Muotinimi Isla
Suomalaiset lausuvat nimen tietenkin niin kuin se kirjoitetaan, mutta englanninkielisissä maissa nimi lausutaan aila.
Kommentit (41)
Periaatteessa varmaan ihan kivan kuuloinen nimi, mutta mulle tulee aina koiran nimi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa varmaan ihan kivan kuuloinen nimi, mutta mulle tulee aina koiran nimi mieleen.
Ne tulevat uudet lasten muotinimet ovat yleensä aluksi suosiossa koirien niminä. Siitä noin viitisen vuotta -> yleistyvät lasten niminä.
Oliskohan jotain tekemistä tällä kauniilla Aussi-näyttelijättärellä.
Laurakin lausutaan Suomessa juntisti Laura eikä Loora kuten muualla.
No lausutaanhan vaikka Anna eri tavoilla eri kielissä. Ei kukaan ole täällä vänkäämässä, että se nimi pitäisi lausua englannittain.
Isla taisi tulla Madonnan laulusta La Isla Bonita, eli kaunis saari (esp)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tulevat uudet lasten muotinimet ovat yleensä aluksi suosiossa koirien niminä. Siitä noin viitisen vuotta -> yleistyvät lasten niminä.
En tosin ole kuullut Helmi, Olivia, Eemi, Eevi tai vaikka Olivia nimisistä koirista tässä viime aikoina.
Eikö ollut joku kuuluisa lämminverinen ravihevonen jonka nimi oli Isla?
Sitten joku suomenhevonen jonka nimi oli Adalmiina?
Isla on espanjaksi isla. Saari. Lausutaan just samalla lailla kuin Suomessa. La isla bonita.
Montako sivua tästäkin aiheesta jaksetaan jauhaa? Onko jollain heittää vielä jotain tosi nasevaa vitsiä kyseisestä nimestä? Aikuisten viisaita pohdintoja.
Kenenkään ei pitäisi laittaa lapsilleen nimiä jotka ovat TOP 10 suosituimman joukossa.... Almanakka on täynnä etunimiä ! Paljon kauniita nimiä ja osa myös vähemmän kauniita...kuten minusta myös Isla kuuluu jälkimmäiseen... Vanhat suomalaiset nimet ovat parhaita !
Vierailija kirjoitti:
Isla M.
Erään tutun lapsen nimi, sukunimi alkaa siis M:llä. Varmaan lapsesta kiva siinä vaiheessa kun hoksaa, tai jos koulussa aletaan kiusaamaan. Ja kuitenkin ihan suomalaiset kyseessä.
Esla voisi olla lausuttuna isla.