Nykyään kun minulta kysytään että miten ihmeessä sulla ei oo naista, vastaan aina "Koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa"
Tämä vastaus herättää kummastusta ja hurskastelua että "eihän se nyt siitä voi olla kiinni, niin hyvä mies"
Mutta kyllä se vain on totuus, kun kaikki turha riisutaan pois edestä totuutta verhoamasta.
Ja tämä on totuus lukemattomien muidenkin miesten kohdalla nykyaikana.
Miehellä pitää olla joko suuri palkka, tai sitten muuten rahaa esim. perinnön tai osinkojen muodossa.
Jos on pienituloinen tai työtön, ei naista voi saada.
Siksi vastaukseni naisettomuusuteluihin on täsmälleen oikea.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ei se mene noin. Tienaan 4k€ kuussa eli parempaa keskitasoa ja silti kiinnostava nainen otti mieluummin ex-alkkiksen pitkäaikaistyöttömän.
Ne on hyviä manipuloimaan. Ei se muuta ole. Suhde ei tule kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Uskottele toki noin itsellesi, jos se saa olon tuntumaan paremmalta. Eihän se ole kivaa joutua pohtimaan sitä mahdollisuutta, että omassa henkilökohtaisessa persoonassa on jotain niin pahasti vialla, ettei kukaan halua olla tekemisissä.
Varsinkin jos kukaan ei halua olla tekemisissä kanssasi muuta kuin rahan takia, luulisi pistävän miettimään? Maailma on täynnä köyhiä perheitä, Suomessakin niitä on paljon. Kuinka omaa napaansa tuijottava pitää olla ettei näe miten erilaisia ihmisiä ja parisuhteita on? Suurimmalla osalla ei ole rahaa mitenkään paljon ja silti heillä on parisuhteita ja jopa lapsiakin. Ihan niillä taviksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen kokee sinut "se oikeaksi" ja on aidosti kiinnostunut, siinä raha-asiatkin jäävät taka-alalle. Turvaa hakeville naisille taas voi olla tärkeää, että miehellä on pätäkkää, jos kokevat oman asemansa heikoksi. Sitten on erikseen ne jotka juoksevat rahan ja pintaliidon perässä, miksi haluaisit olla sellaisen kanssa.
Nainen ei vain koe ketään "oikeaksi" jos ei pätäkkää löydy
Ok. Oletko tehnyt tästä jo itsellesi näytönsäästäjän tai huoneentaulun vai joudutko vielä pitkään toistelemaan, jotta pysyisi varmasti muistissa?
Siis ihan oikesti sulta kysytään säännöllisesti tuota? Omituisissa piireissä liikut.
Kyllä se nainen ostetaan muulla kuin rahalla.
Itse otin aikanaan rahattoman sivarin, enkä ole katunut :) rahaa on silleen että toimeen tullaan, ja rakkautta riittää.
Tunnen miehen, joka on lihava, lyhyt, ruma, työkyvytön ja erittäin köyhä. Hänellä on vaimo ja lapsia. Mutta hän onkin kiltti, kunnollinen ja lempeä ihminen, minkä takia hänen vaimonsa ja monet muut oikeasti hänestä pitävät.
Go for the looks and money. They all treat you like shit.
Itse kerron omaavani mutatoituneen peniksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut naisen työttömänä. Olen kai sitten poikkeustapaus.
M32
Ja mä seurustelin pitkään itseäni pienituloisemman miehen kanssa, vaikka omat bruttotulot oli vain n. 2100e/kk. Yhdellä kaverilla, joka tekee osa-aikatyötä, jossa on lisäksi pieni tuntiliksa, asuu avoliitossa tyttöystävänsä kanssa.
Ei kaikki naiset tarvitse miestä ostelee kaikkea ja maksamaan naisenkin kuluja. Ihan oikeesti vaan ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla. Ja yhdessä tekemään asioita, jotka eivät maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut naisen työttömänä. Olen kai sitten poikkeustapaus.
M32
Ja mä seurustelin pitkään itseäni pienituloisemman miehen kanssa, vaikka omat bruttotulot oli vain n. 2100e/kk. Yhdellä kaverilla, joka tekee osa-aikatyötä, jossa on lisäksi pieni tuntiliksa, asuu avoliitossa tyttöystävänsä kanssa.
Ja päätit sitten validoida ap:n väitteen. Minkä ihmeen takia? Vastaamalla vahvistit, että ap:n väite on (mielestäsi) totta (mutta sinä ihana uniikki lumihiutale olet poikkeus rahanahneiden naisten joukossa kun huolit pienituloisen miehen). Miksi?
Kerrataan nyt vielä mammoille mikä on nainen:
a) alle 25v
b) kaunis
c) hoikka
d) huoliteltu
e) suosittu
Näiden a-e ulkopuolelle jäävät eivät ole naisia siinä merkityksessä, että ilman heidän seuraa jää ilman naista. Toisin sanoen mies joka ei saa a-e ehtoja täyttävää naista, ei saa naista.
Menikö jakeluun?
Täytyy kyllä kommentoida tähän. Milloin te tietyt miehet lakkaatte tuon iänikuisen valitusvirren? Onko teille oikeasti niin vaikeaa ymmärtää että jo vuosikymmeniä naiset ovat olleet omillaan toimeen tulevia, ei ole pakko olla miehen kanssa jotta saisi jotain syödäkseen, kuten entisaikaan saattoi olla.
Teille on uskomattoman vaikeaa kohdata sitä tosi asiaa että teissä on ihmisenä ja persoonana jokin sillä tavalla vialla, että tavoittelemanne nainen ei kiinnostu teistä.
Tai sitten vain ette ole löytäneet sitä oikeaa.
Mutta sitä te ette voi hyväksyä, ette voi katsoa peiliin. Joten ulkoistatte syyn.
Ihan kun kukaan olisi teidän olemattomien rahojenne perässä. Ihan kuin teistä yhtäkkiä tulisi jotenkin miellyttävämpiä ja haluttavampia jos olisitte varakkaampia. Siihen te haluatte uskoa koska teille on mahdotonta hyväksyä että raha ei paikkaa huonoa tai puutteellista luonnettanne, mahdollisia persoonallisuushäiriöitä ja muita vikoja.
Teitä kismittää, kun naiset eivät ole enää riippuvaisia miehistä. Nainen pärjää yksin. Naisella voi olla asiat kunnossa ja hyvä olla ilman miestä. Naisella ei ole mitään syytä tyytyä epämiellyttävään mieheen ettei joutuisi olemaan yksin.
Neuvoni sinulle: säästä olemassa olevista pennosistasi sen verran rahaa että voit kustantaa itsellesi vuoden tai parikin terapiaa siellä voit selvittää miksi ajatusmaailmasi on niin vinksallaan ja mitä sille voisi mahdollisesti tehdä.
Olen erittäin pienituloinen, pitkäaikaistyötön mies, joka elää polyamorisessa suhteessa KAHDEN NAISEN KANSSA. Revi siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset tarvitse miestä ostelee kaikkea ja maksamaan naisenkin kuluja. Ihan oikeesti vaan ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla. Ja yhdessä tekemään asioita, jotka eivät maksa.
Tämä. Rahaa saan itse käymällä töissä. Hyvää seuraa ei saa edes rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksesi kertoo kuulijalle kyllä, mikä se oikea syy sinkkuuteesi on.
Pikemminkin niin, että kun ap sanoo noin, jokainen ajattelee sitä todellista syytä miksi naista ei löydy, mikä se sitten onkin, ja ajattelee samalla että tsiisus mikä ääliö.
Ap on kuitenkin jotenkin katseenkestävä, kun häneltä yleensäkin kysellään asiaa. Minulta läskiltä naiselta kukaan ei koskaan kysy mitään, kun näkevät syyn heti.🤣
Eipä minullakaan ole nettotulot kuin muutaman satasen yli 1000e. Ei näin pienituloiset seurustele kenenkään kanssa.
T. Nainen.