Minä tai fleshlight
Järkytys ja kuvotus iski. Mies sanoi, että on miettinyt fleshlightin hankkimista omaan kivaan. Sanoo että ei se minua sillä korvaisi vaan käyttäisi menkkojen aikaan tai muulloin kun minua ei kiinnosta. En oikein tiedä mitä ajatella vaan kuvottaa nyt koko ukko. En vaan saa mielestä enää sitä mielikuvaa jossa survoo munaansa huohottaen muovireikään.
Kun kerroin oman mielipiteeni niin lupasi ettei hanki sitä vaan käyttää omaa kättään. En vaan voisi asua samassa kämpässä tuollasen kumitoosan kanssa. Jotenkin vain koen kumitoosan naimisen pettämisenä, likaisena ja irstaana asiana. Olenko sitten ainoa?
Ei minullakaan ole dildoa patjan alla tai muita leluja komerossa. On mies niitä ehdottanut minulle ja tuntuu sekin oudolta.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, mistä näitä trolleja sikiää.
Miksi trolliksi epäilette? Täällä ihan oikeasti kirjoittelee keski-ikää lähestyvä nainen joka näyttää oppivan juuri nyt jotain uutta seksistä ja parisuhteesta. Olen aina pitänyt meidän seksielämää normaalina ja sellaisena oikeanlaisena. En ole aiemmin antautunut seksilelujen maailmaan ja tänään olen niitä varovaisesti tirkistellyt.
ap
Kiva jos rohkaistut kokeilemaan uutta ja siinä mielessä hyvä juttu, että teillä on tosi paljon erilaista kokeiltavaa, kun olette noin valikoiden seksiä harrastaneet.
Mikä siinä suuseksissä on niin etovaa ettei edes suihkun jälkeen voisi nautintoa tuottaa? En siis painosta mitenkään niin tekemään, vaan haluaisin tietää syitä. Itse tykkään hurjan paljon naista nuolla, koska naisen nautintoa on aivan hurjan kiihottavaa tuottaa, nähdä, kokea.
Sama
Suuseksiin ei ole yksiselitteistä vastausta. Ei vaan tunnu minun asialta. Minulla on herkkä oksennusrefleksi joten se nyt ainakin pelottaa.
ap
Itse hommasin myös miehelleni fleshlightin, en niinkään omaan kivaan vaan yhdessä käytettäväksi. Sillä on erittäin kiihoittava kiusoitellen tyydyttää miestäni, mies selällään ja minä fleshlightin varressa, välillä dippaan omaa pimppiäni ja vaihdan taas fleshlightiiin. Mies on aivan kiihkoissaan tuosta ja loppu hoidetaan kiihkeästi naiden.
Nainen40 kirjoitti:
Itse hommasin myös miehelleni fleshlightin, en niinkään omaan kivaan vaan yhdessä käytettäväksi. Sillä on erittäin kiihoittava kiusoitellen tyydyttää miestäni, mies selällään ja minä fleshlightin varressa, välillä dippaan omaa pimppiäni ja vaihdan taas fleshlightiiin. Mies on aivan kiihkoissaan tuosta ja loppu hoidetaan kiihkeästi naiden.
Näin nää hommat hoidetaan!
Olet ilmeisesti minun vaimo. No terve vaan. Lähden taas flesulla leikkimään kun ei oikeaa piparia saa tänäänkään.
saisitko jonkun partylite kaverisi tai uun vaikk ajeesaaman sinua vaikeissa asioissa voisit pistää kaverin tekemään ne jutut mistä et pidä ei vaikka imemään miehesi munaa kunnes lasti irtoaa ja katselet ja opettelet vieressä
jotkut oppii helposti katsomalla asioita
Vierailija kirjoitti:
Nainen40 kirjoitti:
Näin nää hommat hoidetaan!
Tämä olikin hyvä idea, koittanut miehelle ehdottaa, mutta ei innostu. Minä olisin hyvin kokeellinen tähän ja innostun mistä vain paljon., vaikka vanhempi eukko jo olenkin. Seksi on välillämme upeeta ja lämmintä, jokapäiväistä ja tyydyttävää, mutta minä olisin enempi innokas kaikkeen uuteen.
Seksilelut piristää mukavasti arkea. Meillä on käytössä pari flesua ja kokoelma dildoja ja vibroja. Mieheni on syttynyt ihan eri tavalla petipuuhiin kun on otettu lelut käyttöön, eniten hän tykkää käyttää minuun isoa jellyä, ja hyvin käyttääkin. Huuto orkut tulee joka kerta. Samoten minä rakastan runkata miestä flesulla, ihana katsella kun miehen suonikas kulli uppoaa tekopimpsaan, joskus runkkaan hänet loppuun sillä, mutta yleensä menee kiihkeäksi nainniksi.
AP, sulla voi olla jo kiire niiden tilausten kanssa :D Kannattaa ennemmin kiirehtiä kuin suunnitella tarkkaan sitä yllätystä.
Vierailija kirjoitti:
...
Täällä ihan oikeasti kirjoittelee keski-ikää lähestyvä nainen joka näyttää oppivan juuri nyt jotain uutta seksistä ja parisuhteesta. Olen aina pitänyt meidän seksielämää normaalina ja sellaisena oikeanlaisena. En ole aiemmin antautunut seksilelujen maailmaan ja tänään olen niitä varovaisesti tirkistellyt.ap
Hienoa että olet löytänyt seksi-palstalle ja avoimesti kirjoitat.
Tulee mieleen josko ensimmäiseksi keskustelisit miehesi kanssa yhtä suoraan kuin täällä kirjoitat.
Kerrotte toisillenne mm. mitä kumpikin pitää normaalina ja oikeanlaisena.
Lukiessani kirjoittamaasi tulee väistämättä mieleen että määrittelet tai ainakin yrität määritellä miehellesi mikäon normaalia ja oikeanlaista.
Ostin miehelleni flesun joululahjaksi, Tracy Lords. Ehkäpä saan joskus mahdollisuuden katsoa kun käyttää sitä. Ajattelin tulevaisuudessa ehdottaa. Itse tietty sormetin ennen pakettiin laittoa, uteliaisuudesta.
Muita lelujakin löytyy, tappeja, dildoja. Yhteiseen ja omaan kivaan.
Ap. Jos sulla on matalampi libido kun miehelläsi niin en ymmärrä mitä pahaa flesussa on? Ei ole mitenkään sulta pois, koska et itse ole kiinnostunut. Muutenkaan jos seksihalut ei pahemmin kohtaa niin luulis olevan se vaara että hankintaan sivusuhde. Onko se enemmän ok kun flesu?
Täällä löytys toinen nainen joka ei hyväksy flesua ja ei sellaista sitten ole hankittu. Vaimo sanoo jotta flesun käyttö ois sama kuin pettäminen ja tilaa ei molemmille tässä asunnossa ole. Muilla näköjään tilanne parempi :)
Minä tilasin eikä touva ollut millänsäkään. On ihan ok harrastqa sooloseksiäkin. Olen hankkinut hänellekin pari dildoa. En vain pitänyt siitä fleshlightista yhtään, oli huono tatsi. Kädellä mennään, sormet on tarkat ja puristus juuri oikea. Paras on kun panee hiukan liukkaria kullin päälle saunassa. Vesiliukoista toki.
Läskivalo on kyllä surkea vehje# huonoin jabkallein keinopimppi... ihme että joku yksinäinen rassu jaksaa koko ajan höpöttää siitä, onko läskivalo on sen ainoa ihmissuhde vai myykö se niitä?
Vierailija kirjoitti:
Läskivalo on kyllä surkea vehje# huonoin jabkallein keinopimppi... ihme että joku yksinäinen rassu jaksaa koko ajan höpöttää siitä, onko läskivalo on sen ainoa ihmissuhde vai myykö se niitä?
Vai että yksinäinen rassu? Eikös tuote kyseistä värkkiä ole myyty kymmeniä miljoonia maailmaan, joten onhan tuossa jo joukkovoimaa. Taidat itse olla yksinäinen rassu?
Toisekseen kyseessä EI ole lähellekään kallein (eikä myöskään huonoin) keinopimppi. Kyseessä on hyvin suosittu ja hyvin toimiva vekotin, joka lienee omassa kategoriassaan (keinopimpit) lähinnä keskihintainen.
Kolmen kimppaa flesulla: flesu patjojen väliin ja ja vaimo jalat levälleen edemmäs. Eli voit naida flesua ja nuolla vaimon pillua samalla. Välillä voi naida vaimoa. Ehkä vielä parempi, että saat flesun sohvan tyynyjen tai patjan väliin siten, että voit nussia sitä ikään kuin takaapäin. Vaimo eteen kontalleen perse pystyssä ja voit samalla nuolla ja sormettaa häntä. Helppoa myös välillä naida oikeaa pillua. Variaatioita on monia. Edelleen tämä takaapäin asento jossa panet flesua ja vaimo makaa selällään alla ja ottaa välillä kullia suuhun. Hän kiihottuu jostain syystä kovasti tästä, kun näkee miten kulli uppoaa flesuun ja välillä hotkasee kullin suuhunsa.
Tein sen. Ostin miehelle tuon fleshlightin ihan yllärinä. Tilasin salaa ja kävin kaupasta sen hakemassa kun mies oli töissä. Samalla tuli sellanen värisevä rengas yhteiseen käyttöön. Oma kokemus oli jo pakettia hakiessakin kun näpyttelin noutolokeroon koodia ja ovi aukesi. Perhoset kutitteli vatsan pohjaa paketin nähdessä. No se oli semmonen ruskea laatikko onneksi niin ei nähneet muut mitä paketti sisältää. Poskia punoitti jo tarpeeksi muutenkin kun sen laatikon sieltä kaappasin syliini ja pikavauhtia kaupasta ulos. Mietin kävellessä että hyvä ettei kukaan tiedä mitä tämä rouva kainalossaan kotiin kantaa.
Kotona paketin avasin ja kaivoin sen tekopillun esiin. Uteliaisuus heräsi ja pakko sitä oli katsella ja vähän tunnustella. Hieman kuvotti aluksi sormella kosketella sitä joten laitoin takaisin laatikkoon ja odottamaan miehen kotiutumista. Illalla sitten kerroin miehelleni että ostin hänelle jotakin. Miehen ilme oli kyllä aika hämmentynyt kun ojensin paketin hänelle. Sanoi kyllä ettei tuota oikein tiedä kehtaako käyttää. Illalla kuitenkin otettiin yhdessätuumin kokeiluun. Alkulämmittelyn jälkeen käskin miehen selälleen ja otin fleshlightin käyttöön. Laitoin siihen liukkaria ja tartuin miehen kalusta kiinni ja ohjasin sen sisään. Nyt on pakko myöntää että jos en ollut vielä kiihottunut niin tässä vaiheessa viimeistään tunsin suurta kiihotusta. Tunne kun pidän miehen sykkivää kalua toisessa kädessä ja työnnän sen fleshlightin sisään oli tosi kiihottava. En osaa kuvailla mikä tämän aiheutti enkä tosiaan tämmöistä fiilistä osannut odottaa. Katselin himoissani kun runkkailin miestä sillä. mmm nytkin alkoi tekemään mieli. En kuitekaan antanut miehen laueta noin vaan nousin hetken päästä itse päälle. Jotenkin tuntui, että miehen kalu oli paljon kovempi tämän käsittelyn jälkeen. Voi olla minun mielikuvitusta, mutta ihanaa seksiä se oli joka tapauksessa.
En tiedä miten tuo tulee vaikuttamaan jatkossa seksin määrään, mutta tämä kokemus avasi kyllä estojani paljon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tein sen. Ostin miehelle tuon fleshlightin ihan yllärinä. Tilasin salaa ja kävin kaupasta sen hakemassa kun mies oli töissä. Samalla tuli sellanen värisevä rengas yhteiseen käyttöön. Oma kokemus oli jo pakettia hakiessakin kun näpyttelin noutolokeroon koodia ja ovi aukesi. Perhoset kutitteli vatsan pohjaa paketin nähdessä. No se oli semmonen ruskea laatikko onneksi niin ei nähneet muut mitä paketti sisältää. Poskia punoitti jo tarpeeksi muutenkin kun sen laatikon sieltä kaappasin syliini ja pikavauhtia kaupasta ulos. Mietin kävellessä että hyvä ettei kukaan tiedä mitä tämä rouva kainalossaan kotiin kantaa.
Kotona paketin avasin ja kaivoin sen tekopillun esiin. Uteliaisuus heräsi ja pakko sitä oli katsella ja vähän tunnustella. Hieman kuvotti aluksi sormella kosketella sitä joten laitoin takaisin laatikkoon ja odottamaan miehen kotiutumista. Illalla sitten kerroin miehelleni että ostin hänelle jotakin. Miehen ilme oli kyllä aika hämmentynyt kun ojensin paketin hänelle. Sanoi kyllä ettei tuota oikein tiedä kehtaako käyttää. Illalla kuitenkin otettiin yhdessätuumin kokeiluun. Alkulämmittelyn jälkeen käskin miehen selälleen ja otin fleshlightin käyttöön. Laitoin siihen liukkaria ja tartuin miehen kalusta kiinni ja ohjasin sen sisään. Nyt on pakko myöntää että jos en ollut vielä kiihottunut niin tässä vaiheessa viimeistään tunsin suurta kiihotusta. Tunne kun pidän miehen sykkivää kalua toisessa kädessä ja työnnän sen fleshlightin sisään oli tosi kiihottava. En osaa kuvailla mikä tämän aiheutti enkä tosiaan tämmöistä fiilistä osannut odottaa. Katselin himoissani kun runkkailin miestä sillä. mmm nytkin alkoi tekemään mieli. En kuitekaan antanut miehen laueta noin vaan nousin hetken päästä itse päälle. Jotenkin tuntui, että miehen kalu oli paljon kovempi tämän käsittelyn jälkeen. Voi olla minun mielikuvitusta, mutta ihanaa seksiä se oli joka tapauksessa.
En tiedä miten tuo tulee vaikuttamaan jatkossa seksin määrään, mutta tämä kokemus avasi kyllä estojani paljon.
ap
Mahtava homma! Miehän sanoin että heittäytyminen kannattaa. Toivotan nautinnollisia hetkiä 😄
Kaikilla meillä riittää elämässä opittavaa. On todella hienoa jos nyt huomaatkin, että lelut eivät ole häpeällisiä ja ne voivat parantaa myös parisuhdetta ja rakkauselämää. Meilläkin on varsin perinteinen avioliitto ja iso leluvalikoima joita käytämme aina välillä parisuhdetta piristämään. Minulla on fleshlight, miesten vibraattori ym. Vaimollani on eri kokoisia dildoja joista kaksi paljon kookkaampia kuin mitä minun penikseni ja on ihanaa nähdä nautintoa joita ne hänelle tuottavat. Lisäksi on vibraattoreja, satisfyer, yhdynnässä käytettävä parivibraattori ja kauko-ohjattava vibraattori.
Useammin toki harrastetaan seksiä ilman mitään välineitä, mutta kun on kunnolla aikaa niin nautitaan niiden kanssa pitkällä kaavalla ennen yhdyntää.