Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti alkoholi voi rupsauttaa nuoren ihmisen naaman?

Vierailija
05.01.2021 |

Mulle on aina maistunut hyvin ja alle kolmekymppisenä huomaan miten naama näyttää väsyneeltä , juonteiselta ja kaikin puolin kulahtaneelta. voiko johtua alkoholista vai ihan vaan kuivasta ihosta. kädet on näyttänyt lapsesta asti vanhan mummon käsiltä kuivuuden takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä korkki kiinni niin kuukaudessa näet miltä oikeasti näytät.

Vierailija
2/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä sitä nuori ihminen siitä yleensä parantuu. Itsellänikin menossa ns. putki... pitää yrittää päättää putki, kun saa tämän tipallisen tammikuun alta pois. Sitten kun kuntoilee ahkerastai, niin kyllä sitä taas parissa kuukaudessa alkaa näyttämään ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee lähinnä kuivasta ihosta. Mulla on rasvainen paksu iho, eikä ole vielä 44-vuotiaana ryppyjä oikein yhtään, vaikka olen ollut alkoholin suurkuluttaja yli 15 vuotta. Äidillenikin tuli ryppyjä vasta lähempänä 60 v ikää. Tosin tällaisen rasvanahkan varjopuoli on sitten piirteiden roikkuminen, mikä voi näyttää pahemmalta kuin rypyt.

Vierailija
4/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi johtua ihan vaan kuivasta ihostakin. Itsekin näytän rupsahtaneelta vaikka en ole paljoa alkoholia elämäni aikana käyttnyt ja olen siis kohta vasta 30. Tosin itseni kohdalla liika sokeri voi taasen olla syy rupsahtamiseen.

Vierailija
5/5 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtunee lähinnä kuivasta ihosta. Mulla on rasvainen paksu iho, eikä ole vielä 44-vuotiaana ryppyjä oikein yhtään, vaikka olen ollut alkoholin suurkuluttaja yli 15 vuotta. Äidillenikin tuli ryppyjä vasta lähempänä 60 v ikää. Tosin tällaisen rasvanahkan varjopuoli on sitten piirteiden roikkuminen, mikä voi näyttää pahemmalta kuin rypyt.

Alkoholinkäyttäjät on usein pöhöttyneitä ja turvonneita kasvoistaan, voi ne rypyt löytyä sieltä turvotuksen alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi