Kuka muistaa Klikkaa mua -tv-sarjan?
Esitettiin mtv:llä kaksi kautta vuosina 2011-2014. Oli kyllä todella hyvin tuotettu tv-sarja ja taitavat näyttelijät. Itse tykkään Minttu Mustakalliosta, mutta olen huomannut, että moni taasen ei yhtään pidä, joten hän taitaa olla sellainen mielipiteitä jakava persoona.
Olen muutenkin pitänyt sarjan ohjaajan Johanna Vuoksenmaan ohjaustöistä kuten sarjasta Ex-onnelliset, elokuvat Viikossa aikuiseksi ja Nousukausi jne.
Kommentit (16)
Musta se oli hauska, harmiton. Usein suomalaiset sarjat ärsyttävät joko huonolla näyttelyllä, oudolla dialogilla, älyttömillä juonikuvioilla tai joillain muilla epäolennaisuuksilla, mutta tässä sarjassa en sellaisia huomannut.
Minäkin pidin kovasti. Ei ole kauankaan, kun katsoin sen CMoresta taas .
Se on ihana! Varsinkin toinen kausi
Muistan, katsoin ja tykkäsin sarjasta. Ihan vasta vähän aikaa sitten mietin sitä Pirjo Longan ja Tommi Korpelan roolihahmojen sivusuhdetta ja juonikuviota. En tiedä, mistä se tuli mieleen.
Tykkäsin. Ei ärsyttänyt. Mun äiti sitä silloin hehkutti ja kehotti katsomaan.
Mulla on dvd:llä molemmat kaudet.
Muistatteko, kun Dodo Oltrecolli oli Gifflar-pullamainoksessa?
Tykkäsin sarjasta, vaikka muuten Mustakallio ei kuulu lemppareihin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa vaan eivät uusisi.
Sarjasta tehtiin ruotsalainen versio Dejta ja se oli ainakin viime vuonna Ylen Areenassa pitkään katsottavissa. Sai nauraa!
Ruotsalainen versio on paljon parempi.
Mun mielestä se oli tosi sympaattinen, sellanen hyvän mielen sarja. Oon nähny molemmat kaudet varmaan kolmesti, kivaa kevyttä katsottavaa.
Ruotsalainen löytyy edelleen areenasta nimellä Deitti
X