Tuleeko muut miehet ratsastusasennossa?
En tosiaan ole koskaan tullut kun tyttöystävä on ollut päällä ratsastusasennossa. Näkymältä se on ehkä kaikkein kiihottavin asento, kun saan katsella hänen rintojensa pomppimista.
Silti en ole koskaan tullut siinä. Ei tämä siis ole ongelma, lopuksi vain vaihdetaan asentoa, toisia ketjuja lukiessa tuli vaan mieleen että onko tämä yleistä.
Kommentit (54)
En valitettavasti tule koskaan tuossa asennossa.
Vaimo saanut päällä ollessa enimmät orgasmit. Silloin jännittyy ja kivettyy kaikki kropan lihakset, aivan kaikki, pillukin lukittuu kaluni ympärille. Jos tulee oikein kunnolla, niin kaikki muut lihakset kivettyy paitsi sisemmät lantoinpohjan lihakset mitkä mankeloi kalua kuin hengenhädässä. Silloin ei pysty laukeamaan kun puristus ja mankelointi on niin jäätävää. Mutta heti kun orgasmi loppunut on yleensä mällikin lähtenyt. Joskus harvoin on pystynyt jäämään sivusta katsojaksi ja sitten yleensä pyytänyt vaimoa kääntymään toisin päin. Silloin herkkuperän nähtyä tulee liki välittömästi. Molemnat lempiasentoja.
M62
En muista kertaakaan lauenneeni naisen ollessa päällä, ilman että olisin lopuksi alkanut panemaan alta. Eikä ole kiinni naisen aktiivisuudestakaan, päälläni on ollut myös tosi aktiivisia naisia ja peräkkäiset naisen orkutkaan ei ole mua laukaisseet. Mutta kun kohotan naista sen verran, että mahdun panemaan alta, sellainen 5 minuutin nopea tikkaus vie mut maaliin takuuvarmasti. Meitä miehiäkin näkyy olevan erilaisia.
Laukean kaikissa asennoissa, se ei ole asennosta kiinni. Mutta kaikista nopeimmin ja helpoimmin (paitsi suuhunotossa) laukean silloin, kun vaimo ratsastaa. Johtuu varmaan siitä, että siinä asennossa en voi itse säädellä ja kontrolloida laukeamistani, kun toinen "tekee työt". Nuorena ongelmani oli liian nopea laukeaminen, nyt kuusikymppisenä se on alkanut helpottaa ja voin aika paljonkin säädellä laukeamistani, paitsi silloin kun vaimo ratsastaa tai ottaa suuhun.
Vaimoa ratsastaminen kiihottaa tosi paljon, jos teemme niin, pidän huolen, että olen nuollut hänelle parikin orkkua, ennen kuin käymme ratsastamaan. Silloin vaimo ei ole pettynyt, jos laukean aivan liian nopeasti.
Vanhaori kirjoitti:
Laukean kaikissa asennoissa, se ei ole asennosta kiinni. Mutta kaikista nopeimmin ja helpoimmin (paitsi suuhunotossa) laukean silloin, kun vaimo ratsastaa. Johtuu varmaan siitä, että siinä asennossa en voi itse säädellä ja kontrolloida laukeamistani, kun toinen "tekee työt". Nuorena ongelmani oli liian nopea laukeaminen, nyt kuusikymppisenä se on alkanut helpottaa ja voin aika paljonkin säädellä laukeamistani, paitsi silloin kun vaimo ratsastaa tai ottaa suuhun.
Vaimoa ratsastaminen kiihottaa tosi paljon, jos teemme niin, pidän huolen, että olen nuollut hänelle parikin orkkua, ennen kuin käymme ratsastamaan. Silloin vaimo ei ole pettynyt, jos laukean aivan liian nopeasti.
Koeta sinnitellä muutama vuosi, sen jälkeen ongelmat poistuu joka suhteessa
En ole herkimmästä päästä laukeamaan ja nainen päällä ei ole parhaita asentoja, mutta kyllä siinäkin lopulta tulee ilmankin, että itse liikkuu. Usein kuitenkin tulee vaihdettua asentoa, koska paremmalta tuntuu jos saa kontrolloitua liikkeet orgasmin tulessa.
M49
Riippuu täysin naisesta. Sama kuin suihinotossa.
Ratsastaa voi niin monella eri tapaa, sekä miehen että naisen osalta. Mikään niistä ei ole suosikkini, ja tuleminen on yleensä hitaampaa kuin 'paremmissa' asennoissa, mutta kyllähän se sieltä lopulta irtoaa näinkin päin.
Kyllä laukean ratsastusasennossa. Etenkin kun sitä on tarjolla noin kaksi kertaa vuodessa. Meillä on käytössä vain rouvan hyväksi itselleen kokemat asennot eikä ratsastusasento kuulu niihin. Hyvällä tuurilla voi sen 1-2 kertaa vuodessa suostua. Itse nauttisin asennosta mutta minkä tekee kun ei saa asiasta päättää. Tietysti toinen vaihtoehto on olla ilman.
Äsken juuri tehtiin empiirinen koe vaimon kanssa asiasta, ja tuloksena voidaan lausua minun lauenneen.
Vierailija kirjoitti:
Äsken juuri tehtiin empiirinen koe vaimon kanssa asiasta, ja tuloksena voidaan lausua minun lauenneen.
Ai jaa. Meillä lähdettiin töihin klo 8
Vierailija kirjoitti:
Tasan kaksi kertaa. Yhden kerran ex-tyttöystävän kanssa sohvalla kun kiimoissaan ratsasti 20min putkeen. Parikymppisiä oltiin ja tyttö hyvässä kunnossa, jaksoi ratsastaa. Toisella kerralla nykyisen vaimoni, silloisen tyttöystävän kanssa. Pidin häntä todella kuumana ja oli ollut himojeni kohde jo pitkän aikaa. Asento oli tarkkalleen se että nousi jaloilleen kyykkyasentoon ja paukutti siinä lantiota pyörittäen. Tulin sisään parissa minuutissa. Yleensä ei naisen ratsastaessa tule.
Minäkin ex naisen kanssa ehdin jo tottua seksiin missä toinen osaa ratsastaa kunnes taas huomasin sinkkuseksiä saadessa ettei se monelle ole yhtään tuttua. Tykkään siitä kun nainen liikuttaa lantiotaan ees taas ja kalu saa erilaista liikettä exä teki tätä usein ja sai laukeamaankin joskus nopeaakin. Suurempi ongelma tässä on että miten opettaa naista olemaan päällä?
Mun mies tulee useimmiten aina yhtä aikaa minun kanssa, oli asento mikä hyvänsä. Ratsastaessa monet kerrat tullut.
Kaksi kertaa elämäni aikana. On ollut todella upeita tyttöystäviä, mutta ei auta ei. Olen todella hidas laukeamaan muutenkin, ollut jopa nuorena. Liiankin kestävä. Tuntuu se silti hyvältä.
Kyllä tulen! Edellyttää tosin että nainen osaa ratsastaa. On naisia jotka pomppivat, ei kiihota yhtään. On naisia jotka oikeasti osaa ratsastaa ja silloin ongelma on niin päin että tulen liiankin nopeasti, tekee niin eetvarttia. Tuntuma, visuaaliset näkymät, liike....!
Halutessani yleensä kyllä. Usein se vaatiikin juuri tuon mainitun alhaalta panemis lopetuksen kun nainen on ensin lauennut. Vaimo kyllä tarjoaa aina itseään takaapäin jos en lauennut kun tietää että siinä tulen aina varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laukean ratsastusasennossa. Etenkin kun sitä on tarjolla noin kaksi kertaa vuodessa. Meillä on käytössä vain rouvan hyväksi itselleen kokemat asennot eikä ratsastusasento kuulu niihin. Hyvällä tuurilla voi sen 1-2 kertaa vuodessa suostua. Itse nauttisin asennosta mutta minkä tekee kun ei saa asiasta päättää. Tietysti toinen vaihtoehto on olla ilman.
En ensin tajunnut, että tämä olikin jo vanha keskustelu ja törmäsin omaan vastaukseeni. Eipä ole asia muuttunut, muuten kuin niin, että hyvä tuuri ei ole osunut kertaakaan kohdilleen. Samaa pullaa on syöty vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Laukean helposti myös ratsastusasennossa. Sama juttu kuin lainatussa viestissä, ei ole rouvan suosikkiasento. Itse haluaisin useammin näinkin päin.
Sillä tyylillä, mistä vaimo tykkää eli kulli kokoajan syvällä ja pientä liikettä en tule millään mutta jos ylösalas liikettä on tarpeeksi niin onnistuu.
Takaperin ratsastus taas on asento, jossa on vaikea kontrolloida laukeamista. Lasti lähtee vaikka tekis mitä.
Varmaan joskus teininä, mutta en muistaakseni ole siinä asennossa tullut koskaan.