Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tai fleshlight

Vierailija
06.01.2021 |

Järkytys ja kuvotus iski. Mies sanoi, että on miettinyt fleshlightin hankkimista omaan kivaan. Sanoo että ei se minua sillä korvaisi vaan käyttäisi menkkojen aikaan tai muulloin kun minua ei kiinnosta. En oikein tiedä mitä ajatella vaan kuvottaa nyt koko ukko. En vaan saa mielestä enää sitä mielikuvaa jossa survoo munaansa huohottaen muovireikään.

Kun kerroin oman mielipiteeni niin lupasi ettei hanki sitä vaan käyttää omaa kättään. En vaan voisi asua samassa kämpässä tuollasen kumitoosan kanssa. Jotenkin vain koen kumitoosan naimisen pettämisenä, likaisena ja irstaana asiana. Olenko sitten ainoa?

Ei minullakaan ole dildoa patjan alla tai muita leluja komerossa. On mies niitä ehdottanut minulle ja tuntuu sekin oudolta.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi tuo on samaa väline kateutta kuin mitä miehet kokee jos nainen ostaa ison dildon. Kyse on kuitenkin lähtökohtaisesti elämää piristävästä _muovi_ tuotteesta, ei elävästä korvikkeesta. Jos et halua että miehesi alkaa flesua nylkyttää, niin suosittelen paikkaamaan tilannetta menkkojen aikaan joko suikkareilla tai handjobeilla.

Vierailija
2/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin nuorena kokenut noin. Nyt, kun toisen naamaa on katsellut sen 20+ vuotta ja seksihalut vähentyneet, niin olen tarjoutunut ostamaan miehelle flesun, jolla voisi leikkiä, jos panettaa ja minua ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin nuorena kokenut noin. Nyt, kun toisen naamaa on katsellut sen 20+ vuotta ja seksihalut vähentyneet, niin olen tarjoutunut ostamaan miehelle flesun, jolla voisi leikkiä, jos panettaa ja minua ei.

Meillä myös pitkä parisuhde takana. Mies haluaisi minua enemmän ja seksiä meillä harrastetaan pari kertaa kuukaudessa. Joskus harvemmin kun ei kiinnosta. Pitäisikö minun siis yrittää hyväksyä ajatus muovipillusta vaikka se kuvottaa ja antaa miehen toteuttaa itseään sen kanssa? Toki aina se on parempi kuin vieraissa käyminen. Minusta se on vaan niin pervoa ja säälittävää ajatuksena.

ap

Vierailija
4/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös pitkä parisuhde takana. Mies haluaisi minua enemmän ja seksiä meillä harrastetaan pari kertaa kuukaudessa. Joskus harvemmin kun ei kiinnosta. Pitäisikö minun siis yrittää hyväksyä ajatus muovipillusta vaikka se kuvottaa ja antaa miehen toteuttaa itseään sen kanssa? Toki aina se on parempi kuin vieraissa käyminen. Minusta se on vaan niin pervoa ja säälittävää ajatuksena.

ap

Voithan sinä runkata miestäsi sillä lelulla, jos et jaksa seksiä, jos se tuntuu pettämiseltä, että mies hoitelee itsensä lelulla. Kai nyt jossain pitää antaa myöden, jos et anna miehelle tarpeeksi seksiä. Minusta on parempi, jos mies tyydyttää tarpeitaan lelulla kuin vieraan kanssa.

Vierailija
5/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ainoa pervo ja säälittävä olet sinä tässä yhtälössä. Saatko vallantunnetta ja tyydytystä pitäessäsi miesparkaasi puutteessa? Ja mikä ero on muovisella lelulla ja kädellä? Miten ne eroaa pervoudessa toisistaan, käsi vaan on tosi tylsä ja helposti liian tiukkaotteinen aiheuttaen kalun turtumusta, niin ettei se pillu tunnu lopulta oikein miltään flesu taas on pilluakin hellempi ja tuntuu imunsa vuoksi joskus jopa paremmalta. Tärkeinpänä, se ei turruta kuten käsi tekee. Kysymys kuuluukin, miksi haluat kiusata miestäsi puutteessa pitämällä ja kiellät vielä noin hyvän apuvälineen käytönkin. Melko julmaa. Miten voi kukaan nainen noin itsekkääksi vajota? Kannattaa tuollaisen tyrannin varautua petetyksi tulemiseen, noin itsekäs kyllä ansaitsee ihan senkin.

Vierailija
6/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ainoa pervo ja säälittävä olet sinä tässä yhtälössä. Saatko vallantunnetta ja tyydytystä pitäessäsi miesparkaasi puutteessa? Ja mikä ero on muovisella lelulla ja kädellä? Miten ne eroaa pervoudessa toisistaan, käsi vaan on tosi tylsä ja helposti liian tiukkaotteinen aiheuttaen kalun turtumusta, niin ettei se pillu tunnu lopulta oikein miltään flesu taas on pilluakin hellempi ja tuntuu imunsa vuoksi joskus jopa paremmalta. Tärkeinpänä, se ei turruta kuten käsi tekee. Kysymys kuuluukin, miksi haluat kiusata miestäsi puutteessa pitämällä ja kiellät vielä noin hyvän apuvälineen käytönkin. Melko julmaa. Miten voi kukaan nainen noin itsekkääksi vajota? Kannattaa tuollaisen tyrannin varautua petetyksi tulemiseen, noin itsekäs kyllä ansaitsee ihan senkin.

Ehkä olen sen verran sulkeutunut. Minulle seksi on kahdenkeskeistä aikaa lähetyssaarnaaja-asennossa. En itse tyydytä itseäni koskaan niin en ymmärrä miksi miehenkään pitäisi. Nyt olen lukenut eri palstoilta aiheesta ja huomaan, että nämä tekopillut taitavat olla hyvin yleisiä ja moni nainen on itse ostanut miehelleen sellaisen. Ehkä minunkaan ei pitäisi olla siitä mustasukkainen, mutta en vain osaa kääntää ajatustani.

ap

Vierailija
7/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun avasit asiaa. Eikö olisi parisuhteen kannalta järkevämpää yrittää löytää seksistä sinullekin enemmän nautintoa, niin että se saisi sinutkin haluamaan sitä useammin? Saatko esimerkiksi orgasmeja? Mitä jos flesun hommaamisen sijaan ehdottaisit uusien juttujen kokeilemista yhdessä. Vaikkapa uusia asentoja alkuun ja suuseksiä puolin ja toisin? Sellaisesta olisi heti molemmille iloa suuresti. Sitten jos et nuolemallakaan saa orgasmia, suosittelen kunnon hierontaohjelmilla varustetun hieromasauvan hankintaa. Saatat nimittäin yllättyä sen tehosta ja miten herkästi nainen voi sellaisen kanssa saada orgasmin.

Sama

Vierailija
8/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin silloin kun mies hyväilee käsin tai laitan itse käden väliin seksin aikana. Se on riittänyt minulle. Minulla ei mielikuvitus oikein riitä asentoja kokeilemaan tai ehdottamaan. Hmm ehkäpä sitä voisin suostua jotain värisevää kokeilemaan. Suuseksiä meillä ei ole koskaan harrastettu. Vaikka mies kuinka sen mulkkunsa pesee niin en vain voi kuvitella sitä suuhun ottavani. En vaadi myöskään miestä tekemään minulle samaa.

ap

Vierailija
9/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt sille miesparalle edes takaapäin. Eihän tuosta lähetyssaarnaamisesta pitemmän päälle tule oikein mitään. Suuseksiä ja kädetystä sekä masturbaatiota yhdessä ja erikseen voisi myös kokeilla. Ei elämä ja seksikään noin vakavaa voi olla. Siinä on kyse yhdessäolosta ja nautinnosta.

Vierailija
10/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko jonkinlainen kompromissi toimia? Seksiä kerran viikossa?

Itseäni ainakin imartelee ja kiihottaa jo ajatus että puoliso haluaa minua.

Vierailija
11/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlightit ja dildot ym lelut on ihan tavallisia ja arkipäivää nykyään. Ei niitä pidä jännittää. Kukaan ei voi myöskään kieltää toiselta seksilelujen käyttöä. Se on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
12/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kun lukee niin teillähän on seksiä suorastaan hämmästyttävän paljon. En tiennyt että seksi ja seksielämä voisi olla noin surkeaa ja ankeaa. Omat haluni katoaisi viimeistään siinä kohtaa kun estynyt puoliso alkaisi määräämään miten minä masturboin kun hän ei halua harrastaa seksiä.

Miettisin asiaa siltä kannalta että miehesi on antanut selkeän signaalin että ei ole tilanteeseen tyytyväinen. Mitä luulet, mihin asenteesi lopulta johtaa? Seksuaalisuus on liian vahva vietti tukahdutettavaksi. Sietää voi, onnellinen miehesi tuskin on:

Vierailija
13/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan orgasmin silloin kun mies hyväilee käsin tai laitan itse käden väliin seksin aikana. Se on riittänyt minulle. Minulla ei mielikuvitus oikein riitä asentoja kokeilemaan tai ehdottamaan. Hmm ehkäpä sitä voisin suostua jotain värisevää kokeilemaan. Suuseksiä meillä ei ole koskaan harrastettu. Vaikka mies kuinka sen mulkkunsa pesee niin en vain voi kuvitella sitä suuhun ottavani. En vaadi myöskään miestä tekemään minulle samaa.

ap

Suosittelen koettamaan pientä heittäytymistä. Kokeilkaa ihan vaan vaikka jotain erilaista asentoa, tai uutta paikkaa, vaikka suihkua tai keittiön pöytää. Uuden kokeilu voi avata jonkin lukon ja saada himot aivan uudelle tasolle.

Vierailija
14/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin on, niin flesu ja sauva tilaukseen saman tien. Jo ne pelkästään tuo ihan uutta kutketta seksiin sinullekin ja kummankaan ei tarvitse häpeillä omaa hankintaansa toistaan enempiä. Ja ihan ehdottomasti kannattaa kokeilla uusia asentoja rohkeasti vaan. Ei tarvitse edes itse ehdottaa, kun kysyt mieheltä missä 3 uudessa asennossa hän haluaisi seksiä kanssasi. Ellei tule mitään muuta mieleen, niin takaapäin, nainen päällä ja nainen vatsallaan voisi olla kokeilemisen arvoisia ainakin. Jännää että vaikka saat orgasmeja, seksiä on silti tosi harvoin? Mutta toisaalta jos se on aina yhtä ja samaa, niin ehkä olet sitten rutinoituun seksiisi kyllästynyt?

Sama

Vierailija
15/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten mitään parempaa trollausta keksinyt?

Vierailija
16/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on. Olen ilmeisen estynyt ja ahdasmielinen naiseksi. Nyt (ehkä) ymmärrän, että se fleshlight ei ehkä ole niin hyi-hyi kuin minä olen ajatellut. Mies ei sitä kuitenkaan tilaa vaan yllätänkin itse hänet tilaamalla sellaisen. Onko niissä jokin hyvä mikä kannattaa tilata? Ei ole koolla sinuattu joten sen mukaan mentäisi. Valikoimaa selannut ja niissä näkyy olevan tosi montaa eri sorttia. Ja tosiaan kun tässä asiaa miettii niin voisihan se olla kiihottavaa yhdessäkin käyttää. hmmmm

ap

Vierailija
17/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mistä näitä trolleja sikiää.

Vierailija
18/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight stoya on hyvä.

Vierailija
19/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei sitä kuitenkaan tilaa vaan yllätänkin itse hänet tilaamalla sellaisen... Ja tosiaan kun tässä asiaa miettii niin voisihan se olla kiihottavaa yhdessäkin käyttää. hmmmm

ap

Nuo lauseet saa vaikuuttumaan siltä, että iloksi se vielä muuttuu. Ja varsinkin jos vielä kokeilette yhdessä ja jatkatte rakastelulla, niin mies tulee olemaan todella tyytyväinen.

Vierailija
20/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, mistä näitä trolleja sikiää.

Miksi trolliksi epäilette? Täällä ihan oikeasti kirjoittelee keski-ikää lähestyvä nainen joka näyttää oppivan juuri nyt jotain uutta seksistä ja parisuhteesta. Olen aina pitänyt meidän seksielämää normaalina ja sellaisena oikeanlaisena. En ole aiemmin antautunut seksilelujen maailmaan ja tänään olen niitä varovaisesti tirkistellyt. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi