Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut näyttää mummoltani

Vierailija
05.01.2021 |

Kamalaa, mutta toisaalta lohduttavaa, koska mummoa on ikävä ainakin viikottain. Itse asiassa myös haisen samalta, jos en käy pariin päivään suihkussa :D Olen 40.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "vanhan" haju on kamala......... tunnistan sen välillä itsessänikin ja osaksi se on sitä, että ei vaan jaksa enää käydä päivittäin suihkussa eikä siivota koko ajan eikä vaihtaa päivittäin (alusvaatteita lukuunottamatta) aina uusia puhtaita vaatteita.

Mä saan pieniä creepsejä siitä, että mies on alkanut ähistä ja päästellä ihme äännähdyksiä ja huokaisuja vanhojen äijien tyyliin. Lisäksi hän yskii kuten vanhat ukot. Jotenkin turnoffia.... mutta se kai on vaan kestettävä.

Ehkä se sun pesemätön p*mpsa on enemmän turnoffia kuin yskiminen.

Vierailija
22/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt oikeasti,mikä vanhan ihmisen haju.Ymmärrän jos se yhdistetään johonkin ysikymppiseen joka on vuodehoidossa,mutta että 50-60-70-vuotiailla joku haju.

Olen 61 ja en minäkään vaihda vaatteitani joka päivä.Tosin arkisin mulla on periaatteessa kolme asua ,kotona kotiasu,kun lähden ulos tai töihin,astetta paremmat ja töissä työvaatteet.

Niin ja uokoillessa vielä toppa-asu.Tulee siis arkena välillä vaihdettua neljäkin kertaa.

Sitten ne hajut:ruuan tuoksu voi tarttua vaatteisiin ja hiuksiin.

Deodorantti ja pesutuote tuoksuu aamulla,välillä raitan ripauksen hajuvettä,en aina.

Koiralle voin tuok...tai haista,lukijan mielipiteen mukaan.

En tupakoi mutta mies kyllä.Se tuoksu voi välillä leijailla.

Mutta mikä näistä on vanhan ihmisen haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa, että hienoa - sukupolvien jatkumo! :D Mutta tuo viimeinen lause... yhhh. 

Itse näytän näin 50-vuotiaana jonkin verran äidiltäni (kiitos, mutsi, niskakyttyrästä!) mutten todellakaan usko haisevani vanhalle. En myöskään tunne ketään saman ikäistä tai vähän vanhempaa ihmistä, joka haisisi mitenkään erityisesti vanhalle. Edes äitini ei haise vanhalle, vaikka on 80.

Olisiko se vanhushaju jotain pesemättömyyden tunkkaisuutta? 

Vierailija
24/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin 25-vuotiaana, että käyttäydyn kui mun mummo. Ja mummo tykkäsi aina vaaleanpunaisista vaatteista, niin on mullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan