottavasti tuo mun sydän kohta lopettaa toimintansa. Eipä sitten tarvitse miehen kanssa enää vääntää mistään asiasta. ap
Sitäkö jäät nyt odottelemaan, kuolemaa? Kai nyt jotain muutakin osaat tehdä. Muutat vaikka alkajaisiksi pois.
Kun mulla ei ole varaa eroon eikä muuttoon. Olen sen asian tarkkaan selvittänyt. ap
Ei se sitten muu auta kuin kuolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käske mennä lääkäriin. Varmaan sillä on uniapneakin.
Olen sanonut, ei suostu menemään lääkäriin. ap
Tuo on piittaamattomuutta häntä itseään sekä sinua kohtaan. Kyse ei ole vain hänestä. Se on otettava vakavasti jos et saa nukuttua.
Toivottavasti tuo mun sydän kohta lopettaa toimintansa. Eipä sitten tarvitse miehen kanssa enää vääntää mistään asiasta. ap
Sitäkö jäät nyt odottelemaan, kuolemaa? Kai nyt jotain muutakin osaat tehdä. Muutat vaikka alkajaisiksi pois.
Kun mulla ei ole varaa eroon eikä muuttoon. Olen sen asian tarkkaan selvittänyt. ap
Ei se sitten muu auta kuin kuolla pois.
Niin, ei se valitettavasti auta. Olen kelan, työkkärin yms kanssa raha-asiat selvittanyt. ap
Mies ei edes anna asua tuolla toisessa talossa. Ei kuulemma jaksa kuskata yms. ap
Mene puhumaan sossuun tai johonkin että saat asunnon. Missä suku, ystävät? Pyydä apua että nyt ekaks saat nukuttua. Jos se korisija ei älyä mene muualle. Kumman nimissä kämppä on? En tajua ettei ole varaa kun sossu auttaa kaikenlaisia. Tietenkin jos asuu Hesan keskustassa eikä halua pois, on ongelma. Täälläpäin kaikenlaiset juopotkin on hyvässä hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun nykyään eri huoneessa, kuin mies. Se on IHANAA kun saa nukkua, ettei tarvii heräillä koko ajan.
Helppo tapaus, jos toinen huone riittää.
Meillä tarvitaan siihen toinen rakennus.
Tai olisi tarvittu, sain miehen hankkimaan ylipainemaskin, ja voimme nukkua samassa sängyssä nykyisin. Lisäksi verenpainearvoni on laskenut ilman muuta syytä.
Vierailija kirjoitti:
Mene puhumaan sossuun tai johonkin että saat asunnon. Missä suku, ystävät? Pyydä apua että nyt ekaks saat nukuttua. Jos se korisija ei älyä mene muualle. Kumman nimissä kämppä on? En tajua ettei ole varaa kun sossu auttaa kaikenlaisia. Tietenkin jos asuu Hesan keskustassa eikä halua pois, on ongelma. Täälläpäin kaikenlaiset juopotkin on hyvässä hoidossa.
Ei ole ystäviä eikä sukua ja kun on yhteinen yritys ja velat, niin eipä mistään apua saa. Olen sitä kyllä hakenut enkä asu lähelläkään Helsinkiä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nukun nykyään eri huoneessa, kuin mies. Se on IHANAA kun saa nukkua, ettei tarvii heräillä koko ajan.
Helppo tapaus, jos toinen huone riittää.
Meillä tarvitaan siihen toinen rakennus.Tai olisi tarvittu, sain miehen hankkimaan ylipainemaskin, ja voimme nukkua samassa sängyssä nykyisin. Lisäksi verenpainearvoni on laskenut ilman muuta syytä.
Ei meillä ole mitään toisia huoneita. Asutaan pienessä, vanhassa mummonmökissä ympäri vuoden. Nukutaan olkkarissa ja teinillä on oma huone, meidän vanha makuuhuone. Keittiöön ei mahdu nukkumaan. ap
Toi on helvettiä. Ihmisen on pakko saada nukuttua. Henkistä väkivaltaa jos ei suostu asialle tehdä mitään.
Muuta pois, varmasti selviät.
Vierailija kirjoitti:
Toi on helvettiä. Ihmisen on pakko saada nukuttua. Henkistä väkivaltaa jos ei suostu asialle tehdä mitään.
Muuta pois, varmasti selviät.
Kun en selviä. Se asia on jo selvitetty. Miehen pitäisi joustaa monessa asiassa eikä hän tee niin. ap
Jos otatte kaksi erillistä patjaa tai sänkyä kauemmas toisistaan, tai mies lähtee kaverilleen tai sukulaiselle jos terveytesi ei kestä. Sinulle korvatulpat ja kuulosuojaimet kummatkin lähelle. Niin saat lisäaikaa suunnitella muuttoa joku päivä. Miehen sängyn lähelle voi myös asentaa ääntä vaimentavaa materiaalia, seinämän. Miestä voisi auttaa joku tyyny joka ei käännä päätä huonoon asentoon ja astmalääke yksityiseltä, joskus lisähappi.
Vierailija kirjoitti:
Jos otatte kaksi erillistä patjaa tai sänkyä kauemmas toisistaan, tai mies lähtee kaverilleen tai sukulaiselle jos terveytesi ei kestä. Sinulle korvatulpat ja kuulosuojaimet kummatkin lähelle. Niin saat lisäaikaa suunnitella muuttoa joku päivä. Miehen sängyn lähelle voi myös asentaa ääntä vaimentavaa materiaalia, seinämän. Miestä voisi auttaa joku tyyny joka ei käännä päätä huonoon asentoon ja astmalääke yksityiseltä, joskus lisähappi.
Tiedän nuo asiat mutta hän ei suostu mihinkään. ap
Vierailija kirjoitti:
Kuorsaaminen on helvetistä, sille joka vieressä yrittää nukkua. En ihmettele, että suhteita päätyy eroonkin sen takia että joku mölyää kaiket yöt ja toinen joutuu valvoa.
Mulla on totaalinen ei kiitos jos toinen kuorsaa, vaikka kuinka on mukava muuten. Ei siihen auta tennispallot tai asennot, valitettavasti.
Me ollaan nukuttu nyt 4 v eri huoneissa.
Mies kuorsaa kaikissa asennoissa. Ei apneaa, on laiha jne.
Itsellä vv, joten unen laatu on surkeaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä. Sinä et kysy lupia, vaan laitat ne sänkyasiat just miten haluat ja hän ei voi kieltää korvatulppien eikä kuulokkeiden hankintaa. Jos kieltää, olet kidnapattu ja aika soittaa jonnekin. Eri asia on se, että miehen ei ole pakko ottaa erilaista tyynyä eikä muuta, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä. Sinä et kysy lupia, vaan laitat ne sänkyasiat just miten haluat ja hän ei voi kieltää korvatulppien eikä kuulokkeiden hankintaa. Jos kieltää, olet kidnapattu ja aika soittaa jonnekin. Eri asia on se, että miehen ei ole pakko ottaa erilaista tyynyä eikä muuta, jos ei halua.
Mulla on nuo korvatulpat ja kuulokkeet ja sängyt sillä tavalla, kun ne saa. Eipä se vaan auta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nuo korvatulpat ja kuulokkeet ja sängyt sillä tavalla, kun ne saa. Eipä se vaan auta. ap
Niin. Auttaako jos mies nukkuu keittiössä ja sinä makuuhuoneessa, kunnes muutto joku päivä? Ellei se ole yksiö. Kylppäri on liian kuuma.
Ammattivalittaja taas keksimässä 1000 ja 1 tekosyytä miksi mikään parannusehdotus ei käy. Uhriudu nyt sitten taas. Tänäänkin.
Pihalle teltta ja sinne patja ja termomakuupussi sekä kuumavesipulloja. Nukutte siellä vuoroöin. Muussa tapauksessa muutat vaikka läheisimpään kodittomien yömajaan, ehkä siellä ei satu olemaan ketään katujyrää. Ehkä sossu eli Kela voi myös auttaa yksiön vuokraamisessa asumuseron ottamisen jälkeen. Ei sossu melkein koskaan ketään kadulle jätä jos on aktiivinen itse.
Miten niin keittiöön ei mahdu nukkumaan? Kyllä sinne varmaan patja mahtuu lattialle. Kyllä siinäkin nukkuu paremmin kuin kuunnellen jatkuvaa kuorsausta.
Äh nyt tää meni ihan älyttömäksi. Päähenkilö korisee jo marttyyrina kuolonkouristuksissaan.