Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään kun minulta kysytään että miten ihmeessä sulla ei oo naista, vastaan aina "Koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa"

Vierailija
06.01.2021 |

Tämä vastaus herättää kummastusta ja hurskastelua että "eihän se nyt siitä voi olla kiinni, niin hyvä mies"

Mutta kyllä se vain on totuus, kun kaikki turha riisutaan pois edestä totuutta verhoamasta.

Ja tämä on totuus lukemattomien muidenkin miesten kohdalla nykyaikana.

Miehellä pitää olla joko suuri palkka, tai sitten muuten rahaa esim. perinnön tai osinkojen muodossa.

Jos on pienituloinen tai työtön, ei naista voi saada.

Siksi vastaukseni naisettomuusuteluihin on täsmälleen oikea.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idi ootti trolli olet, et muuta

Vierailija
2/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva osaa kiteyttää yhteen lauseeseeseen oman typeryytensä noin näppärästi kuin ap. Onnittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idi ootti trolli olet, et muuta

Mikä on epätotta tai trollausta?

Vierailija
4/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisen saapumisen jälkeen lähtee ne loputkin...

Vierailija
5/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut naisen työttömänä. Olen kai sitten poikkeustapaus.

M32

Vierailija
6/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisten kanssa seurustellaan. Vain tympeät yksilöt ostavat seksiseuraa.

Vierailija
7/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet omasta mielestäsi muuten tavoiteltava ja kaikki ovat lähteneet, kun ovat kuulleet rahattomuudestasi, niin sitten se on varmasti totta. Sinun mielestästäsi, ja sehän on tärkeintä.

Vierailija
8/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottele toki noin itsellesi, jos se saa olon tuntumaan paremmalta. Eihän se ole kivaa joutua pohtimaan sitä mahdollisuutta, että omassa henkilökohtaisessa persoonassa on jotain niin pahasti vialla, ettei kukaan halua olla tekemisissä.

Vierailija
9/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Olet pankkiirilääkäri joka silloin oli tilapäisesti työtön työpaikan vaihdon vuoksi?

Vierailija
10/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksesi kertoo kuulijalle kyllä, mikä se oikea syy sinkkuuteesi on.

Vierailija
11/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesi kertoo kuulijalle kyllä, mikä se oikea syy sinkkuuteesi on.

Ja mikähän se sitten mielestäsi on?

Vierailija
12/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä, eikä kukaan koskaan kysy multa että miksi ei ole. Pitäisin kummallisena jos kysyisi.

Olen seurustellut myös työttömän miehen kassa, sillä hänellä oli ihana luonne. Taidat olla vain perseestä ihmisenä.

Vierailija
13/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työtön on ok, jos yrittää hakea töitä, mitä on realistista saada.

Tutun uusin löytö asuu Mäntsälän takamaastossa, yli 40 v, ei ajokorttia, ei autoa.

Kaikkeen sanoo ei pääse kulkemaan .

Asuu lapsuudenkodissaan. Olisi voinut myydä sen 25 v sitten

Vierailija
14/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Olet pankkiirilääkäri joka silloin oli tilapäisesti työtön työpaikan vaihdon vuoksi?

Tuota... Maisteri olen, mutta olen ollut valmistumiseni jälkeen enemmän työttömänä kuin töissä. Cv:ni on edelleen aika köykäinen ja työni eivät ole missään nimessä olleet tasoa pankkiiri/lääkäri.

M32

15/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva osaa kiteyttää yhteen lauseeseeseen oman typeryytensä noin näppärästi kuin ap. Onnittelen.

Älä nyt :) Ap ei vaan ole tarpeeksi vakuuttava :) Minä myös ruukaan vastaavasti sanoa mutta minä olen vakuuttava koska sanomisen jälkeen laskeutuu vaivaannuttava hiljaisuus. Siis ei minulle vaan sille kysyjälle. Itse nauran sisäisesti mutta pidän pokkani. Vastapuoli yrittää tulkita kasvojani mutta kun ei löydä muuta kuin todellisuuden niin hiljaisuus jatkuu :D

Todellisuudessahan naisettomuuteni johtuu siitä että olen nirso! Pitäisi tulevan mielitietyn olla jonninsortin sielunkumppani, sellainen jonka kanssa yhdessä olisimme molemmat enemmän kuin erillään ollessa yksittäisenä yksilönä.

Minusta tuossa Ap'een aloituksessa ei ole mitään ihmeempää. Ymmärtääkseni moni nainenkin on kyllästynyt uteluihin miksi ei ole kumppania ja sitten alentavaa analysointia syistä miksi näin on. Tavallaan jos kysyy miksi jollain ei ole kumppania vastuu kysymyksestä pysyy kysyjällä :D Sille saa vastata mitä haluaa :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
16/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
17/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me naiset ole yhtä suurta, saman kaltaista porukkaa. Tärkeintä on se, että mies on rinnalla kulkija, toinen toistaan tukien, oli rahaa paljon tai vähän.

Vierailija
18/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen kokee sinut "se oikeaksi" ja on aidosti kiinnostunut, siinä raha-asiatkin jäävät taka-alalle. Turvaa hakeville naisille taas voi olla tärkeää, että miehellä on pätäkkää, jos kokevat oman asemansa heikoksi. Sitten on erikseen ne jotka juoksevat rahan ja pintaliidon perässä, miksi haluaisit olla sellaisen kanssa.

Vierailija
19/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nainen kokee sinut "se oikeaksi" ja on aidosti kiinnostunut, siinä raha-asiatkin jäävät taka-alalle. Turvaa hakeville naisille taas voi olla tärkeää, että miehellä on pätäkkää, jos kokevat oman asemansa heikoksi. Sitten on erikseen ne jotka juoksevat rahan ja pintaliidon perässä, miksi haluaisit olla sellaisen kanssa.

Nainen ei vain koe ketään "oikeaksi" jos ei pätäkkää löydy

Vierailija
20/41 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mene noin. Tienaan 4k€ kuussa eli parempaa keskitasoa ja silti kiinnostava nainen otti mieluummin ex-alkkiksen pitkäaikaistyöttömän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme