Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko savuttoman ja tupakoivan suhde toimia?

Vierailija
05.01.2021 |

Voiko vai kannattaako unohtaa ja etsiä savuton mies?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no smoking kirjoitti:

Ei voi. Toinen juoksee vähän väliä parvekkeella ja tulee sitten keltaisine kynsineen siihen sohvalle haisemaan. Menette kyläilemään, kirkkoon, ruokakauppaan, ravintolaan, ruotsinlaivalle tai mihin tahansa, niin aina saa olla etsimässä tuhkakuppia ja odottelemassa, kun toinen imuttelee posket lommolla ja heittelee röökikavereille viisauksiaan. Parvekkeella aina ylitäysi uncle bens -purkki ja autossakin haiseva tuhkakuppi täynnä vaikka on sovittu, että siellä ei polteta.  Menet kaverisi kanssa hänen ystävälleen kylään ja siellä kaikki polttavat sisällä. Omassa sängyssäsi sinua odottaa aina tupakalle haiseva tyyny.

Vuonna 2021 jokaisen soisi viimein ymmärtävän, että tupakointi kannattaa lopettaa. Se ei ole kenenkään oma asia, koska siinä vaiheessa, kun ne taudit ja vaivat lopulta iskevät, niin yhteiskuntaa ollaan heti pyytämässä kustantamaan hoitoja. Jos hän ei arvosta sinua sen vertaa, että on valmis tumppaamaan, niin unohda hänet ja mene eteenpäin. Halunnet, että rakkaasi eläisi yhtä pitkän ja hyvän elämän kuin sinä itse.

No yök. Mieheni polttaa enkä tunnista mitään noista mainitsemistasi ongelmista, ei keltaisia kynsiä, ei älytöntä hajua, pieni haju toki jää mm takkiin ja maistuu suudellessa jos on lähitunteina polttanut, ei tuhkakupin etsimisiä, enkä joudu hänen savukkeensa takia koskaan odottelemaan. Osaa huolehtia hygieniastaan, ja on muilta osin terveysintoilija.

Mikäli aikuinen mies joka maksaa yksityisellä kaiken terveydenhoitonsa haluaa polttaa tupakkaa, niin eipä se minulle kyllä kuulu tippaakaan. Epäterveellisemmin minä elän vaikken tupakoi.

Eli kyllä voi toimia suhde oikein hyvin tupakoivan ja tupakoimattoman välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla