Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymy-lehti: Pia Nykänen jälleen sairaslomalke, uusi tragedia

Vierailija
06.01.2021 |

Lähipiirissä on tapahtunut jotain kamalaa ja traumatisoivaa. Tapahtuma on vaikuttanut suuresti Piaan ja saanut hönet jälleen voimaan huonosti, niin että hän meni lääkäriin.
Lääkäri määräsi sairaslomalle ja lääkityksen.
Pia ei kerro, mikä tämä traumatapahtuma on, suojellakseen lähipiiriä. Mutta kamalaa on ollut.
Kipujakin on ollut, maha kipuja eikä lääkäriin ole mennyt ajoissa. Nukkuminen huonoa ja kaikinpuolin huinoa aikaa ollut.
Kyllä on vaivaa vaivan päälle toisilla.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vissii joku julkisuudenkipeys päälle.

Vierailija
2/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava saikuttaja

Joko talo meni myyntiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten joku voi olla vuoden sairauslomalla uniongelmien vuoksi. Minua on uniongelmat vaivanneet muutaman kuukauden ja olen käynyt kaiken aikaa töissä. 

Vierailija
4/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten joku voi olla vuoden sairauslomalla uniongelmien vuoksi. Minua on uniongelmat vaivanneet muutaman kuukauden ja olen käynyt kaiken aikaa töissä. 

Jep, minäkään en ole saanut koskaan päivääkään sairauslomaa unettomuuden vuoksi ja olen kärsinyt siitä vuosikymmeniä. Imovanea lyötiin pakkaus kouraan. Eri säännöt eri ihmisille.

Vierailija
5/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska ei enää maksanut?

Vierailija
6/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa siis seuraa...

Vierailija
7/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ko. Työpaikalla eivat saikuta

Vierailija
8/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen keski-iän ylittänyt nainen.

T. Työnantaja

Omassa työpaikassani 50+ naiset tunnistaa siitä, etteivät ole koskaan saikulla. Voisiko olla niin, että heillä on parempi työnantaja.

Vierailija
9/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei käytä yhtään alkoholia. Se tekee hallaa unenlaadulle ja mielenterveydelle. Naisille vielä enemmän kuin miehille. Ja vaikutukset ovat pahempia ja tulevat pienemmistä määristä, mitä enemmän ikää tulee.

Vierailija
10/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdrn kuvassa poika seisoo vieressä äitinsä tukena . Sillä on korvassa korvakoru, jossa on mari-kasvin lehti. Mitäköhön ne siellä traumoja potiessaan oikein polttaa?

Vierailija
11/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuli yhden asian ja alkoi uudelleen käydä Mattiin liittyvää surutyötä läpi...

Vierailija
12/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tällaisia "kerrotaan julkisuuteen, muttei sitten kuitenkaan kerrota mistä on kyse"-juttuja. Jos haluaa pitää yksityisyytensä, olisi sitten kertomatta mitään. Näistä ei saa mitään irti.

Vierailija
13/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tällaisia "kerrotaan julkisuuteen, muttei sitten kuitenkaan kerrota mistä on kyse"-juttuja. Jos haluaa pitää yksityisyytensä, olisi sitten kertomatta mitään. Näistä ei saa mitään irti.

Minä ymmärrän. Tuosta saa muutaman sentin tilille ja huomiota. Ja luuletko etteikö jatkoa seuraa? Se saa jutun, joka eniten maksaa.

Vierailija
14/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkot heitetty vesille...

Vierailija
15/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta hänellä on? Luulin että 1 poika.

Vierailija
16/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitetaanko noita masennuslääkkeitä heti, kun vähänkään surettaa ja ahistaa? Nekö sitten auttaa, niinkö? Onko tod masennuksen hoitoon kehitetyt lääkkeet semmoisia, että tavalliseen elämään kuuluvat heikot hetket poistuu näitä popsimalla? En usko, että näin on ja ei ole edes tarkoituskaan.

Anoppi vanheni liki 90 vuotiaaksi ja oli kipujensa kanssa väsynyt ja kyllästynyt kaikkeen. Löydettiin häneltä masennyslääkitys, ja niin pienellä annoksella ettei oikein mitään ollutkaan. Ei auttanut muuten.

En epäile, ettei äkillisesti ja suht nuorena kuollut puoliso surettaisi. Mutta en ole ihan varma tuosta hoitotavasta tuolla itä-suomessa.

Lähipiirissä taapahtunut aivan kauhea asia voi olla mitä vaan. Tiedä sitte.

Itse jatkoin mahd. pian töitä ja se auttoi surussa. Vuosikausien sairastaminen kotona oleskellen ei ole hyväksi. Kenellekään.

Vierailija
17/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää haukkumista täällä.

Vierailija
18/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan missään hoitotöissä tai muissa vaativissa töissä?

Vierailija
19/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan missään hoitotöissä tai muissa vaativissa töissä?

En ole hoitotöissä mutta virhe työssäni voi maksaa työnantajalle PALJON ja tarpeeksi iso voi johtaa oikeuteen. Ja iso virhe voi maksaa minulle työpaikan. 

Vierailija
20/86 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta hänellä on? Luulin että 1 poika.

Kaksi poikaa kahdesta eri liitosta.