Tunnetteko ketään HOBOseksuaaleja?
Hobosexual - a person who gets into relationships to avoid being homeless.
Uusi termi, en ollut aiemmin kuullut. Jenkeissä kuulin tänään puhuttavan. Oletteko te kuulleet?
Suomeksi siis sellainen henkilö joka on parisuhteissa vain jotta olisi katto pään päällä ja ruokaa, vaikkei välittäisi niistä ihmisistä yhtään joiden kanssa kulloinkin seurustelee?
Yleensä tällaiset ihmiset välittävät vain omasta ulkonäöstään, peilaavat itseään joka kulmasta koko ajan, ja haalivat ympärilleen materiaa, luksusta ja mielellään sellaista jonka kuvittelevat muiden ihmisten hänellä kadehtivan. Vaativat muilta kaikkea mutta eivät anna koskaan vastalahjoja.
Tiedän ainoastaan yhden tapauksen.
Kommentit (5)
Mä olen elättänyt tällaista kerran muutaman vuoden :( Mies oli super komea, ihana ja romanttinen. Ainoa vaan että työnteko ei maistunut. Selitteli kyllä miten hakee töitä ja syitä mikä tekee työn saannista vaikeaa. Nautti selvästi kaikenlaisesta luksuksesta jota kustansin meille, koska jos olen toiseen rakastunut, enhän toki halua yksin matkalle, ravintolaillalliselle tai kylpylään vain koska mies raukka on työtön eikä pysty maksamaan itse...
Epäilys olisi pitänyt herätä jo siitä, että heti ekan yhteisen yön jälkeen halusi käytännössä jäädä mulle asumaan ja alle kuukaudessa irtisanoi oman asuntonsa. Se kaikki romanttinen lirkuttelu ja kehuminen ja ruokien laittaminen valmiiksi kun tulen töistä oli - ei rakkaudenosoitus - vaan tapa varmistaa elämän maksajan pysyminen riittävän tyytyväisenä ettei heitä ulos.
Tommonen tyyppi muuttaa aina toisen nurkkiin vaikka siellä olisi vielä edellinen emäntä tai isäntä asumassa, tai edellisen emännän tai isännän kamat vielä muuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
onko tuollainen sama asia kuin Lokki?
käytännössä joo, tunkee asuntoihin ennen kuin exät ovat lähteneet, teettävät miehen lapsen huoneesta itselleen vaate, meikki ja laukkuhuoneita, ja kun riitaa niin mennään kaverin saurarakennukseen asumaan.
onko tuollainen sama asia kuin Lokki?