Miten pääsee harrastamaan seksiä tuntemattoman kanssa kadulla?
Voiko seksiä vaan pyytää niinkuin elokuvissa ja ennen vanhaan
M19
Kommentit (13)
Ai niinkun et "anteeksi neiti, saisinko seksiä?"
Nainen varmaan ensireaktiona pelästyy jos moista kyselee, mutta nainen kyllä voi saada helpostikin myöntävän vastauksen, jos vaan kadulla menee mieheltä kysymään "haluaisitko lähteä mun kanssa panemaan?".
Tiedän miehen, joka kysyi naisilta aina suoraan "lähdetäänkö panemaan". Noin joka kymmenes suostui.
Perse siinä kyllä jäätyy allaolevalta, jos tammikuussa harrastaa seksiä kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehen, joka kysyi naisilta aina suoraan "lähdetäänkö panemaan". Noin joka kymmenes suostui.
Tää itse asiassa toimii baarissa. Haittapuolina on se että tulee käsilaukkua ja litsaria välillä, mutta joka 10 nainen on armottomassa puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs minkä tasoisia nämä suostuvat naiset ovat?
Itse en ainakaan sänkyyn kelpuuttaisi kuin hoikkia ja itseäni nuorempia perusnättejä naisia.
Näillä pakkasilla keli kadulla seksin harrastamiseen on liian kolkko. Nöpötin ei seiso
Vierailija kirjoitti:
Näillä pakkasilla keli kadulla seksin harrastamiseen on liian kolkko. Nöpötin ei seiso
Puhui varmaan yleisesti eikä tästä talvesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhui varmaan yleisesti eikä tästä talvesta
Samanlainen keli oli viime talvena. Kadut yhtä huonosti aurattu. Lunta pikkuisen enemmän
nainenhan saa sitä keskellä katua ja sille on oma nimikin noilla rikastuttajilla
Vierailija kirjoitti:
nainenhan saa sitä keskellä katua ja sille on oma nimikin noilla rikastuttajilla
Ai noilla avaruus tiedemiehillä, diploomi-insinööreillä ja aivokirurgeilla?
Vierailija kirjoitti:
Niin mut kesällä
En kyl tiiä