Aloitin tipattoman 1.1. ja lopetin sen Loppiaisaattona
Kommentit (21)
Sama tÀÀllÀ :D oli valkkaripullo jÀÀkaapissa ja ajattelin ettÀ miksipÀ ei, kun mieli teki. Olin puolittain ajatellut olevani tipattomalla, mutta en mitÀÀn varsinaista pÀÀtöstÀ asiasta ollut tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Sama tÀÀllÀ :D oli valkkaripullo jÀÀkaapissa ja ajattelin ettÀ miksipÀ ei, kun mieli teki. Olin puolittain ajatellut olevani tipattomalla, mutta en mitÀÀn varsinaista pÀÀtöstÀ asiasta ollut tehnyt.
HyvÀ pÀÀtös. Tipaton on rappioalkoholisteille.
Samoin kÀvi! Ajattelin ettÀ voisin pitÀÀ tipattoman, mutta tekipÀ mieli bisseÀ, joten tÀnÀÀn korkkasin.
MinÀ taas aion pitÀÀ tipatonta koko vuoden. Ei ole tarvetta juoda alkoholia.
Harmi. Unohdin itse ostaa salkun alemunaa. Menee vapaapÀivÀ ihan hukkaan. Kaitpa sitten vaikka siivoan huomenna. Yyyh
Miksi pitÀisi. Mielummin hiilariton, siitÀ on oikeaa hyötyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole tarvetta, mutta halu on ja kova sellainen.
MikÀs sinulla nyt noin kesti? MinÀ aloitin 1.1. ja lopetin 2.1., kun laitoin pienen lorahduksen Irish Creamia banaanirahkan sekaan. Sen seurauksena olenkin sitten rapajuoppo.
Naurettavia nÀmÀ joukkolauma-teemat, teen kuten muutkin. Miksi ei elÀisi oman nÀköistÀ ja tuntuista elÀmÀÀ. Ahdistavaa, ettÀ et saisi tehdÀ jotakin asiaa juuri silloin, kun siltÀ tuntuu. Kippis!
Vierailija kirjoitti:
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ
:-) Toki muut saavat puolestani nauttia senkin edestÀ. Ajattelin vaan jakaa tuon yllÀolevankin tuntemuksen.
Mie teen pÀinvastoin. LÀtrÀsin tÀhÀnasti ja loppukuun ehkÀ en ota, tai sitten otan. NÀhtÀvÀksi jÀÀ...
Itse aloitin tipattoman 2.1. ja tÀnÀÀn jo tekisi mieli korkata pullo. Olen alkkis varmaan!
MinÀ pÀÀtin ottaa tÀnÀÀn kun oli niin kamala pÀivÀ ja huomenna ei ole töitÀ... EnÀÀ en jaksa vÀlittÀÀ mistÀÀn tipattomista ja terveydestÀ.
MinÀ pÀÀtin 1.1 lopettaa viinin tissuttelun. Korona, työttömyys, tylsyys, ovat tehneet minusta tissuttelijan. TÀnÀÀn juon loput viinit nurkista pois pölyttymÀstÀ. Huomenna alan raittiin elÀmÀn. Lupaan joka viikko samaa. PelkÀÀn, ettÀ maksa hajoaa.
MinÀ tissuttelen ykköskaljaa enkÀ koe huonoa omatuntoa. Ei ole jokailtaista kuitenkaan.
Luulen, ettÀ tÀmÀ korona-aika tekee monista alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettÀ tÀmÀ korona-aika tekee monista alkoholisteja.
Minulle kyllÀ maistui jo ennen koronaa punaviini vÀhÀn liikaa. Nyt tipattomalla huhtikuuhun saakka! Minua alkoi tÀnÀÀn nolottaa, kun luin ettÀ nykynuoret ei juo enÀÀ alkoholia ja juominen nÀhdÀÀn jopa nolona kÀytöksenÀ!
SitÀ varten se loppiainen on. Holistit lopettaa tipattoman silloin.