Voiko savuttoman ja tupakoivan suhde toimia?
Voiko vai kannattaako unohtaa ja etsiä savuton mies?
Kommentit (21)
Meillä päättyi eroon. Liian erilaiset elämäntavat, minä ekohippi ja mies röökireino. Nyt suhteessa toisen ekohipin kanssa joka arvostaa terveyttään ♥️♥️
Suudelmat ainakin kamalia savuttomalle...💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Voi, kun ei ota ongelmaa asiasta. Mä oon terveysintoilija. Mies toinen ääripää. Kummatkin saa olla sellasia, kun olemme. Hyvin menee 😍
Minä tupakoin, mies savuton. Ex mies oli myös savuton. Hyvin on suhteet toimineet, ei ole tupakointi ollut suhteissa ongelma millään tavalla.
Vaikka röökaaminen onkin vähentynyt, on se monelle edelleen koko elämä. Ja ihan oikeasti koko elämä. Se on suosittua eritoten pienipalkkaisten duunareiden keskuudessa, jolloin tupakkamenot 300 tai 400 euroa per kk ja nettotulot alle 2000. Kukin tyylillään, mutta noilla prosenteilla se rööki on sen ihmisen elämän tärkein asia.
Ei siitä kannata tehdä ongelmaa.....
Olen itse satunnainen polttaja, joten en ole ankara asian suhteen. Silti en halua tupakoivaa kumppania, jonka elämä pyörii röökin ympärillä. Koukussa oleva ei yleensä edes tajua, miten koko ajan pitää hakea lisää ja katsoa, montako on jäljellä jne. Joka välissä pitää vetää rööki. Aivan raivostuttavaa touhua se ramppaaminen.
Jos elämässäni olisi vielä lapsia tai haluaisin lisääntyä, en missään nimessä pariutuisi ihmisen kanssa, joka levittää myrkkyhiukkasia koko ajan ympäristöön ja näyttää huonoa esimerkkiä.
Riippuu kokonaan siitä, paljonko miehesi polttaa ja paljonko se sinua häiritsee.
Se haju, joka tupakoivasta ihmisestä lähtee, 🤮!
Näkyyhän tuo toimivan. Isä ei polta ja äiti taas on polttanut teini-iästään asti.
Ei voi. Toinen juoksee vähän väliä parvekkeella ja tulee sitten keltaisine kynsineen siihen sohvalle haisemaan. Menette kyläilemään, kirkkoon, ruokakauppaan, ravintolaan, ruotsinlaivalle tai mihin tahansa, niin aina saa olla etsimässä tuhkakuppia ja odottelemassa, kun toinen imuttelee posket lommolla ja heittelee röökikavereille viisauksiaan. Parvekkeella aina ylitäysi uncle bens -purkki ja autossakin haiseva tuhkakuppi täynnä vaikka on sovittu, että siellä ei polteta. Menet kaverisi kanssa hänen ystävälleen kylään ja siellä kaikki polttavat sisällä. Omassa sängyssäsi sinua odottaa aina tupakalle haiseva tyyny.
Vuonna 2021 jokaisen soisi viimein ymmärtävän, että tupakointi kannattaa lopettaa. Se ei ole kenenkään oma asia, koska siinä vaiheessa, kun ne taudit ja vaivat lopulta iskevät, niin yhteiskuntaa ollaan heti pyytämässä kustantamaan hoitoja. Jos hän ei arvosta sinua sen vertaa, että on valmis tumppaamaan, niin unohda hänet ja mene eteenpäin. Halunnet, että rakkaasi eläisi yhtä pitkän ja hyvän elämän kuin sinä itse.
Kaveriporukassani on kolme pariskuntaa, joista toinen polttaa. Yhdellä pariskunnalla on kaksi lasta, ovat olleet yhdessä kohta 10 vuotta enkä keksi ketään toisilleen paremmin sopivaa ihmistä, huolimatta toisen tupakoinnista. Toisella pariskunnalla vauva, yhdessä viitisen vuotta ja hyvin näkyy menevän. Kolmas pariskunta olleet yhdessä suurinpiirtein saman verran, mies poltti alussa, mutta lopetti parin vuoden seurustelun jälkeen.
En tiedä olisivatko löytäneet toista ihmistä, joka sopisi niin hyvin, jos olisivat jättäneet homman kesken tupakoinnin takia.
no smoking kirjoitti:
Ei voi. Toinen juoksee vähän väliä parvekkeella ja tulee sitten keltaisine kynsineen siihen sohvalle haisemaan. Menette kyläilemään, kirkkoon, ruokakauppaan, ravintolaan, ruotsinlaivalle tai mihin tahansa, niin aina saa olla etsimässä tuhkakuppia ja odottelemassa, kun toinen imuttelee posket lommolla ja heittelee röökikavereille viisauksiaan. Parvekkeella aina ylitäysi uncle bens -purkki ja autossakin haiseva tuhkakuppi täynnä vaikka on sovittu, että siellä ei polteta. Menet kaverisi kanssa hänen ystävälleen kylään ja siellä kaikki polttavat sisällä. Omassa sängyssäsi sinua odottaa aina tupakalle haiseva tyyny.
Vuonna 2021 jokaisen soisi viimein ymmärtävän, että tupakointi kannattaa lopettaa. Se ei ole kenenkään oma asia, koska siinä vaiheessa, kun ne taudit ja vaivat lopulta iskevät, niin yhteiskuntaa ollaan heti pyytämässä kustantamaan hoitoja. Jos hän ei arvosta sinua sen vertaa, että on valmis tumppaamaan, niin unohda hänet ja mene eteenpäin. Halunnet, että rakkaasi eläisi yhtä pitkän ja hyvän elämän kuin sinä itse.
No aikamoinen ketjupolttaja suoraan 70-luvulta kyllä pitää olla, jos noin on.
Minä poltan, mies ei ja suhde voi oikein hyvin.
Toki jokaiselle se kynnyskysymys on erilainen... Kysymyksen asettelusta päätellen tupakointi on sitä ap:lle, eli ei kannata jatkaa suhdetta.
Ei todellakaan voi. Turha edes aloittaa.
Täysin erilaiset arvot, miksi se kelpaisi edes seksiin?
Ei se oikeen toimi. Toinen mäkättää, nipottaa ja kitsastelee, toinen haisee, tuhlaa ja kuolee.
Totta helvetissä se voi toimia.
Monet naiset hyväksyvät sen, että mies tupakoi.
Ja monet miehet hyväksyvät sen nainen tupakoi.
Onhan siinä omat ongelmansa ja sanasotansa, mutta pelkkä tupakointi ei ole se asia joka suhteen katkaisee.
Ja tupakasta pääsee aina irti, mikäli todella niin haluaa.
Tupakointi ei ole mikään varma koko loppuelämän juttu.
Ei voi toimia, varsinkin jos mietit sitä jo nyt.
Itselläni on tupakoiva mies ja se tulee valitettavasti päättymään eroon. Ja pelkästään sen tupakan takia. Luulin, että kestän sen, mutta ei sitä opi sietämään.