Mikä on paras muistonne ?
Nostalgiaketju. Mikä on paras muistonne ? Ehkä kaunein tai mieleenpainuvin hetkenne ? Miksi tilanne oli erityinen / jäi vahvasti mieleen ?
Kommentit (4)
Mummin kanssa oltiin autioituneella vanhalla asuinalueella aurinkoisena kesäpäivänä. Käytiin siellä usein, oli ihan mummolan vieressä. Kunta oli pakkolunastanut kaikki tontit tien alta mutta sitten ne seisoivatkin vuosia odottamassa. Yhden vanhan talon isolla pihalla kasvoi outoja oransseja kukkia villiintyneessä kukkapenkissä ja keräilin niitä. Mummi oli pakannut mukaan eväitä. Ei ollut kiire minnekään ja kaikki oli kuin sadusta, linnut lauloi, kesäloma alkanut ja rehevää kasvillisuutta kaikkialla. Mummikin lauloi. Kunpa joskus voisin palata siihen hetkeen.
En tiedä miksi tästä muistosta tuli minulle niin erityinen. Nyt talot on purettu, tie rakennettu ja rakas mummi kuollut.
Mieheni on kuollut 20 vuotta sitten. Jostain syystä minulle on jäänyt mieleen hetki, kun halattiin pitkään eteisessä ja muistan miten hyvältä hän tuoksui ja miten rakastin häntä. Se muisto on aarteeni.
Kun mun ulkomaalainen fuckbuddy vaan kertoili mulle tarinoita toiminnan välissä ja valvoimme lähes koko yön. Sitä on vaikea unohtaa. Onneksi kyseessä on vakio-fuckbuddy ja näin 1½ vuoden jälkeenkin saa nauttia samasta.