Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen kanssa olit lapsena menossa naimisiin? Naimisiin lapsuuden ihastuksen (tai edes tutun) kanssa?

Vierailija
05.01.2021 |

Onko joku mennyt? Tiedättekö jonkun, joka on mennyt? Tai kertokaa juttuja siitä, kenen kanssa ajattelit mennä naimisiin. Naapurissa asuvan ikätoverin? Jonkun julkkiksen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin? En kenenkään.

Vierailija
2/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en muista, että olisin lapsena ollut "menossa naimisiin" jonkun tietyn kanssa, tai ylipäätään en ajatellut naimisiin menoa lapsena koskaan. Mutta tiedän mitä ap tarkoittaa, monet tytöthän ovat pieninä sitä mieltä, että he kyllä menevät naimisiin isän kanssa. Ihan normaali vaihe sekin. Minulla  ei myöskään ollut ajatuksia siitä, "mikä minusta tulisi isona". Ei ollut haaveammattia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin naimisiin Bay City Rollersin Ian Mitchellin kanssa. Taisin olla silloin noin 13v.

Vierailija
4/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diego Maradona...Olin silloin 8 vuotias...Olihan noita, sitten tuli NHL pelaajat tms.

Vierailija
5/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskamuikkusen :D

Vierailija
6/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveillut naimisiinmenosta tms kenenkään kanssa. Oli ystävissä kyllä niitä, halusivat leikkiä äitiä ja kotia jne. En ymmärtänyt yhtään.

Vierailija
7/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan eka kandidaatti mun isäpuoli. No, onneksi ei menty oikeasti naimisiin. Olin kai 5v kun sellaista selitin. Samasta ilmiöstä luultavasti kyse kuin isän kanssa naimisiin menosta.

Vierailija
8/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitätini samanikäiseen lapseen. Leikittiin paljon yhdessä. Tosin "haave" kaatui nopeasti koulun alkaessa kun kaveripiiri laajeni ja tuli uusia ihastuksia.

Vierailija
9/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ajatelleeni tuollaisia. Ainut aikuisuuden haave liittyi ammattiin ja ehkä maahan. Ei perheellisyyteen tai parisuhteisiin. Ei ne olleet mielessä ollenkaan. 

Vierailija
10/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bronsonin, sen moottoripyörällä seikkailusta toiseen ajelevan pipopään kanssa 1960-luvulla!  En mennyt. Mulla on Toyotalla ajeleva pipopää.

Vierailija
11/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhakaverin

Vierailija
12/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minut on jätetty 6 vuotiaana kun rakkauteni meni ekaluokalle ja löysi toisen naisen :D Meidän piti mennä naimisiin, en halunnut jo valmiiksi mitään intiimiä kontaktia ( olisin siis ollut täydellinen vaimo). Minä olin todella voimakastahtoinen päällepäsmäri ja hän täysin tossu, joten hänen jämäkkä ja teatraalinen jättönsä teki vaikutuksen minuun niin että muistan sen koko ikäni :D

Vierailija
13/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään ihastunut yhteen luokkalaiseeni poikaan. Ajattelin, että sen kanssa menen naimisiinkin, mutta häitä ja prinsessaleikkejä inhosin jo lapsena ja enemmän vaan kuvittelin et meillä olisi aikuisena yhdessä lapsia ja muuta läheisyyttä. :D

Vierailija
14/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman papan kanssa

Vierailija
15/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään, mutta pari vuotta vanhempi naapurin poika oli menossa minun kanssani. Hän puhui asiasta vaikka kenelle, ja itse oli hämmentynyt. Emme kumpikaan olleet vielä koulussa.

Vierailija
16/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Niemisen 😂

Seurasin joskus mäkihyppyä paljon.

Muistan että Toni oli aika nuori hyppääjä. Oliko 17-vuotias vai muistanko ihan väärin? No enivei, meillä ei ihan hirveän montaa vuotta ollut ikäeroa. Olisiko max 7 vuotta ja ajattelin että aikuisina sitten ikäero ei olisi niin suuri.

No joo, onneksi mieli muuttuu 😅

Vierailija
17/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinpojan kanssa. Mitenhän hänellä menee nykyään?

Vierailija
18/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ajatellut meneväni naimisiin. Ajattelin, että asun kaupungissa isossa asunnossa jossa on kylpyamme, käyn töissä hienossa toimistossa tai sitten pelastan eläimiä pulasta. Käytän korkokenkiä ja punaista huulipunaa. Ajelen avoautolla ja minulla on oma hevonen, kissa ja koira. Lomani vietän palmurannalla siemaillen cocktaileja kookoksenpuolikkaasta. Eikä minun tarvitse kertoa miehelle siitä että ostin uudet kengät, kuten äitini aina teki.

:D

Vierailija
19/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisen serkkupojan. Olin aina tosi sydämistynyt kun äiti sanoi minulle etten halua - usko pois, ja pyöritteli silmiään. Nyt lähes viisikymppisenä ymmärrys on tavoittanut minut...

Vierailija
20/30 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaverini oli 11-vuotiaana ihastunut yhteen poikaan, jota tosin harvoin näki, koska hän oli eri koulussa. Jollain tavoin hän kuitenkin  seurusteli tämän pojan kanssa. 

Tyttö puhui meille kavereilleen, että isona he menevät naimisiin, muuttavat maalle (kyläkin oli jo tiedossa) tekevät neljä lasta ja hommaavat paljon lemmikkejä. Koirarodut ja muutkin olivat tiedossa. Sitten heille tuli ero, ja tyttö alkoi seurustella pojan kaverin kanssa. Hänenkin kanssaan tyttö oli menossa naimisiin ja tulevaisuudensuunnitelmat olivat hyvinkin samat kuin edellisessä tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän