Miksi naisten pitää istua julkisissa kulkuvälineissäkin jalka ristittynä toisen jalan päälle?
Vaikka olisi housut jalassa. Hameen kanssa jotenkin ymmärrettävää. Housujen kanssa näyttää tekonaiselliselta. Vähän sama kuin joku siro puppelipoika istuisi jalat harallaan sikari suussa ja kädessä viskilasi.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
en pistäis pahakseni vaikka minihameessa istuiskin vastapäätä rennosti haarat levällään, olisi miellyttävät maisemat matkalla
Juu ei kiitos....... sitä hautuneen hiivan ja silakan katkua...........
Eikö se ole sen takia, että römpsästä ei valuisi mitään ulos? Pysyy kunnolla kiinni tms.
Itsellä tulee ainakin ihan automaattisesti nostettua se toinen jalka. Se on tapa, mistä on vaikea päästä eroon. Eroon yritän siksi, että kuormittaa SI-niveltä.
Voisiko AP linkata jotain todisteita väitteelleen?
Itse en ole tietoinen laista joka määrää naiset istumaan tietyssä asennossa.
7upDub kirjoitti:
Monella naisella käy siellä römpsässä sen verran kova imu että ihan vaan turvallisuus syistä ristiävät jalkojaan julkisissa tiloissa.
7upDub kirjoitti:
Monella naisella käy siellä römpsässä sen verran kova imu että ihan vaan turvallisuus syistä ristiävät jalkojaan julkisissa tiloissa.
Ihme, ettei tästä puhuta enempää. Katson parhaaksi ristiä koipeni. Viimeksi kun unohdin, kalsongeista löytyi kolme kännykkää, nahkalômpsa (sen oman lisäksi), Toyotan ja Škodan avaimet sekä irtokolikoita. Keräisin helposti ruokarahat näin, mutta mielestäni se ei ole eettistä.
Istun niin jos haluan tai jalkatila on ahdas (tällöin pitää vaihdella kyllä puolta usein), oon 175cm niin joskus käy niinkin. Skolioosikin vaivaa niin skarpissa ryhdissä istuminen on usein vähän epämukavaa
Se on mukavaa. Lyhyys ja löysät lonkat saa aikaan sen että jalkani roikkuvat tuettomina ja joudun jännittämään lihaksiani jos istun jalat kohtisuoraan eteenpäin. Ristimällä jalat toinen yltää lattiaan ja toinen lepää maahan yltävän jalan päällä.
Römpsä levälleen kaikki vaan, persekannikkojen päälle istukaa ja jalat ilmaan, niin ei jää epäselväksi voimaantuminen.
No tuo jalka-toisen päällä istuminen oli kyllä ennen miesten istuma-asento.
Vanhoissa valokuvissa mies yleensä istuu jalka toisen päällä ja nainen seisoo takana.
Milloin tuokin on muuttunut naisen istuma-asennoksi,kun minun lapsuudessa ja nuoruudessa=60-70-ja 80-luvuilla noin istuvaa naista pidettiin vähän miesmäisenä.
Mä olen aina tykännyt istua noi..
Tuohan onneutraali asento,sopii kelle hyvänsä.