Olen alkanut näyttää mummoltani
Kamalaa, mutta toisaalta lohduttavaa, koska mummoa on ikävä ainakin viikottain. Itse asiassa myös haisen samalta, jos en käy pariin päivään suihkussa :D Olen 40.
Kommentit (24)
Kertokaa nyt oikeasti,mikä vanhan ihmisen haju.Ymmärrän jos se yhdistetään johonkin ysikymppiseen joka on vuodehoidossa,mutta että 50-60-70-vuotiailla joku haju.
Olen 61 ja en minäkään vaihda vaatteitani joka päivä.Tosin arkisin mulla on periaatteessa kolme asua ,kotona kotiasu,kun lähden ulos tai töihin,astetta paremmat ja töissä työvaatteet.
Niin ja uokoillessa vielä toppa-asu.Tulee siis arkena välillä vaihdettua neljäkin kertaa.
Sitten ne hajut:ruuan tuoksu voi tarttua vaatteisiin ja hiuksiin.
Deodorantti ja pesutuote tuoksuu aamulla,välillä raitan ripauksen hajuvettä,en aina.
Koiralle voin tuok...tai haista,lukijan mielipiteen mukaan.
En tupakoi mutta mies kyllä.Se tuoksu voi välillä leijailla.
Mutta mikä näistä on vanhan ihmisen haju.
Meinasin sanoa, että hienoa - sukupolvien jatkumo! :D Mutta tuo viimeinen lause... yhhh.
Itse näytän näin 50-vuotiaana jonkin verran äidiltäni (kiitos, mutsi, niskakyttyrästä!) mutten todellakaan usko haisevani vanhalle. En myöskään tunne ketään saman ikäistä tai vähän vanhempaa ihmistä, joka haisisi mitenkään erityisesti vanhalle. Edes äitini ei haise vanhalle, vaikka on 80.
Olisiko se vanhushaju jotain pesemättömyyden tunkkaisuutta?
Mä huomasin 25-vuotiaana, että käyttäydyn kui mun mummo. Ja mummo tykkäsi aina vaaleanpunaisista vaatteista, niin on mullakin.
Ehkä se sun pesemätön p*mpsa on enemmän turnoffia kuin yskiminen.