Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut näyttää mummoltani

Vierailija
05.01.2021 |

Kamalaa, mutta toisaalta lohduttavaa, koska mummoa on ikävä ainakin viikottain. Itse asiassa myös haisen samalta, jos en käy pariin päivään suihkussa :D Olen 40.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ulkoisesti näytä niinkään, mutta jostain syystä mun uloste haisee nykyään samalta miltä mummulan vessassa haisi... Ja olen ihan tosissani, enkä tajua miten se haju yhtäkkiä muuttui😂

Vierailija
2/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, joka on alkanut näyttää mummoltaan. Ikää 48 v. Oikein pelästyin, kun katsoin viime keväänä otettuja valokuvia.

Aviomies puolestaan on alkanut haisemaan papalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pelkää luonnollisesti näyttävänsä äidiltä /isältä tai mummolta, ja lopulta laihduttaa pari kiloa. Kaikki on taas hyvin. Sitten pelkää että aivastus kuulostaa äidiltä tai on äitinsä puoliklooni.

Vierailija
4/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "vanhan" haju on kamala......... tunnistan sen välillä itsessänikin ja osaksi se on sitä, että ei vaan jaksa enää käydä päivittäin suihkussa eikä siivota koko ajan eikä vaihtaa päivittäin (alusvaatteita lukuunottamatta) aina uusia puhtaita vaatteita.

Mä saan pieniä creepsejä siitä, että mies on alkanut ähistä ja päästellä ihme äännähdyksiä ja huokaisuja vanhojen äijien tyyliin. Lisäksi hän yskii kuten vanhat ukot. Jotenkin turnoffia.... mutta se kai on vaan kestettävä.

Vierailija
5/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "vanhan" haju on kamala......... tunnistan sen välillä itsessänikin ja osaksi se on sitä, että ei vaan jaksa enää käydä päivittäin suihkussa eikä siivota koko ajan eikä vaihtaa päivittäin (alusvaatteita lukuunottamatta) aina uusia puhtaita vaatteita.

Mä saan pieniä creepsejä siitä, että mies on alkanut ähistä ja päästellä ihme äännähdyksiä ja huokaisuja vanhojen äijien tyyliin. Lisäksi hän yskii kuten vanhat ukot. Jotenkin turnoffia.... mutta se kai on vaan kestettävä.

Ähinä ja puhina on kyllä selkee merkki ikääntymisestä :D

Vierailija
6/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino mummouttaa ja pappauttaa ylivoimaisesti eniten. Kaikki muu sitten siihen päälle...

Vierailija
7/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ähinä ja puhina on kyllä selkee merkki ikääntymisestä :D

Valitan sille kyllä aina joka ähkäisystä ja sanon, että kuulostaa vanhalta paapalta :D

Vierailija
8/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaherukkamehu poistaa sen vanhushajun ihmisestä, kuulemma. Outoa, mutta tästä oli just joku tutkimus.

Vierailija
9/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :D ihan järkyttävää toisaalta hauska ajatella näyttääkö lapsenlapsi sitten joskus ihan minulta <3

Vierailija
10/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, näytän äidiltäni ja mummoltani. Se on jotenkin hermostuttavaa. Olivat/ovat oikein kivannäköiset naiset, mutta silti outoa.

Enkä jotenkin voisi seurustella miehen kanssa joka näyttää ihan äidiltään, kuten Tiger Woods.

Vierailija
11/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin saman. Kurja että mummoni on ollut mullan alla jo 10 vuotta, ei ole kiva kun lapset juoksevat kirkuen karkuun minut nähtyään.

Vierailija
12/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on näyttää mummolta, kuin et olis tatskattu, naama kiristetty, hu#ra-korkkarit jalassa, tekonahkahousut, revitty toppi, kirosanat, tupakan haju ja röökin polttama röhönauru. Iäti eläköön kaikki mummoltansa näyttävät ja tuoksuvat suomi-siskot!

Vierailija
13/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi on näyttää mummolta, kuin et olis tatskattu, naama kiristetty, hu#ra-korkkarit jalassa, tekonahkahousut, revitty toppi, kirosanat, tupakan haju ja röökin polttama röhönauru. Iäti eläköön kaikki mummoltansa näyttävät ja tuoksuvat suomi-siskot!

Mitäs pahaa tuollaisessa lookissa on?

Vierailija
14/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän myös mummoltani.

t. M42

Vierailija
15/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset alkavat rummoutumaan viimeistään 24-vuotiaana.

Voimia <3

Vierailija
16/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että alan oikeasti muistuttamaan äitiäni. Samoin tuo vanhemman ihmisen haju on välillä tullut nenääni. Mistä se oikein tulee? Tämä on ihan kamalaa. Olen vasta 50!

Vierailija
17/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on mustat hiukset. Minulla oli pikkulapsena vaaleat. Lapsena ja teininä maantienväriset. Ja nyt aikuisena melkeimpä tummat. Jossain maantienharmaan ja mustan välimaastossa. Ei kuitenkaan lainkaan ruskeat/ oranssit.

Vierailija
18/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Ihmiset muistuttavat ulkonäöltään vanhempiaan ja isovanhempiaan.

Katso kuvia kun olet vanhempasi kanssa samanikäinen, tai lapsesi kanssa samanikäinen.

Vierailija
19/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näytä äidiltäni, enkä mummoltani myöskään. Mutta jösses että näytän isomummoltani. Pienenä häntä kovasti pelkäsin.

Vierailija
20/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi vain ihanaa muistuttaa äitini sukua <3 ja kyllä aikatavalla muistutankin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi