Hymy-lehti: Pia Nykänen jälleen sairaslomalke, uusi tragedia
Lähipiirissä on tapahtunut jotain kamalaa ja traumatisoivaa. Tapahtuma on vaikuttanut suuresti Piaan ja saanut hönet jälleen voimaan huonosti, niin että hän meni lääkäriin.
Lääkäri määräsi sairaslomalle ja lääkityksen.
Pia ei kerro, mikä tämä traumatapahtuma on, suojellakseen lähipiiriä. Mutta kamalaa on ollut.
Kipujakin on ollut, maha kipuja eikä lääkäriin ole mennyt ajoissa. Nukkuminen huonoa ja kaikinpuolin huinoa aikaa ollut.
Kyllä on vaivaa vaivan päälle toisilla.
Kommentit (86)
Taitava saikuttaja
Joko talo meni myyntiin
Ihmettelen, miten joku voi olla vuoden sairauslomalla uniongelmien vuoksi. Minua on uniongelmat vaivanneet muutaman kuukauden ja olen käynyt kaiken aikaa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten joku voi olla vuoden sairauslomalla uniongelmien vuoksi. Minua on uniongelmat vaivanneet muutaman kuukauden ja olen käynyt kaiken aikaa töissä.
Jep, minäkään en ole saanut koskaan päivääkään sairauslomaa unettomuuden vuoksi ja olen kärsinyt siitä vuosikymmeniä. Imovanea lyötiin pakkaus kouraan. Eri säännöt eri ihmisille.
Muut ko. Työpaikalla eivat saikuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen keski-iän ylittänyt nainen.
T. TyönantajaOmassa työpaikassani 50+ naiset tunnistaa siitä, etteivät ole koskaan saikulla. Voisiko olla niin, että heillä on parempi työnantaja.
Toivottavasti ei käytä yhtään alkoholia. Se tekee hallaa unenlaadulle ja mielenterveydelle. Naisille vielä enemmän kuin miehille. Ja vaikutukset ovat pahempia ja tulevat pienemmistä määristä, mitä enemmän ikää tulee.
Lehdrn kuvassa poika seisoo vieressä äitinsä tukena . Sillä on korvassa korvakoru, jossa on mari-kasvin lehti. Mitäköhön ne siellä traumoja potiessaan oikein polttaa?
Kuuli yhden asian ja alkoi uudelleen käydä Mattiin liittyvää surutyötä läpi...
En ymmärrä tällaisia "kerrotaan julkisuuteen, muttei sitten kuitenkaan kerrota mistä on kyse"-juttuja. Jos haluaa pitää yksityisyytensä, olisi sitten kertomatta mitään. Näistä ei saa mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tällaisia "kerrotaan julkisuuteen, muttei sitten kuitenkaan kerrota mistä on kyse"-juttuja. Jos haluaa pitää yksityisyytensä, olisi sitten kertomatta mitään. Näistä ei saa mitään irti.
Minä ymmärrän. Tuosta saa muutaman sentin tilille ja huomiota. Ja luuletko etteikö jatkoa seuraa? Se saa jutun, joka eniten maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Verkot heitetty vesille...
Montako lasta hänellä on? Luulin että 1 poika.
Kirjoitetaanko noita masennuslääkkeitä heti, kun vähänkään surettaa ja ahistaa? Nekö sitten auttaa, niinkö? Onko tod masennuksen hoitoon kehitetyt lääkkeet semmoisia, että tavalliseen elämään kuuluvat heikot hetket poistuu näitä popsimalla? En usko, että näin on ja ei ole edes tarkoituskaan.
Anoppi vanheni liki 90 vuotiaaksi ja oli kipujensa kanssa väsynyt ja kyllästynyt kaikkeen. Löydettiin häneltä masennyslääkitys, ja niin pienellä annoksella ettei oikein mitään ollutkaan. Ei auttanut muuten.
En epäile, ettei äkillisesti ja suht nuorena kuollut puoliso surettaisi. Mutta en ole ihan varma tuosta hoitotavasta tuolla itä-suomessa.
Lähipiirissä taapahtunut aivan kauhea asia voi olla mitä vaan. Tiedä sitte.
Itse jatkoin mahd. pian töitä ja se auttoi surussa. Vuosikausien sairastaminen kotona oleskellen ei ole hyväksi. Kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan missään hoitotöissä tai muissa vaativissa töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan missään hoitotöissä tai muissa vaativissa töissä?
En ole hoitotöissä mutta virhe työssäni voi maksaa työnantajalle PALJON ja tarpeeksi iso voi johtaa oikeuteen. Ja iso virhe voi maksaa minulle työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta hänellä on? Luulin että 1 poika.
Kaksi poikaa kahdesta eri liitosta.
Jäi vissii joku julkisuudenkipeys päälle.