Kumppani jätti, kun ei juonut?!
Siinä missä moni nainen jättää juopon miehensä ja haluavat, että mies lopettaisi ryyppäämisen, niin minä, joka ei juo, niin kumppani sai tarpeekseen raittiudestani ja jätti - onko mitään logiikkaa vai onko tämä hullu maailma?
Miksi nainen jättää raittiin kumppanin? Teorioita?
Kommentit (27)
Miehillä tätä tapahtuu, absolutismi yhtä paha kuin juoppo.
No koska kohtuus. Minä en halua mitään juoppoa, mutta en täysin raitistakaan. Kyllä välillä on kiva olla yhdessä vähän pöhnässä. Tulee itse asiassa juteltua enemmän ja syvällisemmin.
Luulempa että suurempi syy oli tuo sinun putkiaivoisuus? Jos siis todellakin vedät suoran viivan välille en juo-kumppani jätti-hullu maailma.
Usein asioissa on joku laajempi kokonaisuus. Ehkä sen juomattomuuden lisäksi olet vaan ykstotinen tai jollain tavalla muuten rasittava persoona?
Mutta niin. Erilaiset juomistavat on kyllä suhteelle rasite, oli ne nyt miten päin vaan. Eli sinänsä ok syy lopettaa suhde. Mä jätin nuorena yhden poikkiksen samasta syystä. En ollut silloinkaan enkä ole nytkään mikään bilehirmu ryyppääjä, mutta se poikkis oli raivoraitis ja paheksui yhtä (1 kpl) saunakaljaa tai jos istuin likkakavereiden kanssa iltaa ja juotiin lasillinen-kaksi (1-2) viiniä. Se mökötys ja syyllistämänen ja marttyyrin esittäminen oli jotain ihan älytöntä. Niin, oikeastaan siis se kumppanin oma absolutismi ei ollut jättämisen syy vaan tuo hänen suhtautuminen ihan tavalliseen alkoholinkäyttöön.
Asia kuin asia, ääripäät aina huonoja.
Jos kaikki muu on kunnossa niin miehen ei tarvitse edes seurakseni juoda kun itse haluan juoda. Mutta jos raitis henkilö on sellainen joka kehuskelee juomattomuudellaan ja on selkeästi ylpeä itsestään vain koska pystyy olemaan juomatta (hommakos se nyt on jos ei kerran halua eikä ole alko-ongelmaa?) ja/tai jankuttaa asiasta tai vittuilee ku itse tahdon juoda, niin ei kyllä seuransa olisi minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Luulempa että suurempi syy oli tuo sinun putkiaivoisuus? Jos siis todellakin vedät suoran viivan välille en juo-kumppani jätti-hullu maailma.
Usein asioissa on joku laajempi kokonaisuus. Ehkä sen juomattomuuden lisäksi olet vaan ykstotinen tai jollain tavalla muuten rasittava persoona?
Mutta niin. Erilaiset juomistavat on kyllä suhteelle rasite, oli ne nyt miten päin vaan. Eli sinänsä ok syy lopettaa suhde. Mä jätin nuorena yhden poikkiksen samasta syystä. En ollut silloinkaan enkä ole nytkään mikään bilehirmu ryyppääjä, mutta se poikkis oli raivoraitis ja paheksui yhtä (1 kpl) saunakaljaa tai jos istuin likkakavereiden kanssa iltaa ja juotiin lasillinen-kaksi (1-2) viiniä. Se mökötys ja syyllistämänen ja marttyyrin esittäminen oli jotain ihan älytöntä. Niin, oikeastaan siis se kumppanin oma absolutismi ei ollut jättämisen syy vaan tuo hänen suhtautuminen ihan tavalliseen alkoholinkäyttöön.
Ei ap, mutta naisten suuri synti on, etteivät he kommunikoi miesten kanssa ja sitten tilanne kärjistyy.
Vierailija kirjoitti:
No koska kohtuus. Minä en halua mitään juoppoa, mutta en täysin raitistakaan. Kyllä välillä on kiva olla yhdessä vähän pöhnässä. Tulee itse asiassa juteltua enemmän ja syvällisemmin.
Syvällisyyden tuntu taitaa olla vain seurausta siitä että on itse juovuksissa. Kokeilepa vaikka joskus kuunnella kännisen "syvällisiä" ajatuksia.
Kamelin selkä katkesi, kun osoitit ympäristölle oman hienoutesi kertomalla aina tilaisuuden tullen kuinka hieno mies olet, kun et raahaudu kännissä kotiin niin kuin kaikki muut miehet tekee?
No, kumppani jätti, kun en kuristanut häntä - taidan olla Hitleristä seuraava! xD
En tiedä, olen raitis nainen, enkä jättäisi moisen takia. En ottaisi ukkoa joka käyttää päihteitä.
Ilmeisesti tämä nainen kiihottui ajatuksesta, että maksasi sanoo itsensä irti lähivuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvällisyyden tuntu taitaa olla vain seurausta siitä että on itse juovuksissa. Kokeilepa vaikka joskus kuunnella kännisen "syvällisiä" ajatuksia.
No siinä onkin hiuksenhieno ero milloin se syvällisyys keskustelussa muuttuu ”syvällisyydeksi”.
Et menettänyt mitään tärkeää. Juoppous on turn off.
Vierailija kirjoitti:
No, kumppani jätti, kun en kuristanut häntä - taidan olla Hitleristä seuraava! xD
Pisteet sinulle. Usein takana on mielenterveydellisiä ongelmia ja niitä ei kenenkään tarvitse lähteä toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap, mutta naisten suuri synti on, etteivät he kommunikoi miesten kanssa ja sitten tilanne kärjistyy.
U liu li.
Kuulostaa ongelmaiselta naiselta, että onnea seuraavan kanssa.
Nainen on selvä juoppo, joka haluaa sinunkin juovan, jotta hänen kuplansa pysyy ehjänä.
Mutta älä huoli, exäsi varmaan jakaa lasinsa jonkun baarikärpäsen kanssa.