Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten pitää istua julkisissa kulkuvälineissäkin jalka ristittynä toisen jalan päälle?

Vierailija
05.01.2021 |

Vaikka olisi housut jalassa. Hameen kanssa jotenkin ymmärrettävää. Housujen kanssa näyttää tekonaiselliselta. Vähän sama kuin joku siro puppelipoika istuisi jalat harallaan sikari suussa ja kädessä viskilasi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo jalka-toisen päällä istuminen oli kyllä ennen miesten istuma-asento.

Vanhoissa valokuvissa mies yleensä istuu jalka toisen päällä ja nainen seisoo takana.

Milloin tuokin on muuttunut naisen istuma-asennoksi,kun minun lapsuudessa ja nuoruudessa=60-70-ja 80-luvuilla noin istuvaa naista pidettiin vähän miesmäisenä.

Mä olen aina tykännyt istua noi..

Tuohan onneutraali asento,sopii kelle hyvänsä.

Vierailija
22/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en pistäis pahakseni vaikka minihameessa istuiskin vastapäätä rennosti haarat levällään, olisi miellyttävät maisemat matkalla

Juu ei kiitos....... sitä hautuneen hiivan ja silakan katkua...........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät välttää vaginapieruja.

Vierailija
24/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alle 30v finski nykypulla taivu sellaseen asentoon...

Vierailija
25/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö istua kolmas jalka toisen päällä?

Vierailija
26/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole sen takia, että römpsästä ei valuisi mitään ulos? Pysyy kunnolla kiinni tms.

Vierailija
27/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee ainakin ihan automaattisesti nostettua se toinen jalka. Se on tapa, mistä on vaikea päästä eroon. Eroon yritän siksi, että kuormittaa SI-niveltä.

Vierailija
28/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy pukamapullotus niin helposti.

Vierailija
29/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättömn römpsäsi haju ei niin leviä.

Vierailija
30/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko AP linkata jotain todisteita väitteelleen?

Itse en ole tietoinen laista joka määrää naiset istumaan tietyssä asennossa.

Vierailija
31/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7upDub kirjoitti:

Monella naisella käy siellä römpsässä sen verran kova imu että ihan vaan turvallisuus syistä ristiävät jalkojaan julkisissa tiloissa. 

7upDub kirjoitti:

Monella naisella käy siellä römpsässä sen verran kova imu että ihan vaan turvallisuus syistä ristiävät jalkojaan julkisissa tiloissa. 

Ihme, ettei tästä puhuta enempää. Katson parhaaksi ristiä koipeni. Viimeksi kun unohdin, kalsongeista löytyi kolme kännykkää, nahkalômpsa (sen oman lisäksi), Toyotan ja Škodan avaimet sekä irtokolikoita. Keräisin helposti ruokarahat näin, mutta mielestäni se ei ole eettistä.

Vierailija
32/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikihow to sit like a lady https://www.wikihow.com/Sit-Like-a-Lady

Vierailija
33/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun niin jos haluan tai jalkatila on ahdas (tällöin pitää vaihdella kyllä puolta usein), oon 175cm niin joskus käy niinkin. Skolioosikin vaivaa niin skarpissa ryhdissä istuminen on usein vähän epämukavaa

Vierailija
34/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mukavaa. Lyhyys ja löysät lonkat saa aikaan sen että jalkani roikkuvat tuettomina ja joudun jännittämään lihaksiani jos istun jalat kohtisuoraan eteenpäin. Ristimällä jalat toinen yltää lattiaan ja toinen lepää maahan yltävän jalan päällä.

Vierailija
35/35 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Römpsä levälleen kaikki vaan, persekannikkojen päälle istukaa ja jalat ilmaan, niin ei jää epäselväksi voimaantuminen.